kategoria: WinUAE
[#1] Komputer do WinUae
Witam.

Czyli składamy emulator, mógł by mi ktoś doradzić czy to był by dobry zestaw czy wybrać coś innego. Na wstępie znaczę że laptopy, mini xti odpadają. Komputer musi posiadać co najmniej trzy gniazda PCI, tzn grafika, muzyka, lan.

Tak że mobo to Asus H81-GAMER

Procesor Intel G3258

Obudowa Zalman Z3 PLUS

Zasilacz Zalman 600W 80+

Pamięć Crucial Ballistix 8GB

Chłodzenie CPU SilentiumPC Grandis

Ogólnie to jakoś za bardzo nie znam się na komputerach, sugerowałem się liczbą sprzedanych sztuk, linki z zestawu prowadzą do sklepu morele. Chciałbym wszystko kupić razem. Chciał bym bazować na Windows 8, no chyba że ktoś poradzi jakąś inną dystrybucje trial. I czy w ogóle te wszystkie podzespoły będą razem współpracować.

Co do PCI to co jeszcze można zamontować w mediatorze tuner tv? czy to jeszcze ma sens można zgrywać obraz przez taki tuner czy tylko do oglądania TV ewentualnie Video.

Całość bez dysku wychodzi coś koło 1400 złotych. W przełożeniu na Amigowe ceny to całość w cenie A-1200 z Blizzardem.


Edit... Nie ma grafiki czy zintegrowana wystarczy? do zabawy z WinUAE. I czy chłodzenie trzeba kupować czy może na box-owym całość by działała bez żadnego podkręcania.



Ostatnia aktualizacja: 19.11.2015 15:55:49 przez TechNineWonder
[#2] Re: Komputer do WinUae

@TechNineWonder, post #1

Ty to chcesz kupować do WinUae?
To nie lepiej właśnie Amigę z Blizzardem?
To tak jakbyś oglądał Scarlett Johansson na ekranie lub był koło niej
[#3] Re: Komputer do WinUae

@PTR, post #2

To tak jakbyś oglądał Scarlett Johansson na ekranie lub był koło niej


Wystarczy siąść koło telewizora

Mam Amigę z ACA 030/40. Stado maców i kilka innych Amig, aktualnie czekam na Vampire V2 jak wszyscyok, racjaOK

"Tak że słodzę herbatę miodem, czyli wiem co to luksus"