[#5]
Re: Moja pierwsza poważna gra w języku C: klon Robbo!
@Minniat,
post #1
Brawo, Minniat, jestem pod wrażeniem. Co prawda odkryłem, że mój joystick ciężko chodzi w dół, ale nie przeszkodziło mi to wcale w próbie przejścia levelu. Testy przeprowadziłem na Apollo 040/40 AGA pod OS 3.1 z fastem i wszystko chodzi bardzo dobrze. Widzę, że wprowadziłeś kolizję laseru działka z robotem choć nie kończy się to "śmiercią" robota jak w przypadku eksplozji bomby. Zauważyłem też, iż stojąc tak przed działkiem, gdy "wybuchnie" jeden pocisk a zaraz za nim leci drugi, ten drugi napotka kolizję z wybuchu pierwszego strzału i "wybuchnie" pole wcześniej. Znów, gdy jest zaraz trzeci strzał, wybuchnie jeszcze pole wcześniej, innymi słowy nie zaglądając w kod: aha, wiem jak to działa :). Trzymam kciuki za projekt, skokowość bohatera z pola na pole nawet nie razi a na pewno ułatwia sprawę od strony kodu. Czekam na następne plansze, no i na dźwięk a nawet muzykę :).
Pozdrawiam!!
P.S. Dzięki za zamieszczenie kodu, nie programowałem w sumie nigdy pod C a teraz może znajdę chwilę, by sobie do poduszki podglądnąć to od kuchni.