@aszu, post #30
@softiron, post #1
@softiron, post #36
@softiron, post #33
@sachy, post #40
@teh_KaiN, post #41
@softiron, post #42
@teh_KaiN, post #43
@softiron, post #44
@teh_KaiN, post #45
@pisklak, post #46
@teh_KaiN, post #47
by bez problemu się zmieściły parą przy walce wręcz
I znowu tak, skupmy się na małym, a potem zataczajmy coraz większe kręgi
To raczej nie będzie bardzo dynamiczna gra - chyba nie musi chodzić w 50FPS prawda ?
A na powążnie, to chcę zrobić tak, by to było grywalne na A500 bez względu na to, czy część sfx/gfx będzie musiała zostać wyłączona czy nie
@softiron, post #48
Mamy do dyspozycji multimedialny komputer, potrafiący wyświetlać dużo kolorów, animacje i inne cuda.
@panti1801, post #49
@panti1801, post #49
@teh_KaiN, post #51
kudele bele fajne to :)
pod czym to robisz bo to raczej nie rysowane jest :)
Widok jak z pola walki w HoMM, albo wspomniany wyżej Celtic Legends jest fajny... ale jak tam dobrze przedstawić postać która może być obrócona w 6 kierunkach...
ale w takim 3D jakoś nie widzę sytuacji kiedy musisz wybrać postać która stoi za postacią na 1szym planie bez konieczności manewrowania mapą, przybliżania, oddalania widoku... to chyba byłoby męczące i toporne dość.. czy nie?
Oczywiście dałoby radę zrobić coś takiego, tyle że nie wiem ile RAMu pochłoną warianty obiektów oddalone w różnych odległościach
Kurdebele belka z boku trochę komplikuje przy scrollowanym ekranie...
@panti1801, post #52
ale to rozwiązanie jest pozbawione fajerwerków ;)
belka z boku trochę komplikuje przy scrollowanym ekranie
boję się że zabrniecie w jakiś dziwny zaułek, a ja w tym czasie zrobię coś zupełnie innego i będzie dziwnie. ;)
@softiron, post #53
@teh_KaiN, post #54
@softiron, post #55
@teh_KaiN, post #56
@Aniol, post #57
@softiron, post #58
@teh_KaiN, post #59
Dzisiaj postaram się wrzucić już coś z nawigacją myszą, ale nie jest to pewne