[#31] Re: Blazing Guns - wiadomości

@Azzorek, post #30

W zamierzeniu ma to być prosta gra - łazisz po ekranie i strzelasz do potworów (jak w Guns n' Ghosts) więc będzie to gra typu pojedyńczy ekran.
[#32] Re: Blazing Guns - wiadomości

@asman, post #31

Będzie coop dla 2 graczy ? szeroki uśmiech
[#33] Re: Blazing Guns - wiadomości

@Vato, post #32

RETRO INDIE GAMES NEWS ;)

Ostatnia aktualizacja: 29.09.2016 13:02:33 przez zeter
[#34] Re: Blazing Guns - wiadomości

@zeter, post #33

OK
[#35] Re: Blazing Guns - wiadomości

@zeter, post #33

hehehe fajny tekst do poprawienia :D
The game will work on A1000 z 0.5MB
[#36] Re: Blazing Guns - wiadomości

@Vato, post #35

A1000z to rewizja płyty głównej ok, racja
[#37] Re: Blazing Guns - wiadomości

@asman, post #31

Czyli podobnie jak w Bubble Bobble :) . Zatem analogicznie 100 plansz poproszę .

Pozdrawiam,

Azz
[#38] Re: Blazing Guns - wiadomości

@recedent, post #36

Hahah ale wygląda jak napisane po naszemu A1000 z pół megiem
Ja się tam nie znam luzik

Ostatnia aktualizacja: 29.09.2016 14:12:32 przez Vato
[#39] Re: Blazing Guns - wiadomości

@Vato, post #38

Nie no, teraz to ja żartowałem. Widać przeca, że przekleili żywcem. Ale to nic, niech się anglosasi uczą po polsku - chyba najwyższa pora, bo stajemy się amigowo-grową potęgą deweloperską. A jak się ktoś nie zgadza to furda, grać w backbonowe hity z zachodu :)
[#40] Re: Blazing Guns - wiadomości

@asman, post #31

Trzymam kciuki. Fajny bohater, sporo akcji na ekranie i całkiem fajna grafika. Brnijcie dalej z tematem, bardzo mi się podoba ten pomysł OK
Jeśli rozgrywka przypominała by mechaniką "Super Bread Box", to było by super. Swoją drogą niezła referencja. Postać taka trochę "Devil may Cry", to już w ogóle mega.
Bardzo podoba mi się ta scenka podrzucania broni przed strzałem. Świetne! OK
[#41] Re: Blazing Guns - wiadomości

@Koyot1222, post #40

No muszę powiedzieć że zarówno Blazing Guns jak i Bridge Strike zapowiadają się naprawdę ciekawie, a na tle ostatnich "Backbonowych wynalazków" to po prostu błyszczą
Trzymam kciuki za obie produkcje - wyobrażam sobie ile to jest pracy. Mam nadzieję że mimo wszystko sprawia to autorom obu gier przyjemność, a także zasłużoną satysfakcję po skończeniu pracy ( również finansową ) OK

Ostatnia aktualizacja: 30.09.2016 09:23:23 przez pisklak
[#42] Re: Blazing Guns - wiadomości

@juen, post #27

Taa, Rise of the Robots... Piękna grafika, na screenach w gazecie błyszczała, a jak włączyłem to okazało się że gameplay tak drewniany że głowa boli :(
[#43] Re: Blazing Guns - wiadomości

@aszu, post #1

Uruchomiłem i widać w tytule spory potencjał. Za wcześnie, aby pisać cokolwiek więcej, gdyż to naprawdę bardzo wczesna wersja, ale wylistuję co uważam za plus, a co za minus, czyli w którym kierunku iść, a w którym nie lub trzeba poprawić.

Plusy
+ płynna i szybka animacja postaci
+ ciekawy koncept
+ fajna grafika, zarówno głównego bohatera, jak i stylizacja otoczenia z tłem
+ nie Backbone

Minusy
- skok w górę bez rozbiegu jest wkurzający (opóźnienie - warto nad tym trochę popracować)
- przeładowywanie broni też jakieś takie mozolne.

Ostatnia aktualizacja: 01.10.2016 12:01:09 przez mailman
[#44] Re: Blazing Guns - wiadomości

@mailman, post #43

Piękne dzięki mailman za komentarz, ale mam problem ze zrozumieniem pierwszego minusa i powiem szczerzez przeczytałem go z 20 razy. Mógłbyś opisać szerzej ten pierwszy minus o skoku w górę bez rozbiegu. Napisałeś opóźnienie i nie wiem o co za bardzo biega - czy masz jakieś opóźnienie w podskoku jak wciśniesz joya do góry, znaczy się musi minąć jakiśczas zanim on podskoczy ? Czy chodzi Ci o to by dodać opóźnienie jak skacze w miejscu ? Czy chodzi o coś zupełnie innego niż próbowałem wydedukować z pierwszego minusa.

Co do drugiego minusa to jest zamierzone. Będzie można zebrać jakiś item który przyspieszy czas reloadu. Dziękuje za zwrócenie uwagi, być może na starcie reload i tak jest zbyt długi - nie można wtedy się ruszać
[#45] Re: Blazing Guns - wiadomości

@aszu, post #1

To może być naprawdę rewelacja! Dodaję wątek do obserwowanych!
[#46] Re: Blazing Guns - wiadomości

@madman15, post #42

Nie byłeś sam.
[#47] Re: Blazing Guns - wiadomości

@Sokok, post #45

pm poszedl.

a odnosnie do samej gry to sa postepy.
przede wszystkim mamy muzyke od andrzeja. jest moc super
troszke rzeczy zostalo przerysowanych albo dorysowanych. pokazemy jak asman zlozy wszystko co jest w calosc:)

Ostatnia aktualizacja: 31.10.2016 19:58:26 przez aszu
[#48] Re: Blazing Guns - wiadomości

@aszu, post #47

Mały update:


Wersja 0.8. Kwiecien 2017. W tej wersji jest juz dolaczony modul Andrzeja.

https://youtu.be/geBn6UKa4iU

Do pociagniecia:

https://1drv.ms/u/s!Ais-SkT4TSKuiR4ct-k6qoXgD7sj
[#49] Re: Blazing Guns - wiadomości

@aszu, post #48

Ładnie to wszystko energicznie zasuwa.

Będzie można w finalnej wersji zabić bohatera, bo póki co widzę że jest włączony `cheat mode` na nieśmiertelność :)
[#50] Re: Blazing Guns - wiadomości

@aszu, post #48

Nie mogę otworzyć tego 7zipa Błąd wyskakuje przy rozpakowywaniu.
Proszę w innym formacie albo rozkompresowane
[#51] Re: Blazing Guns - wiadomości

@aszu, post #48

Mały update do małego update'a.

Ostrzeżenie:
Tej wersji nawet nie warto nazwać wczesna wersja alfa, zawiera baboli w ilościach dużych.

Klawiszologia: space - przejście z Title do gry. Lewy myszki to wyjście z gry

Najmniejsze możliwe wymagania jak na ten czas to A500 z 1MB CHIP.


@Koyot1222
Jeśli masz problem to skrobnij mejla do mnie, To Ci wyślę adfa.
[#52] Re: Blazing Guns - wiadomości

@asman, post #51

oki, zaraz pyknę pm

Kompletnie nie moja paletka, poza tym miałem tylko jednego screena do tego w jpg... Więc totalny "freestajl"
[#53] Re: Blazing Guns - wiadomości

@aszu, post #47

przede wszystkim mamy muzyke od andrzeja. jest moc super

ale sample to chyba pożyczył z LOTUS III
[#54] Re: Blazing Guns - wiadomości

@Koyot1222, post #52

troche zbyt ciemna paleta, przydalyby sie jakies zywe kolory do tego czarnego kowboja (moze jakas kolorystyka z LumberJacka?) bo postac ginie w mroku.
fajny upgrade kowboja, ogolnie calkiem ciekawie sie zapowiada OK
[#55] Re: Blazing Guns - wiadomości

@selur, post #54

Czy gra polegac bedzie na strzelaniu do bezbronnych ptaszkow? Jesli tak to po co? te ptaki sa jakies toksyczne? chca przejac panowanie nad swiatem? Jakis Hitchcock czy co?? Nie kumam wiec pytam:) Aha poptrzednia muza byla lepsza teraz jest jakos za szybko w stosunku do tego co widzimy na ekranie.
[#56] Re: Blazing Guns - wiadomości

@Koyot1222, post #52

Głównego bohatera nie trzeba zmieniać. To taki Desperado/El Mariachi/Banderas, po upiększeniu niewiele zostaje z tego klimatu...
[#57] Re: Blazing Guns - wiadomości

@Geeman, post #55

Jeszcze tam nie ma ptaszków a tym bardziej bezbronnych :D.
Mam podejrzenie, że główny bohater może chce potrenować umiejętności strzeleckie ale niewykluczone że one (jeszcze nie ptaki) chcą przejąć panowanie. Hitchcock tu z całą pewnością nie maczał palców.
Do do poprzedniej muzy to jednak mnie złapałeś, bo to pierwsza wersja z muzyką, poprzednia była niema :D
[#58] Re: Blazing Guns - wiadomości

@asman, post #57

Jesli chodzi o muze to mam ta na mysli https://www.youtube.com/watch?v=9KvVB1EUhFc
Jak dla mnie super, pasuje idealnie i nadaje temu co widzimy na ekranie jakis taki specyficzny klimat, przynajmniej w moim odczuciu. Czasami wiecej sampli nie gwarantuje ze muzyczki bedzie sie lepiej sluchalo i ze calosc bedzie ze soba wspolgrac. Dajmy na przyklad Dune 2 i muzyke w czasie gry, jest chyba tylko jeden sampel ale pasuje idealnie do tepa rozgrywki oraz nadaje grze dodatkowego klimatu. Taka moja uwaga, gdyz naprawde chcialbym pomoc oraz mocno wam kibicuje
[#59] Re: Blazing Guns - wiadomości

@Geeman, post #58

tamta muzka nie byla w grze, puscilem tylko moda podczas nagrywania:) swoja droga to nie pamietam, skad go mialem. andrzej, to jeden z twoich?
[#60] Re: Blazing Guns - wiadomości

@aszu, post #48

Wszystko fajnie OK Ja bym tylko zdecydowanie zrobił coś z tym kapeluszem. Dla mnie to nie wygląda na "kozaka" tylko jak by mu coś w szyi strzeliło albo wypatrywał drobnych na ziemi. Mocne WTF
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem