[#1] Bug w MK 2
http://www.youtube.com/watch?v=sY8JgnHcifM
[#2] Re: Bug w MK 2

@parallax, post #1

Prawdę powiedziawszy, nie za bardzo w to wierzę. MK2 na A500 z 1 MB nie miał tyle pamięci, aby na ekranie były cztery postaci (naliczyłem Shang Tsunga, Cage'a, Kung Lao i Sub-Zero). Prędzej jest to rozszerzona A500.

[#3] Re: Bug w MK 2

@mailman, post #2

Zgadza się. Chyba, że te postacie, nie były załadowane w całej "postaci"
Czy ktoś mnie zrozumiał? :D
[#4] Re: Bug w MK 2

@mailman, post #2

Tam zauważyłem A600, albo też to była A1200.
[#5] Re: Bug w MK 2

@mailman, post #2

Nie musisz wierzyć, sam to widziałem i chyba nawet sam nagrałem.
Sprzęt - to chyba była A600, albo A1200 i wymuszony w WHDLoad 1 MB RAMu. Niestety nie pamiętam jak udało nam się ten bug wywołać.
[#6] Re: Bug w MK 2

@madman15, post #5

Czyli WHDLoad, a nie goła A500 z 1 MB Ram. WHDLoad potrafi robić różne rzeczy, gdy nie wie co ma w pamięć ładować (zwłaszcza przy kiepsko napisanej grze).

[#7] Re: Bug w MK 2

@mailman, post #2

Byl jeszcze Jax. To wygladalo jakby do jednej postaci zostaly zaladowane rozne bezsensowne klatki animacji. Rzecz dziwna, bo wydaje mi sie zegra jest zrobiona przyzwoicie. MK zawiesił mi sie tylko raz, jak chcialem sprawdzic czy na amidze jest fatality Shang Tsunga polegajace na zamianie w Kintaro. Trzymalem przod + fire (LP/LK) przez prawie cala walke, rozwalilem przeciwnika podcieciami, podlaze, puszczam i - Guru Meditation



Ostatnia modyfikacja: 16.08.2009 10:59:19
[#8] Re: Bug w MK 2

@parallax, post #1

Japierdziu to u mnie było nagrywane :D


Ja poznałem swój rechot dopiero.

Faktycznie ten bug jest wywołuje się go dosyć prosto. Myśmy grali z madmanem na Amidze 1200 z 030 ale WHDLOAD był wymuszony na 1m b.


Grając na Amidze 500/600 faktycznie ten bug tez występuje. Na komputerach mających 2mb nie da się go wywołać. (pisze o graniu z dyskietki)



Benedykt Dziubałtowski

1100 post :)


[#9] Re: Bug w MK 2

@parallax, post #1

Kurde, tyle lat gralismy na mojej gołej A600 1MB, kumplowej A500 z 1MB i wreszcie A1200 z 2MB innego kumpla i w życiu nie widziałem takich rzeczy w MK2.
Na cracku jakiej grupy to było?
Moja wersja to *CHYBA* Fairlight, ale nie pamiętam, wiem że tak jesiennie cracktro wyglądało, ditherowane brązowe wieloboki przypominające liście leciały w naszym kierunku...



Ostatnia modyfikacja: 16.08.2009 14:46:02
[#10] Re: Bug w MK 2

@Shoonay, post #9

Swego czasu się bawiłem w sprawdzanie wszystkich dostępnych wersji jakie były na sieci.


Na każdej z nich udało mi się tego buga wywołać.


Warunek. Gra musi widzieć 1mb ramu. Czyli jak gramy w wersje WHDLOAD MK to odpalamy grę w wersji dla jednego megabajta.


Czyli na Amidze 500/600 pogramy normalnie z dyskietek i buga jesteśmy wstanie wywołać o ile nie ma rozszerzenia ramu a w przypadku amigi1200 grając z dyskietek nie da się tego buga wywołać.






Benedykt Dziubałtowski

[#11] Re: Bug w MK 2

@Shoonay, post #9

"...brązowe wieloboki przypominające liście leciały w naszym kierunku..."
[#12] Re: Bug w MK 2

@Benedykt Dziubałtowski, post #10

Benedykt Dziubałtowski napisał(a):

> Warunek. Gra musi widzieć 1mb ramu. Czyli jak gramy w wersje
> WHDLOAD MK to odpalamy grę w wersji dla jednego megabajta.

Hmmm, u mnie nawet chyba mniej było bo graliśmy (u kumpla na A500) z dodatkową stacją dysków.

Sprawdzę dzis chyba na tej wersji WHDLoad, jedynej którą posiadam bo dyskietkowej wieki nie widziałem na oczy.

No dobra, ale jak to wywołać tak w sumie? ;)

[#13] Re: Bug w MK 2

@parallax, post #11

Nie, nie brałem nic, tak pamiętam to cracktro które ostatni raz widziałem z 12 lat temu ;)

[#14] Re: Bug w MK 2

@Shoonay, post #9

Moja wersja to *CHYBA* Fairlight
Z opisu to raczej pasuje do cracktra Prestige:
http://www.youtube.com/watch?v=7S238EpfqbA&feature=related

[#15] Re: Bug w MK 2

@Shoonay, post #12

No więc tak.


Przypominam, że gramy na jeden mega ramu!

Pierwsza walka.

Wybieramy Shanga i jakiegoś innego kolesia, który ma wybuchowe fatality (takie przy wykonaniu których gra doładowuje dane, na frendship tez działa).


Weźmy np shnag tsunga i liu kanga.

Liu musi wygrać ale zanim shang skona robi morpha w liu.

Rozwalamy fałszywego shnaga tym prawdziwym. WARUNEK Shang nie może wrócić do swojej prawdziwej postaci.

Robimy freendhip.

Zamiast kuli i tańczącego liu widzimy zwisającego na linie i konającego Shanga :P SERO PISZĘ


Walka druga.


Wybieramy dwie dowolne postacie i widzimy efekt taki jaki dzieje się na tym filmie z pierwszego posta.


Tego buga wywołują fatle co wybuchają (np rayden, sub zero, kitana, milena, )

Shnag tez ma wybuchowe fatale no ale on się nie umie zmorphować w samego siebie :)



Benedykt Dziubałtowski

[#16] Re: Bug w MK 2

@APC74, post #14

O to to! Danke! OK

[#17] Re: Bug w MK 2

@Benedykt Dziubałtowski, post #15

Łomatko, dzięki, strasznie skomplikowane, będę musiał swój zeszyt kodów otworzyć i odświezyć MK2 bo wieki nie grałem ;)
Pamiętam że robiłem kiedyś bajery w stylu wybieranie Shanga i Liu, zamiana Shanga w Liu, wygranie z Liu (jako Shang Liu ;)), i zrobienie mu smoczego Fatality Liu. ;)

WYEDYTOWANO: A tak głupio spytam, na WinUAE ten trick działa?



Ostatnia modyfikacja: 16.08.2009 15:16:14



Ostatnia modyfikacja: 16.08.2009 15:16:28
[#18] Re: Bug w MK 2

@Shoonay, post #17

Zaraz wrzucę film instruktażowy na jutube




Benedykt Dziubałtowski

[#19] Re: Bug w MK 2

@Shoonay, post #17

http://www.youtube.com/watch?v=l9LxkUi1ykQ


Tylko się nie śmiejcie ze mnie :D




w stylu wybieranie Shanga i Liu, zamiana Shanga w Liu, wygranie z Liu (jako Shang Liu ), i zrobienie mu smoczego Fatality Liu.




Pomyliłeś się. Po wygranej walce a przed fatalami zmorhowany shang wraca do swojej postaci. To o czym piszesz da się zrobić to dopiero w MK3.


Nie wiem czy to działa na winua nie używam tego :)


Ktoś dorobi angielskie komentarze? Ludzie z EAB tez pewnie to chętnie zobaczą.



Benedykt Dziubałtowski

[#20] Re: Bug w MK 2

@Benedykt Dziubałtowski, post #19

Benedykt Dziubałtowski napisał(a):

> Pomyliłeś się. Po wygranej walce a przed fatalami zmorhowany
> shang wraca do swojej postaci. To o czym piszesz da się zrobić
> to dopiero w MK3.

Sam to kiedyś zrobiłem w MK2, po wygraniu walki trzeba się spowrotem "morphnąć" w Liu i zrobić nim fatality, o ile dobrze pamiętam.
Zresztą, nigdy nie grałem w MK3, dopiero w MKT na PSX.

[#21] Re: Bug w MK 2

@Benedykt Dziubałtowski, post #19

Benedykt Dziubałtowski napisał(a):

> http://www.youtube.com/watch?v=l9LxkUi1ykQ

LOLOLOL! Zajebiaszcze! OK

[#22] Re: Bug w MK 2

@Shoonay, post #21

Jak CI się podoba to wrzuć komet na jutube :)



Benedykt Dziubałtowski

[#23] Re: Bug w MK 2

@Benedykt Dziubałtowski, post #18

Teraz wszystko jasne i przejrzyste jak to zrobić :D
[#24] Re: Bug w MK 2

@Benedykt Dziubałtowski, post #22

Wrzuciałem na EAB, może ktoś to zreprodukuje w lepsiejszej jakości



Ostatnia modyfikacja: 16.08.2009 17:17:08
[#25] Re: Bug w MK 2

@Shoonay, post #24

Jeśli chodzi o bugi w MK2 to najlepsze numery można było wyczyniać na pirackich automatowych wersjach w salonach gier :) Tam można było na przykład Shang Tsungiem zamienić się w Sub Zero wykończyć przeciwnika, zamrozić go (pierwsza część tego fatality, w którym najpierw się zamrażało oponenta a potem odskakiwało i rzucało kulkę). Jeśli dobrze wymierzyliśmy czas to po tej operacji Shang się odmieniał i można było na przykład zamienić się w Kung Lao i dokończyć fatalem z przecinaniem na pół ;) albo zrobić Babality czy Friendship, to już była kwestia szybkich palców i inwencji twórczej grającego ;) Rekordziści potrafili po zamrożeniu zrobić jeszcze dwa wykończenia.


Pozdrawiam rotfl

[#26] Re: Bug w MK 2

@Ciapo, post #25

Tak, pamiętam, w 37 numerze Top Secret, w recce o MK2 o tym jest napisane, podobno "we wczesnych wersjach można było zrobić wielokrotne Babality, po czym zobaczyć ekspolodujące dzieci, a jednym z nich był mały Kung Lao" (swobodny cytat) ;)



Ostatnia modyfikacja: 16.08.2009 18:10:47
[#27] Re: Bug w MK 2

@parallax, post #1

Sam Richard Costello, jeden z programistów gry, odezwał się w temacie o tym bugu na EAB, więc, ktoś może chce zapytać go o coś, gdzieś, jakoś? ;)

Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem