[#241] Re: Tanks Furry - informacje

@michalmarek77, post #240

OK

Co do party, Sordanie, z chęcią wychylę z Tobą piwo. Na żywo jest lepiej się komunikować. A jeżeli nie spodoba Ci się moja (cóż, żona wytrzymuje ze mną już trochę lat) trollowa natura, przejdziemy na wódkę ;)

Pozdrawiam!
[#242] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #233

Tutaj SoundCloud też można posłuchać muzyki.
[#243] Re: Tanks Furry - informacje

@Drakon, post #216

Weź

[#244] Re: Tanks Furry - informacje

@Drakon, post #223

" Co do dyskietek - ok. Rozumiem, że macie tyle chętnych, że zakup 500 dyskietek odpada ;)"

no wlasnie to kolejny klopot, ze moglnby byc problem z zapewniem dyskietki do kazdego egzemplarza, oczywiscie 500 sztuk to nierealna ilosc, ale zbierajac zamowienia z calego swiata musimy byc gotowi na dostarczenie kazdemu identycznej wersji. mysle, ze jednorazowe kupienie 200 dyskietek moze byc sporym problemem.. wydaje mi sie, ze dostarczenie naklejki to najlepszy pomysl i nie moge sie zgodzic z tym by byl nietrafiony (no bo nie rozumiem czemu ktos by wolal by jej nie bylo niz byla, a cena braku tych naklejek praktycznie ceny wydania by nie zmienila)

ps: cena kazdego zakupu dyskietek moze sie bardzo roznic, a nam bardzo zalezalo na utrzymaniu niskiej ceny ustalonej z gory za kazdy egzemplarz gry

Ostatnia aktualizacja: 13.01.2016 15:51:35 przez juen
[#245] Re: Tanks Furry - informacje

@TechNineWonder, post #243

Ty też niepiśmienny czy co...? :)
Poczytaj temat, który uznałem za skończony z mojej strony i zapanuj nad nerwami.
[#246] Re: Tanks Furry - informacje

@Drakon, post #235

"nie lubię wzajemnego poklepywania się"
Nie tylko ty nie lubisz. Ale skoro np. na EAB'ie klepali moderatora za to, ze stworzyl krapa, to dlaczego nie mamy klepac swoich z PPA skoro stworzyli znacznie lepsza produkcje niz te z EAB ?


"Słowa leciutkiej krytyki bolą?"
bola ale tylko cieniasow np. takich jak Amiten.
Koles nie mogl przebolec, ze ludziom sie nie podoba krap, ktory robili i masc na bol dupy nawet nie pomogla. Zszedl z forum smiercia kliniczna szeroki uśmiech

"Więc może ja jestem jedną jedyną osobą, która po prostu pisze, co uważa"
Nie nie jestes. Jest nas wiecej


"Jednak bardziej niż sama gra cieszy mnie fakt, że są ludzie, którzy jeszcze robią coś na Amidze/dla Amigi, zamiast marnować czas"
Ja trabie o tym od 5 lat marnujac swoj cenny czas
[#247] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #238

kod musialby powstac w inny sposob, a gra stracic na grafice, w tym momencie na ekranie monitora co klatke (zapewniajac full animacji) pojawia sie okolo 500 bobow o wielkosci min 16x16

500 to strasznie duża liczba. A nie czasem 50 ?

I dzięki za info.
[#248] Re: Tanks Furry - informacje

@Drakon, post #223

Co do grafiki - nie pisałem, że mi się nie podoba. Wręcz przeciwnie. Miałem na myśli jedynie fakt, że mam nadzieję, że nie jest zerżnięta z AW, bo gdyby była - przydałaby się informacja.


Ach, to miałeś na myśli... Ciekawe czemu nie napisałeś tak od razu. Jak widzisz nie jest zerżnięta, więc ten punkt -> NIL:

W filmie jednak zmieniłbym to "any Amiga", bo jednak wprowadza trochę w błąd.


Ale pod spodem jest napisane "020 processor 1 MB CHIP required". Jak dla mnie - nadal OK.

Ale jak widać, wystarczy się słowem odezwać i już "zbanować go" się pojawia - co tylko świadczy o autorze, który to wstawił, że nie jest w stanie trzymać nerwów na wodzy


Prosiłeś o hejt - hejt dostałeś. Nie mów, że nie widzisz ironii w mojej wypowiedzi (szczególnie tam, gdzie piszę, że "naklejki zupełnie niekonieczne, bo zaraz znajdą się malkontenci", albo że niestety w wersji elektronicznej nie dostaniesz naklejki, za co zdecydowany minus. Ponieważ jednak nie wierzę, że tego nie załapałeś, to w takim razie aktualnie trollujesz, a ja dałem się złapać na trolling. kłótnia to jakaś masakra, nie karmić trolla! i jeszcze na drzewo! i mofce!
[#249] Re: Tanks Furry - informacje

@asman, post #247

w najmniejszym momencie (podczas rozgrywki) na ekranie jest okolo 300 bobow :)
za to mamy piekne 5cio klatkowe animacje scenerii, i dwie warstwy podloza (nad i pod czolgiem)

Ostatnia aktualizacja: 13.01.2016 16:27:36 przez juen
[#250] Re: Tanks Furry - informacje

@Drakon, post #245

Nie, umie pisać czytać a nawet liczyć w pamięci. I tak zastanawiam się...

Bo czytałem jakieś "gorzkie żale" na YT czy to może Ty?


sh4ggy 3 dni temu
Grafika bezczelnie zerżnięta z Advance Wars.



Po za tym to że Ty nie odpowiadasz grafiką... To ja bym mógł napisać że nie piszę bo to co napisałeś jest bez sensu. I w tym wszystkim zapomniałeś słowa moim skromnym zdaniem.

Po za tym.

Szczerze, wolałbym wersję dyskietkową(wbrew pozorom, są one jeszcze do dostania - wystarczy poszukać)


Emulatory stacji dyskietek też są ogólnodostępne wystarczy kupić. I dla mnie gra mogła by być sprzedawana na pendrive w kształcie czołgu.


Po za tym nie mieć Amigi z procesorem 020 w 2016 to trochę bida. Tak że nie wiem o co Ci chodzi z Any Amiga. Ja to rozumie jako Any Amiga z 020 proste.


Poczytaj temat, który uznałem za skończony


Po za tym jeśli byś nie wiedział to to jest Forum. I to że napiszesz że uznajesz temat za skończony to nie znaczy że wszyscy wyłączą komputery i zaczną robić coś innego.
[#251] Re: Tanks Furry - informacje

@TechNineWonder, post #250

Ech, jest popularność to i jest krytyka, to chyba taka nasza narodowa cecha :) .

Jak dla mnie Amiten reprezentował sobą przerost ambicji i ego nad zdrowym rozsądkiem, nie wytrzymał konstruktywnej krytyki, może nawet trochę szkoda, ciekawi mnie czy jego grę dało by się wyprowadzić na prostą.
Co do gry Koyota, to już w wersji z RK było widać że jest dopracowana i grało się w nią bardzo przyjemnie, oczywiście każdy może mieć swoje własne zdanie. Na krytykę trzeba czasem się uodpornić, może nie da się wszystkich zadowolić. Ja jestem zadowolony :) Project R3D robi porządną robotę.
[#252] Re: Tanks Furry - informacje

@Gżegżółka, post #251

"ciekawi mnie czy jego grę dało by się wyprowadzić na prostą"

Zrobmy bounty na powrot Amitena, do tworzenia gier
[#253] Re: Tanks Furry - informacje

@Drakon, post #225

na chwilę obecną:
Tanks Furry OST - Soundcloud

Ostatnia aktualizacja: 13.01.2016 19:18:49 przez Koyot1222
[#254] Re: Tanks Furry - informacje

@asman, post #247

Sama pojedyncza plansza (bez animowanych paneli) to zestaw animowanych 225 kostek 16x16pikseli. 15 rzędów po 15 sztuk, jak na mój gust sporo.
Wczoraj tak sobie poszperałem po tytułach w pudełku z grami Cd32, niczego podobnie skomplikowanego nie potrafiłem sobie dopasować.
[#255] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #254

16 rzedow po 16 sztuk ;) czyli 256 tilesow + gracze + strzaly graczy i wrogow + wrogowie + powerup + kolejne max 256 tilesow z przezroczystoscia nadrzednej warstwy, plus ewentualne blitniecia w czasie gry (aktualizacja punktow, zyc, smiejace sie minki w panelach graczy, liczba zniszczonych czolgow wroga oraz aktywne powerupy).
[#256] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #255

super, teraz już jasne. Rozumiem, żeby było płynnie to w dwóch ramkach się mieścisz ?
[#257] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #255

Aj sorka, spojrzałem na edytor a tam pierwsza kolumna to zero jest...

Ostatnia aktualizacja: 13.01.2016 20:19:10 przez Koyot1222
[#258] Re: Tanks Furry - informacje

@asman, post #256

tak jest plynnie, a optymalizacje teraz wszelkie testowane sa na golej a1200 z samym chipem, bo tam jeszcze cos mozna zobaczec :)
[#259] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #118

elegancko! fantastycznie! bosko! etc. itd. ... już czekam na dostawę szeroki uśmiech

Mam jedno pytanie (może coś przegapiłem w wątku) : dlaczego wogóle był temat ograniczenia wagi tej gry do jednej dyskietki? Przecież nośnikiem i tak jest CD?
Mamy 2016 i w amigach siedzą sobie gigowe karty CF, SD a jak nie to GOTEki. A jak ktos się uprze to niech ma opcję wrzucenia na kilka dyskietek, pownio być OK. I wtedy można i wiecej grafiki, MODów i innych wodotrysków dołozyć.
Taka moja opinia, aby się nie przejmować się w kolejnych projektach ich wagą! Wtedy będzie można wykorzystać cały potencjał Amigi.

Co do pomysłów: SFX - marzy mi się aby w momencie kolekcjonowania powerupa, był odgrywany głos jak w Starduscie lub Project-X, e.g.: "Bonus!" "Power UP!" "Upgrade!" czy co tam pasuje. To zawsze dodaje dynamiki i miodności do gry na Amidze.

OK
[#260] Re: Tanks Furry - informacje

@Ankuz MkOne, post #259

z ta jedna dyskietka to juz dla zasady, w kolejnych grach na pewno nie bedziemy sie ograniczali i beda takze instalki HD, w tej grze uproscilismy bardzo sprawe jej zgrywania itd. gra jest jednoplikowa, zadnych problemow z assignami, zgubionymi plikami itd :)

jesli dojdzie do TF2 to tam wszystko co da sie zrobic lepiej zrobimy, tj SFXy, wiecej animacji, muzyki wszystkiego wiecej :D
[#261] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #260

dzięki za wyjaśnienie,
co do planów: eeekstraaa! ; )

to może, jak tylko ogarniecie Tanks Furry i się zorientujecie się jaki to będzie sukces (a sukces to będzie) w skali amigowego świata. To może kolejną produkcje wrzucicie na kickstartera? Będzie wtedy globalnie dużo łatwiej każdemu wesprzeć Was i sam proces rozwoju produktu.
Zróbcie to poprostu komercyjnie!
Tanks Furry udowodnił że potraficie. I do tego jest freeware. Wspaniały PR!
Teraz może czas na inne podejście?
Ja to widze tak, macie niepowtarzalną szansę pokazać innym , że nadal można wydać (dobrą) grę na Amigę i nie dokładać do biznesu (czas to pieniądz niestety) Może to przyciągnie innych zapaleńców?
[#262] Re: Tanks Furry - informacje

@Ankuz MkOne, post #261

Cieszymy się z zainteresowania TF.
Sukcesy i plany zaczniemy robić "jak kurz opadnie" ;)
Wydaje mi się że wielu zawiodło się na robieniu kasy na rynku amigi. Mamy ten komfort, że nie musimy robić tego co musimy.
TF powstał z pasji i w wolnym czasie, czy uda się to zrobić z kolejnym projektem, czas pokarze. Wiele dobrych rzeczy które się stało to przypadek znalezienia się w dobrym miejscu o dobrym czasie.
Jedyne nad czym zastanawialiśmy się ostatnio wnikliwie, to czy następnym razem udało by się nam skończyć projekt przed grudniem.
[#263] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #262

Tak doskonale rozumiem.
Dlatego też nie pisałem o "robieniu kasy" lecz bardziej miałem na myśli "zwrot nakładów".
Samo to to już będzie coś (i pozwoliłoby na większy rozmach projektów).
[#264] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #253

Czy to jest naprawdę prawdziwa muzyka z gry?? Jeśli tak to super - bardzo mi się podoba.

@Juen

500 Bobów? Kapitalna robota! Majstersztyk programistyczny. OK

Pozdrowienia dla teamu Tanks Furry!

Ostatnia aktualizacja: 14.01.2016 13:09:34 przez Hexmage960
[#265] Re: Tanks Furry - informacje

@Hexmage960, post #264

"Czy to jest naprawdę prawdziwa muzyka z gry?"

Obawiam sie, ze tak.

Pi pi pi tru tu tu tu pi pi pi pi ri pi pi... hide2
[#266] Re: Tanks Furry - informacje

@selur, post #265

To chip mode, niecałe 19kb, taki jego urok ;)
[#267] Re: Tanks Furry - informacje

@selur, post #265

Muzyka jest świetna - klimatyczna i miła dla ucha, zarówno ta wprowadzająca jak i w menu. Trochę sampli chip tylko dodaje jej uroku w mojej opinii.
[#268] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #266

"To chip mode"

Domyslam sie ze na pewno nie "expensive"
[#269] Re: Tanks Furry - informacje

@Hexmage960, post #267

"..dodaje jej uroku w mojej opinii"

W mojej nie ale coz... sie najwyzej troche przyciszy to PIPKAnie
[#270] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #266

Muzyka jest O S O M. Szczególnie ta w menu, znana z trailera :) IMO świetnie się wpisuje w całość sfery artystycznej gry.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem