[#31] Re: Grafika w DPaincie i innych programach

@Hexmage960, post #29

Ale mschulzowi chodzi o to, że gdyby np. nachylenie osi Ziemi zmieniło się w dowolny sposób, to cień na kuli układałby sie tak samo - od strony przeciwnej Słońcu.
[#32] Re: Grafika w DPaincie i innych programach

@pisklak, post #27

Nie, nie jestem molem książkowym, przynajmniej nie książek fabularnych. Co innego książki matematyczne. W młodości mało książek fabularnych czytałem, ale myślę, że wszystko przede mną.

Można rzec, że jestem początkujący. Początkujący jako zdrowiejący artysta. W odpowiedzi na to pytanie musiałem zahaczyć o ten intymny temat. Wielokrotnie opowiadałem o swojej chorobie. Od ok. miesiąca biorę lepszą postać lekarstw i są bardzo skuteczne.

Pomyślałem, że zapytanie o porady od doświadczonych grafików może tylko pomóc mi w doskonaleniu warsztatu.
[#33] Re: Grafika w DPaincie i innych programach

@Hexmage960, post #32

... więc podsyłaj kolejne grafiki... ta jest OK jak na pierwszą.
od drugiej będę wymagał więcej ;)

keep pixeling!
[#34] Re: Grafika w DPaincie i innych programach

@retronav, post #33

Przesyłam nowe wersje rysunku planety. Myślę, że są lepsze niż poprzednia wersja. Wprowadziłem drobne gwiazdy oraz kratery, jak również poprawiłem plastykę planety (można powiedzieć jakbym wprowadził atmosferę) według rad kolegów.

Druga wersja posiada bardzo wyróżnione obszary nazwijmy to skalne. Teraz pytam się, która wersja podoba się Wam bardziej?



[#35] Re: Grafika w DPaincie i innych programach

@Hexmage960, post #34

Zdecydowanie pierwsza. Ale gwiazd "za dużo", część z nich namaluj ciemniejszym kolorem, to będzie że dalsze. Jeśli to jasne to wschodzące słońce to moim zdaniem "nocna" część planety powinna być ciemniejsza.
[#36] Re: Grafika w DPaincie i innych programach

@Hexmage960, post #34

Górny jest okej, dolny, piegusek, jest po prostu szpetny i nie ma nic wspólnego z Arrakis.
[#37] Re: Grafika w DPaincie i innych programach

@michalmarek77, post #36