@Umpal,
post #121
Ło... ale to wyeskalowało ;d
@Umpal: Bo upraszczam, by mówić prostym językim. Dalsze optymalizacje to kwestia... dalsza. ;)
@Arthan, @Softiron: Selur nie zniechęca celowo, tylko softiron strzelił takim tekstem, że grafika reakcyjna była jak najbardziej na miejscu. Ja jestem jednak ponad używanie grafik reakcyjnych i po prostu bym sprawy wytłumaczył. Kwestia charakteru i cierpliwości. ;)
@Softiron: 5bpp - 5 bitplane'ów, każdy plane to jedno 0/1 na pixel. Pięć takich plane'ów daje Ci 5-bitowy kod koloru, a na 5 bitach jesteś w stanie zapisać 32 kombinacje (0..31). Zatem 32 kolory na viewport i ani więcej.
Tyle że HUD może być oddzielnym viewportem, bo znajduje się niżej. I może mieć własne 32 kolory. Pamiętaj tylko, że sprajt kursora korzysta z kolorów 16, 17, 18 (?) i dla obu viewportów muszą one być wspólne, by kursor nagle nie zmieniał kolorów. :D
@Selur: no weź, przecież jedyne co to do tej pory zrobiłem to udzieliłem im ustnego ukierunkowania i przekompilowałem stary build gry - nic jeszcze nie napisałem. Priorytety są ustalone, spoko.
@all: Ale będzie teraz shitstorm jak to powiem. Tak, siedzę jeszcze nad jednym projektem, który miał już startować rok temu na RK, ale nie wyszło bo siedziałem nad Vilq. Teraz z Axi0maTem pracuję nad grą na MegaDrive, która mocno skopie dupy. Ale mi się do końca nie podoba, że ta gra jest na MegaDrive, więc chcę kontrpuścić swoją prywatną produkcję, która skopie dupy kopiącej dupy produkcji na MegaDrive. Priorytety są takie:
Tajemnicza gra na MegaDrive > OpenFire > Potyczka
Gra na MD jest w powijakach, OpenFire to gdzieś 30% gameplayu na tę chwilę.
Z potyczką i jej premierą bym się nie spieszył, bo ma możliwość ostrego skopania dup w oparciu o tech, który eksperymentalnie chcę puścić teraz na RK. Może zaplanujmy jej wydanie na RK18 lub inną imprezę w 2018? Termin brzmi okropnie daleko ale zobaczycie - cholernie szybko ten czas zleci.
@Arthan serio chcesz programować? Jak tak to mogę Cię ukierunkować co i jak.
Ostatnia aktualizacja: 26.02.2017 00:30:19 przez teh_KaiN