• Code Name: Hell Squad - solucja

19.02.2005 22:04, autor artykułu: Chris Seward
odsłon: 3234, powiększ obrazki, wersja do wydruku,

Hell Squad

Hell Squad Wiele osób prosiło nas (a w szczególności mnie) o zamieszczenie na łamach PPA solucji do gry Code Name: Hell Squad. Nie udało nam się znaleźć nikogo chętnego, kto taką solucję by napisał. Zdecydowałem się przetłumaczyć solucję do tej gry, którą otrzymałem od jednego z graczy. Solucja jest autorstwa Chrisa Sewarda. Nie udało mi się do niego dotrzeć, lecz mam nadzieję, że przetłumaczenie jego tekstu, bez jego zgody, nie wzbudzi jakichś problemów i komplikacji. Mam nadzieję, że tekst zadowoli wszystkich grających w tę grę.

Sebastian Rosa

Scena 1 (kapsuły nad jeziorem)

1. Podnieś butelkę.
2. Podejdź do jeziora i napełnij butelkę wodą.
3. Obejrzyj kapsułe najdalej na prawo.
4. Wyjdź z lokacji przez przejście między drzewami.

Scena 2 (mosty)

5. Zabij zielonego człowieka. Przeszukaj jego ciało. Znajdziesz bezpiecznik.
6. Użyj bezpiecznika na moście z kamienia.
7. Przejdź przez drewniany most i udaj się na lewo.

Scena 3 (trzy skały)

8. Przebiegnij pomiędzy skałami i kieruj się w lewo.
9. Użyj bezpiecznika na drzwiach. Wejdź do środka.

Scena 4 (budynek z terminalem)

10. Zabij wszystkich wrogów, zbadaj ich ciała. Znajdziesz srebrny dysk.
11. Użyj napełnionej butelki na błyskającej maszynie.
12. Podnieś stalowy pręt.
13. Włóż dysk do terminala.

Terminal 1

14. Wydaj następujące polecenia: System protection, shield system, shields off.

Scena 4 (budynek z terminalem)

15. Użyj pręta na terminalu. Podnieś hologram.
16. Połącz hologram z kartą ID.
17. Wróć do lokacji z mostami.

Scena 2 (mosty)

18. Stań nad krawędzią i wrzuć pustą butelkę do rzeki.
19. Przez góry przejdź do lokacji ze skałami.

Scena 5 (latający potwór)

20. Połóż hologram na podłodze. Odejdź i zabij latającego potwora.
21. Strzel z każdej strony góry. Podnieś upadłe kamienie (5 kawałków).
22. Wróć do mostów i wrzuć kamienie do rzeki.
23. Wróć na ekran z kapsułami.

Scena 1 (kapsuły nad jeziorem)

24. Weź butelkę.
25. Użyj prętu na kapsule po prawej.
26. Weź granat.
27. Idź do budynku z terminalem.

Scena 5 (latający potwór)

28. Przejdź po martwym potworze do następnej lokacji.

Scena 6 (krąg tortur)

29. Zabij zielonych facetów, zbadaj ich ciała i weź ładowarkę.
30. Użyj bezpiecznika na kręgu tortur.
31. Połącz bezpiecznik z ładowarką.
32. Zejdź na dół, między krzakami.

Scena 2 (mosty)

33. Użyj bezpiecznika na reaktorze.
34. Weź rdzeń reaktora.
35. Wróć do lokacji z latającym potworem.

Scena 6 (krąg tortur)

36. Użyj butelki z wodą na torturowanym facecie.
37. Porozmawiaj z nim.
38. Zbadaj ciało i weź kartę.
39. Przy pomocy karty otwórz drzwi do pierwszego budynku. Weejdź do środka.

Winda 1

40. Wejdź do windy.

Scena 7 (zielony pokój)

41. Użyj stalowego pręta na drzwiach prawej windy.
42. Wejdź do pokoju i zabij wrogów.
43. Włóż srebrny dysk do terminala.

Terminal 2

44. Wydaj następujące polecenia: Security measures, enable outdoor passage.
45. Wejdź do prawej windy.

Winda 2

46. Wyjdź z pomieszczenia

Scena 6 (krąg tortur)

47. Wejdź do zielonego pokoju. Kieruj się za budynek.

Scena 8 (labirynt)

48. Aby wydostać się z labiryntu, kieruj się na lewo, potem do góry (aby uniknąć teleportów, zaczekaj tuż przed nimi do momentu aż znikną).
49. Wejdź do budynek.

Scena 9 (magazyn)

50. Weź z szuflady rękawiczki i sznurowadła.
51. Z półki na lewo weź młotek i linę.
52. Porozmawiaj z facetem.
53. Wróć do zielonego pokoju.

Scena 8 (labirynt)

54. Wejdź do pierwszego budynku na lewo.

Scene 10 (biblioteka)

55. Przejdź przez drzwi po lewej stronie.

Scena 11 (niebieski pokój)

56. Użyj rdzenia reaktora na znaku radioaktywności.
57. Zejdź na dół przez hall, skręć w prawo (patrząc od strony bohatera) i wejdź w drzwi.

Scene 12 (hydraulik)

58. Porozmawiaj z hydraulikiem i wróć do biblioteki.

Scene 10 (biblioteka)

59. Obejrzyj książkę na półce obok drabiny.
60. Wróć do magazynu.
Scena 9 (magazyn)

61. Porozmawiaj z facetem. Wróć do hydraulika.

Scena 12 (hydraulik)

62. Przeszukaj torbę hydraulika.
63. Daj pustą butelkę hydrulikowi. Wróć do magazynu.

Scena 9 (magazyn)

64. Postaw butelkę na stole.
65. Połóż na stole młotek. Wróć do hydraulika.

Scena 12 (hydraulik)

66. Idź prosto przez tunel.

Scena 13 (rozbity samolot)

67. Zabij wrogów, zbadaj ich ciała, weź złoty dysk.
68. Wejdź do jaskini po prawej stronie.

Scena 14 (jaskinia z reaktorem)

69. Idź prosto. Staraj się nie nadepnąć na niewłaściwy blok skalny.

Scena 15 (podziemny potwór)

70. Przy pomocy rękawiczek wyciągnij ze ściany pręt.
71. Wybierz inną postać
72. Nowym bohaterem idź do niebieskiego pokoju.

Scena 12 (hydraulik)

73. Przejdź przez dziurę w lewej ścianie.

Scena 16 (ciemny pokój)

74. Zbadaj skrzynię.
75. Użyj ostatnio zdobytego prętu na skrzyni.
76. Połącz sznurowadła z granatem.
77. Użyj granatu na drzwiach po lewo.
78. Przy pomocy rękawiczek usuń klapę.
79. Wejdź do drzwi po lewo (znajdziesz się w zielonym pokoju)

Scena 8 (labirynt)

80. Podnieś kawałek drewna z podłogi. Wejdź do magazynu.

Scena 9 (magazyn)

81. Połóż kawałek drewna na stole.
82. Idź do biblioteki.

Scena 10 (biblioteka)

83. Zaczekaj na człowieka, który przyjdzie naprawić drabinę.
84. Gdy spadnie, weź książkę z podłogi.
85. Zbadaj jego ciało i weź młotek.
86. Przejdź przez drzwi na lewo (do hydraulika).

Scena 12 (hydraulik)

87. Daj książkę hydraulikowi. Otrzymasz pilota.
88. Przełącz się na postać znajdującą się w pomieszczeniu z podziemnym potworem.

Scena 15 (podziemny potwór)

89. Wróć do jaskini z reaktorem.

Scena 14 (jaskinia z reaktorem)

90. Użyj pilota.
91. Użyj bezpiecznika na reaktorze.
92. Weź rdzeń reaktora i wyjdź z jaskini.

Scena 13 (rozbity samolot)

93. Zbadaj tylną część spychacza.
94. Porozmawiaj z facetem w spychaczu. Wróć do zielonego pokoju.

Scena 7 (zielony pokój)

95. Włóż złoty dysk do terminala.

Terminal 2

96. Wydaj następujące polecenia: Security measures, control room exits, disable all exits.

Scena 7 (zielony pokój)

97. Z lewej windy weź stalowy pręt (przy pomocy rękawiczek).
98. Włóż złoty dysk do terminala.

Terminal 2

99. Wydaj następujące polecenia: Security measures, control room exits, enable all exits.
100. Skorzystaj z windy i idź do hydraulika.

Scena 13 (rozbity samolot)

101. Wejdź w dziurę w którą wbił się samolot.

Scena 17 (dziura)

102. Użyj prętu na drzwiach samolotu.
103. Wejdź do samolotu.

Scena 18 (wnętrze samolotu)

104. Zbadaj czarną skrzynkę.
105. Weź kanister z paliwem.
106. Wyjdź z samolotu i wróć do hydraulika.

Scena 13 (rozbity samolot)

107. Użyj kanistra z paliwem z tyłu spychacza.
108. Porozmawiaj z facetem w spychaczu.
109. Wykorzystaj spychacz, aby dostać się na górę, do tunelu.

Scena 19 (tunel)

110. Zbadaj miejsce.
111. Weź pas.
112. Wyjdź z lokacji wyjściem po prawej stronie.
113. Wróć do kręgu tortur.

Scena 6 (krąg tortur)

114. Użyj rdzenia na strefie radioaktywnej nieopodal barierki.
115. Przejdź do następnej lokacji.

Scena 15 (podziemny potwór)

116. Zbadaj potwora.
117. Użyj na nim hologram.
118. Porozmawiaj z facetem w klatce.
119. Pomiędzy kamieniami i krzakami przejdź do następnej lokacji.

Scena 20 (drzewa)

120. Zbadaj skrzynię.
121. Przy pomocy rękawiczek weź jeża.
122. Przejdź do następnej lokacji.

Scena 21 (wodospad)

123. Utwórz klapę znajdującą się na ścianie.
124. Idź za wzgórze, od lewej strony.

Scena 22 (kryjówka Indianina)

125. Porozmawiaj kilka razy z Indianinem.
126. Wróć do lokacji z drzewami.

Scena 20 (drzewa)

127. Wejdź na platformę.

Scena 23 (zamglone pomieszczenie)

128. Przebiegnij przez mgłę.
129. Zbadaj kamienną głowę na ścianie.
130. Wróć do Indianina.

Scena 22 (kryjówka Indianina)

131. Porozmawiaj z Indianinem i wróć do lokacji z wodospadem.

Scena 21 (wodospad)

132. Zabij wrogów, zbadaj ich ciała, znajdziesz fajkę.
133. Wróć do Indianina

Scena 22 (kryjówka Indianina)

134. Daj fajkę Indianinowi. Zdobędziesz zwój papieru.
135. Wróć do zamglonej lokacji.

Scena 23 (zamglone pomieszczenie)

136. Użyj papieru na kamiennej głowie i przejdź przez drzwi.

Scena 24 (pułapki)

137. Przejdź przez pomieszczenie unikając pułapek.

Scena 25 (czaszki)

138. Zabij wrogów, zbadaj ich ciała i weź klucz.
139. Użyj bezpiecznika na czaszce z zielonymi oczami.
140. Wróć do lokacji z mgłą.

Scena 23 (zamglone pomieszczenie)

141. Zabij wrogów, zbadaj ich ciała i weź ładowarkę.
142. Połącz ładowarkę z bezpiecznikiem.
143. Wróc do lokacji z podziemnym potworem.

Scena 15 (podziemny potwór)

144. Otwórz drzwi klatki kluczem.
145. Porozmawiaj z facetem. Da Ci torbę ze żwirem.
146. Wróć do lokacji z czaszkami.

Scena 25 (czaszki)

147. Przejdź przez dziurę w ścianie.

Scena 26 (orle gniazdo)

148. Zbadaj gniazdo i połóż w nim jeża.
149. Użyj bezpiecznika na reaktorze.
150. Weź rdzeń i wróć do kryjówki Indianina.

Scena 22 (kryjówka Indianina)

151. Weź z ziemi ostrze.

Scena 21 (wodospad)

152. Przejdź na prawo.

Scena 27 (znikający most)

153. Idź w prawo.
154. Użyj rdzenia na znaku radiacji.
155. Przejdź w prawo. Zabij potwory.
156. Wejdź do jaskini.

Scena 28 (jaskinia czaszek)

157. Użyj karty na slocie przy drzwiach.
158. Użyj pasa na silniku. Wejdź w drzwi.

Wnętrze budynku

159. Idź w prawo (do kolejnego pomieszczenia).
160. W prawo
161. Prosto. Użyj ostrza na kablu.
162. Wróć.
163. Lewo.
164. Prosto.
165. Prosto.
166. Prosto.
167. W tył.
168. Przez drzwi.

Scena 29 (terminal komandora)

169. Idź w prawo.

Scena 30 (Teleport)

170. Idź w prawo (uważaj na potwora).

Scena 31 (matka)

171. Zabij matkę.
172. Porozmawiaj z rannym mężczyzną.
173. Gdy umrze, weź kartę do terminala.
174. Wróć do terminala komandora. Przejdź przez drzwi i wróć do buydynku.
175. Do przodu.
176. Do przodu.
177. W tył.
178. W tył.
179. W lewo.
180. W lewo.
181. W lewo.
182. W lewo (przez most).
183. Do przodu.
184. Do przodu.
185. W tył.
186. W tył.
187. W lewo.
188. W lewo.
189. Do przodu.
190. Do przodu.
191. Do przodu (przez drzwi).

Scena 32 (robot)

192. Przejdź przez drzwi za robotem.

Scena 33 (wrogowie)

193. Zabij roboty.
194. Wejdź do budynku na lewo.

Scena 34 (teleport)

195. Zbadaj teleport.
196. Użyj teleportu.

Scene 30 (Teleport hall)

197. Użyj ponownie teleportu.

Scena 34 (teleport)

198. Idź w prawo.

Scena 35 (nad pokojem z lawą)

199. Użyj żwiru na lewej krawędzi dziury.
200. Przejdź przez przejście, które się pojawiło.
201. Wejdź przez lewe przejście.

Górne jasknie

202. Do przodu.
203. Do przodu.
204. Do przodu.
205. W prawo.
206. Do przodu (Znajdziesz się w pomieszczeniu z barierką).
207. W prawo.
208. Do przodu.
209. W prawo.
210. Do przodu.
211. Do przodu.
212. Do przodu.
213. Do przodu (pojawi się terminal).
214. Użyj karty terminalowej w termianlu.
215. W tył.
216. W tył.
217. W tył.
218. W lewo.
219. W tył.
220. W tył.
221. W prawo.
222. W tył.
223. W tył.
224. W tył.
225. W tył.
226. Wejdź w lewe przejście.
227. Do przodu.
228. W lewo.
229. W lewo (przez drzwi-pułapkę).
230. Do przodu.
231. W prawo.
232. Użyj karty terminalowej w termianlu.
233. W lewo.
234. W tył.
235. W prawo.
236. W prawo (przez drzwi pułapkę).
237. Do przodu.
238. Do przodu.
239. W prawo.
240. Do przodu.
241. Do przodu (przez barierkę).
242. W lewo.
243. W tył.
244. W lewo.
245. Użyj karty terminalowej w termianlu.
246. W prawo.
247. Do przodu.
248. W lewo.
249. Do przodu.
250. Do przodu (przez barierkę).
251. Do przodu.
252. Do przodu (pojawi się terminal).
253. Użyj karty terminalowej w termianlu.
254. W tył.
255. W tył.
256. W tył.
257. W prawo.
258. W prawo.
259. W tył.
260. W tył (przez barierkę).
261. W lewo.
262. W tył.
263. W tył.
264. W tył.
265. W tył.
266. Stań nad środkowym przejściem i skocz na dół.

Dolne jaskinie

267. Do przodu.
268. W lewo.
269. W lewo.
270. Do przodu.
271. W prawo.
272. Do przodu.
273. Użyj karty terminalowej w termianlu.
274. W tył.
275. W lewo.
276. W tył.
277. W prawo.
278. W prawo.
279. W tył.
280. W prawo.
281. W prawo.
282. W tył.
283. W tył.
284. W tył.
285. W prawo (przez barierkę).
286. W prawo (przez otwarte drzwi).
287. Zabij robota.
288. Podnieś kombinerki.
289. Użyj karty terminalowej w termianlu.
290. W lewo.
291. W lewo.
292. Do przodu.
293. Do przodu.
294. W prawo.
295. W prawo.
296. W prawo.
297. W tył.
298. W prawo (przez barierkę).
299. W prawo.
300. Użyj kombinerek na kablu zasilania.
301. W prawo.

Scena 36 (pokój z lawą)

302. Idź w prawo. Ostrzem przetnij linę.
303. Zejdź na dół i przejdź w prawo przez zamarzniętą lawę.
304. Wyjdź z pokoju z lawą na prawo.
305. W tył.

Scena 37

306. Przy pomocy rękawiczek przełącz pierwszą dźwignię.
307. Ponownie przełącz pierwszą dźwignię.
308. Przełącz dźwignię czwartą.
309. Przejdź przez otwarte przejście.
310. W tył.
311. Zabij wroga.
312. Zbadaj jego ciało i weź palnik laserowy.
313. Idź w lewo.
314. Użyj karty terminalowej w termianlu.
315. W prawo.
316. W prawo.
317. W tył.
318. W tył (przez barierkę).

Scena 38 (laboratorium)

319. Schwytaj zielonego faceta.
320. Zabierz kartę terminalową, którą upuścił.
321. Użyj palnika na kablach przy drzwiach.
322. Przejdź przez drzwi na prawo.

Scena 39 (platform)

323. Użyj drugiej karty terminalowej na systemie radarowym.

Koniec

Recenzję gry można przeczytać tutaj.


 Code Name Hell Squad - Digital Dreams Entertainment'2000 
85 1 CD Code Name Hell Squad - Digital Dreams Entertainment'2000
85
90

 głosów: 1   
dodaj komentarz
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem