[#181] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #180

no kumam, i bardzo dobrze bo tak jak jest jest fajnie :)
[wyróżniony] [#182] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #180

[#183] Re: Bridge Strike - informacje

@Vato, post #182

haha, wyglada jakby Zeter robil trailer ;)
[#184] Re: Bridge Strike - informacje

@Vato, post #182

A to co nasze niedokończone autostrady po obfitych opadach

Ostatnia aktualizacja: 25.11.2016 15:01:11 przez KM
[#185] Re: Bridge Strike - informacje

@Vato, post #182

OK
[#186] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #176

Dokładnie o to migające miejsce i to co widać po lewej i nawet na dolnym prawym rogu koło latarni (tutaj tak jakby brakowało jednej kafelki). Ja tylko mówię, że to dziwnie wygląda z mojego punktu widzenia, tak jakby kafelki były ucięte.

Broń boże nie krytykuję, dolne krawędzie i boki są połączone bardzo dobrze, tylko góra mnie kłuje, ale jeśli wam to pasuje, a inni nie narzekają, to chyba nie ma się co martwić.

Twój styl graficzny to już chyba niedługo z zamkniętymi oczami będę poznawał.
[#187] Re: Bridge Strike - informacje

@sanjyuubi, post #186

OK Mam nadzieję, że w pozytywnym znaczeniu
Chciałbym aby szło mi coraz szybciej i coraz ładniej, pewnych schematów i uproszczeń niestety nie uniknę.
[#188] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #187

dzieki neispodziewanemu (dla nas) konkursowi amigamejam zainteresowani beda mogli ogladnac i zagrac w nowsze demo, z zupelnie innymi mapami, dodatkowymi bajerami i jednostkami - bedzie to christmas demo edition i takie cus wystawimy w tym konkursie :) zeby dac cokolwiek od siebie.. chcielismy sklecic inna gre, ale robienie czegos po lebkach uznalismy za bezsensowne wiec ten kolejny pomysl bedzie realizowanhy gdzies tam w tle :)
[#189] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #188

Jestem zainteresowany tym pyszniutkim demkiem





Będzie wersja pudełkowa do kupienia w przyszłości?

Ostatnia aktualizacja: 13.12.2016 10:27:55 przez Vato
[#190] Re: Bridge Strike - informacje

@Vato, post #189

[#191] Re: Bridge Strike - informacje

@misiek2, post #190

Jest tam info, że finalna (do downloadu) będzie wydana do lutego a ja pytam czy będzie też wersja pudełkowa za jakąś opłatą.
[#192] Re: Bridge Strike - informacje

@Vato, post #191

tak jesli tylko sa chetni, a np ja jestem na wydanie pudelkowe to zrobimy :) tak by oplata byla realna na kazda kieszen, a gra oczywiscie potwierdzamy bedzie za darmo tak jak wszystkie gry ktore bedziemy tworzyc jako Projekt R3D (tylko za te z backbone'a bedziemy brali kase
[#193] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #192

Ja wezmę pudełko i dyskietkę też wezmę :).
[#194] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #192

Jeśli będzie wydanie tej klasy i ceny co TF to biorę.
[#195] Re: Bridge Strike - informacje

@madman15, post #194

a ja wezmę jakie by nie było bo im się kruca fix należy jak psu buda. :)
jakby tak jeszcze ktoś zrobił TF w wersji na 500... to biore bundla :)
[#196] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #192

Biere w ciemno.
[#197] Re: Bridge Strike - informacje

@misiek2, post #190

tak samo jak tanks furry
Widać każdy to samo zdanie / sformułowanie rozumie w innym sposób. Ja zrozumiałem dosłownie, że będzie najpierw wersja pudełkowa, a następnie gra będzie udostępniona w wersji cyfrowej do pobrania.
[#198] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #192

Biorę z miejscaszeroki uśmiech
[#199] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #192

To przy okazji kolejnej whisky albo ciastka odbiorę
[#200] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #192

biere :)
[#201] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #192

Też deklaruję zakup wersji box :).
[#202] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #187

Styl graficzny sam w sobie nie jest dla mnie pozytywny, albo negatywny, jeśli go zachowasz, to w następnej grze już prawdopodobnie poznam go (jak i wielu innych) bez pytania.

Grafika reprezentuje przyzwoity poziom, tzn. poruszasz się w dobrym kierunku. Mam nadzieję, że kiedyś powstanie coś na 2MB CHIP, gdzie będziesz mógł pozwolić sobie na więcej, np 50 klatek/s przy sprite 16x16, tak jak u tej dziewczynki z czerwonymi włosami, która kiedyś zrobiłeś.
[#203] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #192

Jestem chętny i kupię jeśli tylko wersja pudełkowa tak samo będzie posiadać adf'y jak w Tanks Furry.
[#204] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #192

Wow! Spore zamieszanie się zrobiło Miło widzieć duże zainteresowanie grą.
Jak by się uprzeć to gra jest prawie skończona od strony Juena, ja niestety jestem jeszcze "w drodze", udało mi się już ugasić główne "pożary" i chyba jestem na tej dobrej drodze. Aby tylko czas się znalazł bo pracy jeszcze nie tak mało.
Przy okazji tego demka da się przetestować praktycznie kompletny silnik i kilka jego "niespodziewanek'" Jest to min wycinek plansz zimowych które znajdą się w finalnej wersji, a są już w miarę skończone.
No, cóż, taki trochę prezent gwiazdkowy to będzie. Może niektórych utwierdzi że jeszcze warto chwilkę poczekać. Niektórzy pomarudzą że może znów za krótko... Sporo pracy już za nami, ale na szczęście koniec widać już na horyzoncie ok, racja
Fajnie tak dostawać taki pozytywny odzew, jest dla kogo robić tą produkcję. DZIĘKI! OK

Ostatnia aktualizacja: 13.12.2016 19:51:13 przez Koyot1222

Ostatnia aktualizacja: 13.12.2016 19:54:01 przez Koyot1222
[#205] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #204

Oczywiście kupuję sobie Wasz produkcik :) Oczywiście chętnie osobiście na jakimś party (Amigowisko blisko? Amiparty? coś innego...?)
[#206] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #204

ale Big Box ?
[#207] Re: Bridge Strike - informacje

@juen, post #188

OKOKOK
[#208] Re: Bridge Strike - informacje

@Dorian3d, post #206

O ile po rozmowie z AZ jeśli do tej pory się nic nie zmieniło, to big box w stylu "Solid gold", jest osiągalny o ile będzie nim zainteresowanie. Problemem jest czas potrzebny na przygotowanie odpowiednich nadruków, mi zostało jeszcze sporo grzebania w grafice samej gry. W tym roku, Zeter/Rogal, pomimo najszczerszych chęci, zwyczajnie z braku czasu nie podejmie się zrobienia nam trailera, więc będziemy "klecić" go sobie sami
Powróciłem do pracy nad grafiką do Vilqa, w końcu mam już jakieś postępy. Kolejna rzecz którą obiecałem i postaram się doprowadzić do końca
Tak że... Pracy jest, a co uda się zrobić, czas pokarze

Ostatnia aktualizacja: 14.12.2016 07:33:39 przez Koyot1222
[#209] Re: Bridge Strike - informacje

@Koyot1222, post #208

Pracy jest, a co uda się zrobić, czas pokarze


mam nadzieje, ze nie bedzie bardzo surowy
[#210] Re: Bridge Strike - informacje

@sanjyuubi, post #202

Mam nadzieję, że kiedyś powstanie coś na 2MB CHIP, gdzie będziesz mógł pozwolić sobie na więcej, np 50 klatek/s przy sprite 16x16, tak jak u tej dziewczynki z czerwonymi włosami, która kiedyś zrobiłeś.

No właśnie.
Może warto by poruszyć temat jakiejś gry z większymi wymaganiami.
To nie lata 90-te, że trzeba ZAWSZE cisnąć na 1MB Ram.
Gry na Ami kupują obecnie fani posiadający choć jedną zwykle w jakimś stopniu rozbudowaną konfigurację.
Jak myślicie jaki konfig z tych ponadpodstawowych byłby najbardziej popularny?
Ja obstawiałbym pułap 020 z Fastem
Taka oczywistość. Choć gdyby bez wymogu AGA to ileś tam A500/A600/A2000 by się załapało.
Poza tym bez większych ograniczeń odnośnie objętości gry. Olać adf po prostu.
Niech chłopaki mają większe pole do popisu i ciachną magahit ok, racja
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem