• Goblins 3 - rozwiązanie

04.11.2007 12:32, autor artykułu: Sebastian Rosa
odsłon: 14380, powiększ obrazki, wersja do wydruku,

Goblins 3

To nie będzie zwyczajny sposób na przejście gry. Postanowiłem w postaci wypunktowań wypisać czynności, które należy wykonać, aby grę pomyślnie ukończyć. Nie chciałem tworzyć tekstu z pełnym, dokładnym rozwiązaniem, gdyż takich w sieci jest wiele. Mam nadzieję, że zaprezentowana forma pozwoli szybciej zlokalizować zarówno etap, jak i czynności, które już się wykonało lub jeszcze nie. Zachęcam jednak podjąć próbę przejścia gry samemu, a jedynie w przypadku zablokowania się, sięgnąć do podpowiedzi. Przy okazji postanowiłem także zaznaczyć kilka śmiesznych scenek, które można zobaczyć w danej lokacji. Oczywiście może być ich więcej i zachęcam do eksperymentowania na własną rękę, aby je odkryć.

Goblins 3

ŁAJBA (BOAT)

Goblins 3

  • monetą odkręć śrubę, aby zdobyć hak,
  • zajrzyj dwa razy do skrzyni,
  • odwiąż sznurek i używając kija golfowego uderz Chumpa,
  • wyciągnij Chumpa używając przepychacza do toalet,
  • hak zawieś na zwisającej linie,
  • Chump powinien stanąć na ciężarku, a Blount czekać przy haku, aby w odpowiednim momencie zabrać parasol,
  • Blount powinien stanąć na dłoni na rufie statku, a Chump skoczyć na ruchomą płytę (Flagstone). W ten sposób zdobędziesz ząb,
  • wejdź do beczki, wetknij w otwór parasol i zębem odetnij linię.


Kilka zabawnych scenek:
  • zajrzyj do skrzyni trzy razy,
  • uderz kijem piłeczkę golfową,
  • spróbuj wziąć spadochron,
  • pohuśtaj się na linie.

BITWA (IDOL)

Goblins 3

  • wykorzystując parasol i gorące powietrze dostań się na statuę; porozmawiaj dwa razy z Wynnoną przez dziurę,
  • kijem golfowym wyeliminuj pierwszego i drugiego stojącego na drodze osiłka,
  • trzeciego pozbędziesz się w podobny sposób, ale najpierw musisz zwrócić jego uwagę na monetę,
  • do hełmu wrzuć ciasteczko i rozgnieć je kijem golfowym,
  • zrób użytek z ruchomych kamieni (Chump Ci pomoże) i przenieś się za czwartego osiłka. Wrzuć mu za kołnierz okruchy i wyeliminuj go kijem golfowym,
  • zdobytą tarczę zawieś na gałęzi,
  • piątemu osiłkowi (na prawo od gałęzi) podaruj sztuczną dłoń i uderz kijem golfowym,
  • szóstego osiłka (na lewo od gałęzi) usuniesz posypując pieprzem,
  • przy siódmym pomoże Ci Chump, który go sprowokuje do pokazania języka. Wykorzystaj to i złap go za "ozorek",
  • wejdź na górę wykorzystując kijek jako szczebel drabinki i stań obok kamienia. Sprowokuj ostatniego osiłka Chumpem i zrzuć na niego kamień.


Kilka zabawnych scenek:
  • spróbuj uderzyć każdego osiłka kijem.

ŚMIERĆ (DEATH)

Goblins 3

  • zdobądź zapałki (na lewo od Ciebie) i zapal je o szorstką powierzchnię nad Tobą,
  • weź łyżkę i odłam kawałek kosy,
  • łyżką nabierz trochę krwi i wlej ją piratowi do butelki. Następnie podpal jego drewnianą nogę,
  • kawałkiem kosy otwórz wszystkie owalne skrytki oraz odetnij rurkę wisielcowi,
  • ugaś płonącą nogę wodą (zdobędziesz żółty ognik),
  • butelkę postaw na platformie,
  • otwórz czaszkę, załóż jej okulary i zamknij czaszkę (zdobędziesz niebieski ognik),
  • ogniki możesz umieszczać w kuli. Będzie to zmieniało kolor pomieszczenia ujawniając różne szczegółe wcześniej niewidzialne. W jakiś sposób zmieniony obiekt niewidzialny w danych kolorach staje się widzialny dla każdego koloru pomieszczenia. Ogniki możesz wyjmować łyżką,
  • przy zielonych barwach ujrzysz dłon, która trzyma korek,
  • korek wykorzystaj do zatkania butelki, aby zdobyć czerwony ognik,
  • przy żółtych barwach wciśnij przycisk na krwistym napisie,
  • przy niebieskich barwach porozmawiaj z niebieskim duchem,
  • lusterko umieść w dłoni na zielonym ekranie,
  • przy fioletowych barwach załóż drugiej czaszce okulary,
  • przy czerwonych barwach użyj kawałka kosy jako drugi kieł wampira,
  • umieść wszystkie ogniki w kuli, aby wybudzić się z tego koszmaru.


Kilka zabawnych scenek:
  • zapal zapałkę o szorstką powierzhnię na lewo od Blounta,
  • spróbuj zabrać butelkę,
  • przy różnych barwach pomieszczenia rozmawiaj z nietoperzem i czaszką.

WIOSKA (COUNTRY)

Goblins 3

  • weź dwa kamienie,
  • stań Chumpem na pułapce na myszy, a następnie spróbuj wziąć mięso sztuczną ręką. Teraz odwróć sytuację - Blount niech stanie na pułapce, a Chump weźmie mięso,
  • porozmawiaj z księżniczką i dwa razy z królem,
  • zniszcz krzaki dużym kamieniem i porozmawiaj z rycerzem,
  • weź żółty kamień i zamocz go w stawie. Uzyskaną gąbką ugaś pożar,
  • widelcem zabierz mięso,
  • gdy wejdziesz w posiadanie przyprawionego mięsą, zatkaj monetą ucho czaszki i wlej do stawu memorum,
  • wetknij widelec w nos czaszki i umieść na nim przyprawione mięso. Zdobędziesz nowego pomocnika,
  • nie zapomnij zabrać monety.


Kilka zabawnych scenek:
  • eksperymentuj z pułapką na myszy oraz smokiem.

KARCZMA (INN)

Goblins 3

  • weź łyżkę i połóż ją na kamieniu obok wejścia,
  • porozmawiaj z kapitanem i Karin. Mały kamyk, który znalazłeś na poprzedniej lokacji daj Karin. Będziesz mógł zajrzeć w rękojeść jej miecza, aby zobaczyć z jakimi problemami zmaga się Wynnona,
  • przez dziurę w ścianie dostaniesz się na półkę z cukrem,
  • Chumpa umieść na ręce grubego klienta na prawo. Blount niech da mu w tym czasie cukier. Zdobędziesz smycz.
  • Przetykacz do toalet umieść na platformie pod klatką i podwieś do niego smycz,
  • stań Chumpem na łyżce i rzuć na nią nową kostkę cukru,
  • Chump otwierając pojemniczek z papryką zacznie kichać. Wykorzystaj to, aby przyprawić mięso,
  • posiadając już smoka, wejdź po sznurku do Othella. Porozmawiaj z nim i daj mu monetę,
  • kluczem otwórz drzwi i wpuść do środka smoka,
  • oddaj klucz i weź monetę,
  • rachunek daj kapitanowi i zabierz list.


Kilka zabawnych scenek:
  • eksperymentuj z grubym klientem.

FORTECA (FORTRESS)

Goblins 3

  • weź proch, sierść z robaka i różdżkę,
  • różdżką wydłub krzemień nad mnichem - kolejny pomocnik: Ooya,
  • użyj różdżki na czaszce, a krzemienia na pniaku drzewa,
  • wykorzystaj hełm, aby zebrać żywicę,
  • krzemieniem zniszcz instrument grajka i podnieś rurki,
  • umieść rurkę w otworze na prawo od grajka i korzystając z krzemienia skonstruuj flet, który daj grajkowi,
  • Ooya powinien stanąć w okolicy robaka, a gdy Winnona da grajkowi flet, ten zagra i przyleci kondor. Na jego grzbiecie Ooya poleci odzyskać swój magiczny woreczek,
  • umieść rurkę w otworze, nasyp do środka proch, sierść z robaka oraz wlej żywicę. Krzemieniem stuknij o kamienny piedestał, aby zapalić lont. W ten sposób zbudowałeś laskę dynamitu. Rzuć ją na kamień obok pniaka. Inne stworzone laski dynamitu rzucaj w wieżę, aż do momentu, gdy się okaże, że są za małe. Wówczas będziesz potrzebował większych,
  • w celu zdobycia większych rurek, zaczaruj bambusa, który rósł pod kamieniem,
  • jeżeli zabraknie Ci sierści, niech Ooya zaczaruje czaszkę,

MIASTO (TOWN)

Goblins 3

  • parasolem zatkaj dziurę w dachu i porozmawiaj z babcią,
  • termofor połóż na jajku,
  • dwukrotnie dzwoniąc dzwonkiem uzyskasz dostęp do laboratorium alchemika,
  • sporządzonym napojem wzrostu (Growixir) podlej dwa kwiatki i małego ptaka.
  • przy pomocy Fulberta wystrasz zakochaną dziewczynę i zabierz list. Powtórz czynność i schywtaj kwiatek,
  • odczytaj list w lustrze,
  • pociągnij za dźwignię i wskocz na kulę. Fulbert powinien pociągnąć dźwignię, co sprawi, że znajdziesz się na górze,
  • Fulbert wspina się po drugiej roślinie i służy jako most pomiędzy budynkami, abyś mógł dostać się do leżącej na dachu zelówki,
  • posiadając już gwizdek na ptaki oraz sporządzony napój prędkości (Speedixir), wykorzystaj Fulberta jak most łączący budynek babci a dzwonem. Blount powinien przejść do dzwonu (wejść pod niego), wypić napój prędkości oraz zagwizdać. Teraz należy bardzo szybko przebiec do ptaka, poklepać go i zbiec na dół łapiąc piórko.


Kilka zabawnych scenek:
  • sceny z ptakiem i dzwonem.

SKLEP (GROCERY STORE)

Goblins 3

  • porozmawiaj kilka razy ze sklepikarzem, daj mu monetę oraz list od kapitana,
  • weź jajko i klucz, którym otwórz lampę,
  • podnieś szafkę przy oknie, skocz na nią z góry,
  • młotkiem rozbij duże pudło z lewej stronie i weź gwizdek na ptaki,
  • odzyskaj przy pomocy młotka monetę od sklepikarza,
  • korzystając z pomocy Fulberta wyjmij spod środkowej szafki mydło,
  • dzięki sprężynie z kanapy wskoczysz w okolice poroża. Młotkiem odłamiesz róg,
  • Fulbertem wciśnij przycisk i używając młotka zrób porządek w spiżarni,
  • zabierz kość, spagetti i na koniec otwórz garnuszek w oknie.


Kilka zabawnych scenek:
  • rozmowa ze sklepikarzem (zarówno Blountem jak i Were-Blountem),
  • atak na potwora w spiżarni,
  • demolka szafy, kanapy i poroża.

LABORATORIUM ALCHEMIKA (ALCHEMIST'S LAB)

Goblins 3

  • tutaj nie sterujemy postacią, lecz jej rękoma. Ręka prawa nosi i trzyma przedmioty, a ręka lewa wykonuje czynności. Każdy przedmiot z Twojej kieszeni posiada określone miejsce w laboratorium. Dodatkowo do naszej dyspozycji jest kilka maszyn: popielarka (Ashtray), destylator (Still), mikser (Mixer) oraz moździeż (Mortat). Jeżeli coś Ci się nie uda, możesz zawsze opróżnić pojemniczek miksera wlewając jego zawartość do śmietnika,
  • w celu stworzenia napoju wzrostu (Growixir) należy pobrać wodę do naczynia (Faucet) i wlać ją do kociołka (Kettle). Umieścić w środku spagetti i podpalić płomień zapalniczką (Lighter). Jajko kładziemy na termofor. Skorupkę umieszczamy w moździerzu i rozcieramy (Pettle). Róg spopielamy w popielarce. Spopielony róg, ugotowane spagetti i startą skorupkę jajka wkładamy do miksera. Włączamy mikser i sporządzony napój dajemy wężowi. W ten sposób Fulbert pozostaje do naszej dyspozycji. Powtarzamy przygotowanie napoju i umieszczamy go w jednej z żółtych butelek,
  • w celu stworzenia napoju prędkości (Speedixir) należy pobrać wodę do naczynia i wlać ją do kociołka. Umieścić w środku zelówkę i podpalić płomień zapalniczką. Kość umieszczamy w moździerzu i rozcieramy. Kwiatek umieszczamy w destylatorze, który następnie podgrzewamy zapalniczką. Wyciąg z kwiatka wlewamy do miksera. Do tego dodajemy skruszoną kość i rozgotowaną zelówkę. Włączamy mikser i sporządzony napój umieszczamy w jednej z żółtych butelek,
  • w celu stworzenia napoju latania (Flyixir) należy spopielić piórko w popielarce. Pobieramy wodę do naczynia i wlewamy ją do miski (Basin). Roztapiamy w misce mydło. Monetą uruchamiamy wiatraczek i szybko moczymy klucz w wodzie z mydłem. Przystawiamy klucz do wiatraka i tworzy się bańka, która wpada do miksera. Do miksera wrzucamy także popiół z piórka. Ostatnim składnikiem jest poddane destylacji memorum. Otrzymane łzy szczęścia wlewamy do miksera, Włączamy mikser i sporządzony napój umieszczamy w jednej z żółtych butelek.

CHMURY (CLOUDS)

Goblins 3

  • kijem golfowym zabierz żyłkę, weź woreczek z piaskiem i nóż,
  • wrzuć woreczek do gondoli i odetnij jeden z woreczków nożem,
  • porozmawiaj z Ooya i użyj pompki do napompowania balonika. Balonik będzie się przemieszczał w kierunku Ooya. Ooya powinien go schwytać i przenieść się na kolejną wysepkę. Na niej powinien zaczarować kiść ciemnych włosów. Teraz ponownie pompujemy balonik i przenosimy na nim Ooya na kolejną wyspę. Tutaj czarujemy kamień,
  • żyłka i kij golfowy mogą posłużyć jako wędka. Pociągnij nią za chmurę na lewo od olbrzyma. Napompuj kolejny balon. Niech złapie go Ooya, a Blount nożem przedziurawi chmurę. Ooya wyląduje na kolejnej wyspie,
  • wykorzystując gejzery przerzuć Ooya do meteorologa. Kombinując z balastem ustaw gondolę tak, aby Ooya mógł wsiąść i wysiąść na lodowej wyspie,
  • przez teleskop spójrz w otwór w górze lodowej. Zobaczysz pchłę Bizoo, którą Ooya powinien zaczarować,
  • zdobytego robaka zawieś na wędce i wyłów z "przerębla w chmurach" rybę-piłę.

COLOSSUS

Goblins 3

  • porozmawiaj z Colossusem i Furboulousem,
  • przy pomocy wędki schwytaj teleskop,
  • niech Ooya stanie na katapulcie. Blount powinien poprzestawiać tak kierunek działania katapulty, aby Ooya wylądował na wysepce (katapultę uruchamia Colossus, gdy Blount patrząc przez lunetę wypatruje statku),
  • Ooya rzuca czar na ser i wraca do Blounta,
  • na katapulcie staje Blount, a Ooya rzuca czar na tablicę ze statkami,
  • Blount wędką wydobywa z sera robaka,
  • ustaw tak katapultę, aby kamień uderzył w Colossusa. Wrzuć na niego pchłę,
  • przy pomocy ryby-piły przepiłuj kolumnę, do której przywiązany jest hamak Colossusa i zaczaruj Ooya Blounta,
  • porozmawiaj z cieniami wszystkich postaci,
  • cieniem podnieś ziarnko piasku i włóż je do maszyny. Spraw, aby Colossus cisnął kamieniem. Weź kółko zębate z zepsutej maszyny,
  • nożem zrób dziurę w robocie i umieść tam kółko zębate - zdobędziesz pyłek,
  • pyłek z robota wrzuć na Colossusa.


Kilka zabawnych scenek:
  • zabawa z Colossusem i maszyną do ciskania kamieniami.

BIZOO

Goblins 3

  • przejdź przez zęby i umieść wykałaczkę w lewym oku Colosussa. Spójrz przez nie,
  • przejdź przez prawe ucho i pociągnij za włos w nosie,
  • kopnij ziarnko piasku i biegnij za nim. Pojawiające się pchły eliminuj wykałaczką (musisz wyeliminować całą rodzinę - szybko znikają i trzeba czynność powtarzać),
  • pociągnij za włos w nosie i zjedź na łzie w okolice ziarnka, które wykop do Blounta,
  • gdy cień Blounta wrzuci na Colossusa pyłek, wskocz na jego nos. Przeniesiesz się tam, gdzie leży pyłek i go zrzuć,
  • umieść wykałaczkę w nosie,
  • włóż pyłek do lewego ucha i wykorzystaj kark Colossusa na podskoki.


Kilka zabawnych scenek:
  • zabawa z eliminacją rodzinki pcheł.

KRÓLOWA XINA (QUEEN XINA)

Goblins 3

  • porozmawiaj z królową. Pojawi się typek z bronią, którego unicestwij młotkiem zaraz po tym jak strzeli,
  • ponownie porozmawiaj z królową. Gdy obdarzy Cię pocałunkiem, zabierz różdżkę wróżce,
  • wejdź za kominek i obserwuj sytuację,
  • Fulbert niech stanie na talerzu, a Were-Blount niech uderzy w warzywa. Spowoduje to, że Fulbert rozbuja żyrandol, po którym Were-Blount będzie mógł dostać się nad kominek. Weź seler i daj topór kucharzowi w garnku,
  • Fulbert powinien zrzucić świeczkę ze świecznika obok królowej. Niech wejdzie na świecznik po raz drugi i rozhuśta czaszkę. Gdy czaszka się huśta, wejdź Were-Blountem do kominka. Kucharz rzucając toporem powinien przeciąć sznurek czaszki,
  • Przejdź Were-Blountem i Fulbertem przez drzwi z prawej strony. Znajdziecie się na górze po lewej stronie, obok biblioteczki. Fulbert wchodzi na świecznik i strąca okulary. Were-Blount stara się je złapać. W tym czasie Fulbert przechodzi ponownie przez drzwi i biegnie do ruchomej płyty w podłodze (obok fontanny). Powinien złapać okulary, przy pomocy których weźmiesz cebulę,
  • umieść świeczkę w każdym świeczniku i zapal ją różdżką. Duch Blounta wypowie za każdym razem fragment zdania. Trzeba zapalić świeczki w takiej kolejności, aby zdanie miało sens. Możesz przejść do komnaty króla,
  • gdy zdobędziesz kapeć od króla, daj go królowej.


Kilka zabawnych scenek:
  • próba wzięca cebuli bez okularów,
  • pocałunek królowej.

KRÓL BODD (KING BODD)

Goblins 3

  • daj królowi sztuczną dłoń,
  • na strażnikach użyj selera i cebuli. Zdobędziesz topór oraz uzyskasz możliwość dostania się do żyrandola po oszczepie,
  • daj pistolet Tibo,
  • Fulbertem wejdź na oszczep i rozbujaj żyrandol. Blount w tym czasie po żyrandolach powinien wskoczyć na półkę. Tam porozmawiaj z Wynnoną zamienioną w motyla,
  • aby powrócić do komnaty królowej, musisz różdżką zgasić świeczki w określonej kolejności, które wypowie cień Were-Blounta. Przed wejściem do przejścia musisz jeszcze rzucić monetą,
  • czaszkę zdobytą u królowej daj królowi,
  • aby zdobyć kapeć dla królowej, musisz wziąć talerz. Daj różdżkę błaznowi. Fulbertem wypłosz karalucha z dziury obok króla. Król zacznie go eliminować kapciem. Rzuć talerz błaznowi i przy odrobinie szczęścia Tibo powinien wystrzelić kapeć z ręki ojca.


Kilka zabawnych scenek:
  • podarunek cebuli i selera dla strażników,
  • scena z błaznem,
  • sceny z królem i jego synkiem.

BIBLIOTECZKA (STORY BOOK)

Goblins 3

  • trzy razy poskacz na książce od geometrii i weź wektory (strzałki). Ich przeznaczeniem jest pierwsza strona dużej książki (The Tree). W ten sposób otrzymasz łucznika,
  • Fulbertem odwróć uwagę pająka, aby strachliwy Were-Blount mógł przejść i wziąć statuetkę konika. Toporem zniszcz drewniany kijek. Weź kawałek drewna,
  • Fulbertem uderz w kupkę kurzu. Ustaw Were-Blounta tuż pod nią. Kichnięciem rozrzucisz cyfry po planszy. Pozbieraj je wszystkie, ale nie bierz zera. Brakującą ósemkę narysuj cyrklem na białej kartce, dziewiątkę musisz wyrwać z łap pająka. Zrobisz to przemieniając się w Blounta (Fulbert musi przesłonić księżyc na obrazie). Wszystkie cyfry umieść w kałamarzu,
  • weź pędzel i zamocz go w kałamarzu. Udaj się do obrazka na samej górze. Dorysuj konia i zastąp koło monetą. Z wozu weź kamienny blok i zabierz monetę,
  • wejdź do książki rysunku. Wyjmij kredę. Warto także porozmawiać z obrazkiem psychiatry,
  • wejdź do książki rzeźbiarstwia, aby zdobyć cyrkiel,
  • przewróć stronę dużej książki. Porozmawiaj z rycerzem. Dorysuj pędzlem drogę. Ponownie porozmawiaj z rycerzem. Daj mu statuetkę konika,
  • na stronie trzeciej książki użyj dwa razy pędzla i weź mandolinę.


Kilka zabawnych scenek:
  • scena z pająkiem,
  • poczytaj dalsze strony książki.

Goblins 3

    SZACHOWNICA (CHESSBOARD)

  • tutaj, podobnie jak w laboratorium, nie sterujemy postacią, lecz jej rękoma. Ręka prawa nosi i trzyma przedmioty, a ręka lewa wykonuje czynności. Każdy przedmiot z Twojej kieszeni posiada określone miejsce w pomieszczeniu,
  • użyj kredy na kawałku drewna, a cyrkla na kawałku kamienia,
  • lewą ręką weź dłuto i przystaw je do drewna. Prawą ręką weź młotek i zacznij uderzać w dłuto. Figurkę wrzuć do pojemnika z farbą. Pędzlem dorysuj brakujące szczegóły i umieść figurkę na szachownicy. Te same czynności powtórz dla figurki z kamienia, tylko że zamiast dłuta do drewna, weź dłuto do kamienia,
  • chwyć w obie dłonie piłki i żongluj nimi. Musisz to zrobić kilka razy, aby jedna z piłek uderzyła w skarbonkę. Do skarbonki wrzuć monetę. Wybiegnie Othello. Musisz go zahipnotyzować grą na mandolinie (prawa ręka trzyma gryf, lewa uderza w struny), Figurkę myszy można już postawić na szachownicy i rozpocząć grę. Zasady są nad planszą,
  • w grze w szachy należy wyeliminować wszystkie postaci. Księdza pozbędziesz się przy pomocy Othello, którego umieść na polu przed księdzem. Łucznikiem zestrzel strażników i strąć klucz z wieży. Ustaw go tak, aby trafiał w pole na prawo od króla. Blountem dojdź tam, gdzie stał ksiądz i wręcz mu mandolinę. Zagra na niej, co sprawi, że wyjdzie księżniczka. Teraz Blount będzie mógł wziąć klucz i wejść do wieży. Postać Were-Blounta musi dojść do dźwigni i ją przełączyć, co wyeliminuje kata. Rycerz poruszający się jak szachowy konik, powinien zaszachować króla stając po jego lewej stronie, a Were-Blount wziąć topór kata.

Goblins 3

    POKÓJ LUSTER (MIRRORS)

  • weź jajko i użyj go w lustrze czasu. Przekaż kurczaka lustrzanemu odbiciu. Lustrzane odbicie niech przepuści kurczaka przez lustro wyszczuplające. Przekaż chudego kurczaka Blountowi. Przepuść go przez małą dziurę. Wrzuć chudego kurczaka dwa razy do lustra pogrubiającego i przekaż go lustrzanemu odbiciu. Gruby kurczak powinien teraz przejść przez dużą dziurę. Przepuść grubego kurczaka przez lustro wyszczuplające i przekaż normalnego kurczaka do Blounta. Użyj kurczaka na lustrze czasu i otrzymaną kurę na lustrze pogrubiającym,
  • ziarno szaleństwa daj demonowi,
  • maść brzydoty daj lustrzanemu odbiciu,
  • Blount musi użyć maści piękności na lustrze piękności i gdy Were-Blount odbity w lustrze będzie przemawiał do pięknego Blounta, lustrzane odbicie musi użyć maści brzydoty na lustrze brzydoty (Blount musi stać się piękny i dopiero wtedy odbicie może użyć maści),

MÓZG (THE BRAIN)

Goblins 3

  • uderz Were-Blountem w okno pamięci. Blountem wciskaj przycisk do czasu, gdy pojawi się Colossus. Were-Blount uderza Colossusa i można zabrać ziarnko piasku,
  • Were-Blount przełącza dźwignię tak, aby tory wózka kierowały na lewo. Zarówno Were-Blount jak i Blount muszą przelecieć nad jeziorko wizji. Were-Blount wskakuje do niego. Pojawiają się oczy. Blount wrzuca ziarnko piasku do oka. Pojawi się łza, którą powinien rozbić Were-Blount ponownie jadąc wózkiem. Z rozbitem łzy pozostaje rybka, przy pomocy której (i wózka z torami ustawionymi na wprost) Were-Blount przeniesie się w niedostępny obszar planszy. Were-Blount uderza w wabik na smoki. Teraz należy powtórzyć całą operację, lecz Blount powinien wziąć wabik,
  • użyj napoju wzrostu (Growixir) na doniczce i skorzystaj z usług Fulberta. W otwartym przejściu użyj wabika na smoki. Gdy przyleci smok, powiększ go,
  • użyj wabika na smoki na ogrodzeniu, a następnie na kałuży snów. Zdobędziesz klucz pasujący do skrzyni, w której jest maść piękna,
  • dosiąć smoka i na jego grzbiecie doleć do kupki ziaren. Nakarm tłustą kurę, która nie zje jednego - ziarna szaleństwa.

BÓSTWA (GODS)

Goblins 3

  • toporem rozwal ogrodzenie, a młotkiem ceglaną ścianę. Zadzwoń dzwonkiem. Wyjdzie ręka, która chwyci łańcuch. Zadzwoń drugim dzwonkiem, aby wyszła druga ręka i chwyciła łańcuch z drugiej strony. Gdy opadnie woda, będziesz mógł wziąć partyturę. Wrzuć ją do środka i powtórz wszystko od nowa tylko tym razem, gdy woda opadnie, wskocz do środka. Zdobędziesz dwie partytury,
  • czerwoną partyturę daj diabłu, a żółtą aniołowi,
  • porozmawiaj z bóstwami i weź przędzę czasu,
  • użyj monety na leżącej aueroli, a gdy anioł zacznie grać, uderz młotkiem w chmurę nad diabłem. Zagrane przez nich nutki powinny się połączyć, lecz musisz je na stałe związać przędzą. Gdy już to zrobisz, zadzwoń obydwoma dzwonkami.


 Goblins 3 - Coktel Vision 1993 
88 6 Goblins 3 - Coktel Vision'1993
60 ECS 1 MB
85

dodaj komentarz
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem