[#1] Bridge Strike - informacje
Gra jest już do kupienia - tutaj.

"Bridge Strike"
Retro Gamedev Compo 2016 - miejsce 2 - 518 punktów
Ech, było gorąco :) Deptaliśmy konkurencji po piętach. No. ale byli lepsi OK Gratulacje!
Dzięki Juen! Kolejny świetna kawał dobrego kodu. Widziałem, że gra robiła przyzwoite wrażenie. Super brać udział osobiście w tworzeniu tego projektu! OK Fajnie się przy tym pracuje, aby wolnego czasu było więcej
Sporo jeszcze do zrobienia. Kilku rzeczy jeszcze brakuje, ale z czasem będzie lepiej
Trzymajcie kciuki!

Wymagania:
Amiga 500 OCS/ECS procesor 020 oraz 1mb pamięci minimum
Z uwagi na niektóre problemy Zalecamy uruchomienie gry na procesorze 020 bootując komputer bez sekwencji startowej.
Demo w postaci pliku wykonywalnego!

Testowane konfiguracje:
a600 (1mb chipu standard) + 1mb fast - gra działa
a500 kick 1.3 1mb chip 1mb fast - gra działa

Autorzy gry:
Paweł / Juen / Nowak - code
Krzysiek / Koyot1222 / Matys - gfx
Simone / JMD / Bernacchia - music
Marcin / Doomer / Święch - sfx

Sterowanie:
Grę obsługuje się pojedynczym przyciskiem "fire".
Fire - przejście z menu i rozpoczęcie gry
lewy przycisk myszy - zakończenie gry/wyście z programu

podczas gry:
manipulator - samolot lewo-prawo
góra - przyspieszenie samolotu
dół - spowolnienie samolotu
fire - wystrzał rakiet

Celem gry jest niski lot w wąwozie i zniszczenie jak największej liczby tam/mostów na rzece. Uwaga! Szybko zużywające się paliwo, można je uzupełniać przelatując możliwie najwolniej, nad lotniskowcem z oznaczeniem "F". Stan paliwa odzwierciedla czarna linia na potencjometrze oznaczonym literką "F", im dalej na prawo tym więcej paliwa. Nie można tankować "na zapas", potencjometr odzwierciedla całkowitą i możliwą ilość zatankowanego paliwa. Zużycie całkowitej ilości paliwa spowoduje upadek i zniszczenie samolotu. Kolizja z obiektami otoczenia wąwozu powoduje zniszczenie samolotu tak samo jak i kolizja z wrogimi jednostkami. Ilość zniszczonych mostów jest zliczana po lewej dolnej stronie ekranu na niebieskim liczniku. Program zapisuje ostatni rozbity most, po strąceniu/upadku samolotu gracz rozpoczyna grę od ostatniego wysadzonego mostu. Środkowy licznik z punktacją odzwierciedla całkowitą sumę punktów przyznanych za strącenie wszystkich zniszczalnych obiektów podczas gry. Zielony licznik w prawym dolnym rogu odzwierciedla ilość możliwych szans gracza na rozpoczęcie gry od momentu zniszczenia ostatniego mostu. Wykorzystanie całkowitej liczby możliwych szans/samolotów powoduje zakończenie gry.

Kilka obrazków:






CDN.

Ostatnia aktualizacja: 02.04.2019 08:37:02 przez recedent
[#2] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #1

Przy rysowaniu ramki dla obszaru gry wzorowałeś się na Alien Breed 3D?
[#3] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #1

Już mówiłem Juenowi, ale tu powtórzę - coś moim zdaniem trzeba zrobić z czcionką, nie bardzo widać który most i ile samolotów.
[#4] Re: Bridge Strike - informacje

@madman15, post #3

moze wystarczy kolor bardziej kontrastowy dać
[#5] Re: Bridge Strike - informacje

@recedent, post #2

chciałem zapełnić puste miejsce. Owszem, gdzieś z tyłu głowy miałem AB3D Nie jest może tak ładnie jak w grze T17, ale chyba daje radę szeroki uśmiech
[#6] Re: Bridge Strike - informacje

@madman15, post #3

Mam to spisane na kartce, będzie poprawione
[wyróżniony] [#7] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #1

Uwielbiam River Raid, takze kupuje w ciemno:D a w zasadzie to teraz juz w jasno:)
[#8] Re: Bridge Strike - informacje

@aszu, post #7

Jesteś naszym pierwszym i na razie jedynym Patronem Damy z siebie co najlepsze! Dzięki!

Ostatnia aktualizacja: 28.09.2016 09:57:54 przez Koyot1222
[wyróżniony] [#9] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #1

Wygląda to obiecująco i mam nadzieję, że wersja finalna będzie bardzo dobra. Największą zaletą jest to, że pomysł z "River Raid" okraszono dobrą grafiką, bo nie ma nic gorszego niż kolejny remake "RR" z grafiką jak najbardziej zbliżoną do Atari 2600
[#10] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #8

przeprowadzam sie i jestem goly i wesoly stad tez jest jak jest:) ale wydaje mi sie ze powinniscie tego patreona rozglosic troszke, dajcie temat tutaj i na eab koniecznie!
[#11] Re: Bridge Strike - informacje

@aszu, post #10

Owocnego wykończania !
Ja już bym chciał mieć na cd32ok, racja
[#12] Re: Bridge Strike - informacje

@aszu, post #10

Grosza u nas zawsze niedostatek, ale i tego dolara przyjmujemy jako dobrą wróżbę
Czasu trochę brakuje, my takie żuczki jesteśmy, grzebiemy tymi łapkami. A łapki tylko dwie i krótkie i potem czasu już nie wystarcza
[wyróżniony] [#13] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #12

wiem ze juen sie udziela na eab. ale jak chcecie moge tam utworzyc temat o bridge strike, zapodac detale i patreona:) strasznie wkurzaja mnie tam ci backbonowcy zyczacy sobie po 32E za krapa:) tak ze zrobilbym to z ogromna przyjemnoscia:D
[#14] Re: Bridge Strike - informacje

@aszu, post #13

OK Nigdy nie odrzucamy życzliwej pomocy
[#15] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #14

:) zapodaj prosze kilka obrazkow i link, skad mozna pociagnac demko :)
[#16] Re: Bridge Strike - informacje

@aszu, post #15

Obrazki można brać te co wyżej. Tu jest filmik. A exeka za jakiś czas chyba Juen już podlinkuje osobiście bo trochę przed samą imprezą mieliśmy zawirowań z demkiem i wersjami. Będzie wiedział, która to ta ostatnia :) Podobnie z SCDR

Ostatnia aktualizacja: 28.09.2016 11:36:59 przez Koyot1222
[#17] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #16

Super to wygląda A będzie zmiana scenerii czy ciągle kanion przez 200 mostów ? :D

Ostatnia aktualizacja: 28.09.2016 11:48:41 przez Hellena
[#18] Re: Bridge Strike - informacje

@Hellena, post #17

W demo RK 2016 przy końcu zaczyna się już trochę sceneria wysokich gór z ośnieżonymi szczytami.
Ostatecznie miasto (zabudowania, fabryki etc) i pustynia (suche dno rzeki, piach i kaktusy) powinno się różnić od tego co jest na poczatku. Jednak definitywnie do samego końca latać będziemy nisko nad kanionem

200 mostów

Uch... nie no, gra chyba nie będzie aż tak długa
[#19] Re: Bridge Strike - informacje

@aszu, post #15

Demo Bridge Strike RK 2016 do pobrania

Ostatnia aktualizacja: 28.09.2016 12:05:20 przez Koyot1222
[#20] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #18

No to miodzio, że grafa będzie zmienna. A co do mostów to 200 powinno być minimum :D
[#21] Re: Bridge Strike - informacje

@Hellena, post #20

też tak uważam. Ale pod warunkiem że będzie sejvgejm :)
[#22] Re: Bridge Strike - informacje

@Hellena, post #20

Zaplanowaliśmy licznik na max 99 ;) Całe mapy podzielone są na długie równomierne odcinki. Nie znaczy to że każdy zakończony jest mostem.
Jako ze most jest nie jako "save pointem", planowaliśmy w dalszych częściach gry ograniczyć ilość tankowców, jak i odległość między mostami się zwiększy
[#23] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #22

Gierka miodna jak już osobiście z resztą mówiłem na party po testach kieszonkowej wersji :)
Teraz dopiero zauważyłem te zwierzęta :)
Coś pięknego.

PS. no i został do dopracowania ten duży samolot jeszcze
[#24] Re: Bridge Strike - informacje

@Vato, post #23

Gierka miodna jak już osobiście z resztą mówiłem na party po testach kieszonkowej wersji :)

Fajnie, że się podoba. Juen odwalił świetną robotę! Gra się dużo wygodniej niż w oryginał.

Teraz dopiero zauważyłem te zwierzęta :)
Coś pięknego.

Staram się wrzucać sporo drobnych smaczków, w tilesach mam już nawet animowane owieczki skubiące trawę, a w miejscach wyższych partii pokrytych śniegiem wilki wyjące

PS. no i został do dopracowania ten duży samolot jeszcze

Na razie będzie zakłócał nam życie, lecąc w pobliżu ekran będzie lekko drżał (turbulencje).
[#25] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #1

Bardzo ładnie się to prezentuje. Jeszcze tylko przesiadka na AGĘ, rozbicie elementów na playfieldy, tak żeby kaniony nabrały głębi i będzie ślicznie.
[#26] Re: Bridge Strike - informacje

@voyager, post #25

Ech, marzyciel szeroki uśmiech
Ale spoko, może przy Bridge Strike 2 AGA. Na razie, "16 kolorów musi wystarczyć każdemu"
[#27] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #1

Miałem okazję oglądać rano w sobotę pokaz przedpremierowy na RK :D Gratuluję i oczywiście życzę powodzenia. Czekam na wersję pudełkową :) !
[wyróżniony] [#28] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #19

wrzucilem na eab:

link

wiem ze juen i jmd sie tam tez udzielaja:)
[#29] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #26

Zadam głupie pytanie ;) , ale czy przewidujecie Tanks Furry i Bridge Strike w wersji dla MorphOS/AmigaOS 4 .
[#30] Re: Bridge Strike - informacje

@trOLLO, post #29

No nie wiem.
Nawet jak by się uprzeć to nie mamy żadnej maszyny żeby to potem testować.
Ostatnio dostaliśmy Mista od chłopaków Axiomata i ferajny, za co spore gratki. Wow! I Szok! Ogólnie. Nie mieliśmy takiego sprzętu do teraz.
Ale Morphosa nie mamy ani tym bardziej OS4.

Ostatnia aktualizacja: 28.09.2016 14:57:13 przez Koyot1222
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem