• Syndicate - poradnik gracza

03.08.2005 21:57, autor artykułu: Sebastian Rosa
odsłon: 18991, powiększ obrazki, wersja do wydruku,

Syndicate

PORADNIK GRACZA

Syndicate

  • Podczas odprawy nie warto marnować pieniędzy na udostępnienie bardziej szczegółowej mapy terenu.
  • Bardzo ważne jest zapoznanie się z pełną treścią odprawy. Pozwala ona nie tylko wczuć się w fabułę gry, lecz także przygotować na niespodzianki, które mogą wystąpić w trakcie misji.
  • Zadbaj o to, aby zawsze jeden agent posiadał skaner.
  • Każdy z agentów powinien posiadać przynajmniej jedną apteczkę. Optymalnie najlepiej jest, gdy każdy z nich ma dwie.
  • Zbieraj broń przeciwnika. Jeżeli jeszcze jej nie wynalazłeś wpłynie to znacząco na prędkość badań. Jeżeli ją posiadasz, zawsze możesz sprzedać. Pistolety możesz sobie odpuścić, bo są za darmo.
  • Zebrana po agencie broń prawie zawsze posiada naboje na kilka strzałów. Wykorzystaj to w misjach, w których nie możesz ze sobą za wiele wziąć. Broń zebrana po martwym policjancie jest zawsze pełna (jeżeli z niej nie strzelał).
  • Przed rozpoczęciem misji warto jest rozejrzeć się po mapie (nie ruszając się z miejsca), gdzie są agenci i jaki w ogóle jest układ terenu. Pozwoli to zaplanować działania.
  • Policjant gdy zauważy, że trzymasz w dłoni broń, automatycznie atakuje. Warto więc (jeżeli zależy Ci na cichej i spokojnej misji) w ich towarzystwie chować broń. Uwaga! Zwiększony poziom inteligencji automatycznie sprawia, że agent wyjmuje broń i jej schowanie na widok policjanta nie przyniesie efektu.
  • Niektórzy cywile mają broń. Uważaj więc na nich.
  • Uważaj, aby nie zostać rozjechanym przez samochód lub kolejkę.
  • Pamiętaj, że jadąc samochodem też możesz strzelać.
  • Aby przejąć samochód, trzeba w niego strzelić. Wówczas kierująca nim osoba opuści go.
  • Gdy po zabiciu wrogiego agenta słyszysz dziwne "pikanie", odsuń się od jego ciała, gdyż po pewnym czasie nastąpi eksplozja. Możesz jednak to wykorzystać zabijając innych agentów. Eksplozja następuje samoczynnie po kilkunastu(dziesięciu) sekundach, lecz także przy strzeleniu w tę zegarową bombę. Jeżeli widzisz nadciągającą chmarę agentów, gdy znajdą się nad ciałem - strzel. Zawsze mniej problemów.
  • Werbuj cywili. Działają oni jak tarcza. Potrafią także zbierać broń i wspomóc Cię w trudniejszych misjach.
  • Pamiętaj, że wycofanie się z misji (klawisz ESC) jest dużo lepszym rozwiązaniem niż śmierć agentów. Weź to pod uwagę, gdy nie dokonałeś zapisu stanu gry, a Twoi agenci są bliscy śmierci.

SyndicateSyndicate

Broń

Syndicate

  • Pistolet (Pistol) - ręczny pistolet o średnim zasięgu rażenia. Jako jedyna broń jest darmowy. Doskonały na pierwsze misje. Jednak przy pierwszej dogodnej okazji zmień go na coś o większej sile ognia i zasięgu.
  • Strzelba (Shotgun) - zasięg podobny do pistoletu, lecz im cel znajduje się dalej tym gorzej ze skutecznością. Broń ta dysponuje jednak dużo większą siłą ognia, zwłaszcza w bliskich starciach.
  • Uzi (Uzi) - broń automatyczna. Strzela ogniem ciągłym o średnim zasięgu. Efektywne wykorzystanie amunicji i dosyć niski koszt czyni tę broń jedną z podstawowych, w przynajmniej pierwszych 10-12 misjach.
  • Strzelba snajperska (Long Range Rifle) - broń o bardzo dużym zasięgu i pewnym działaniu. Idealna do likwidacji oddalonych celów. Długi czas przeładowania czyni ją bezużyteczną w walce na krótki dystans. Zabieraj ją tylko na określone typy misji.
  • Miotacz płomieni (Flame Thrower) - krótki zasięg, lecz posiada ogromną moc niszczenia. Bardzo dobry do niszczenia pojazdów, zgrupowań ludzi.
  • Mini Gun (Mini Gun) - broń maszynowa. Niezwykle precyzyjna i niszczącą. Posiada daleki zasięg działania. Przeznaczona zarówno w walce na dystans jak i twarzą w twarz. Broń droga i ciężka. Agenci noszący tę broń powinni posiadać odpowiednią klasę modułów rąk.
  • Laser (Laser Gun) - broń laserowa o dużym zasięgu. Trafiony przeciwnik zazwyczaj od razu ginie, a konkretniej, dematerializuje się. Nie zostaje po nim nic. Broń idealna na szybkie niszczenie celów, lecz nie w sytuacjach gdy posiadasz małą ilość amunicji i sądzisz, że zebrana po przeciwniku broń w jakiś sposób Ci pomoże.
  • Gauss Gun (Gauss Gun) - przenośna wyrzutnia pocisków rakietowych. Każde z tych dział posiada w magazynku trzy niekierowane pociski, które są wystrzeliwane w linii prostej. Trafienie w cel powoduje silną eksplozję.

SyndicateSyndicate

Wyposażenie

  • Persuadertron - urządzenie pozwalające przekonać do współpracy każdego napotkanego cywila, policjanta czy obcego agenta. Jego działanie uzależnione jest od klasy modułu mózgowego (Brain) jaki posiada agent używający Persudertrona. Aby nakłonić do współpracy którąkolwiek z występujących w grze postaci należy uzbierać odpowiednią ilość punktów perswazji. Zdobywa się je werbując kolejne osoby. Oto liczba punktów potrzebnych do nakłonienia poszczególnych osób:

    Klasa modułu mózgowegoCywilStrażnikPolicjantAgent
    brakZawsze4832
    V1Zawsze2416
    V2Zawsze1311
    V3Zawsze128

    Warto jednak zaznaczyć, że każda zwerbowana osoba zwiększa odpowiednio ilość punktów perswazji: Cywil +1, Strażnik +3, Policjant +4, Agent +32. O co tu chodzi? Mianowicie o to, że jeżeli w grupie zwerbowanych przy pomocy Persuadertrona osób znajduje się któraś z wyżej wymienionych, wówczas trochę prostsze staje się nakłonienie pozostałych. Na przykład: jeżeli nie posiadasz żadnego modułu mózgowego, aby nakłonić do współpracy policjanta musisz zwerbować 8 cywilów. Można to zrobić także inaczej. Po zwerbowaniu 4 cywili, jesteś w stanie już zwerbować strażnika. Jeżeli każdy cywil warty jest 1 punkt, a każdy strażnik 3 punkty, to wystarczy już tylko zwerbowanie jednego cywila (w sumie 7 osób, a nie 8), aby móc zwerbować policjanta. Oczywiście oszczędność w tym przypadku nie jest duża, lecz jeżeli mamy moduł klasy trzeciej wystarczy zwerbować jednego cywila (1 punkt), jednego strażnika (dodaje 3 punkty, a w sumie mamy już 4) oraz jednego policjanta (dodaje 4 punkty, czyli mamy w sumie już 8), aby móc zwerbować agenta. Za każdą zwerbowaną osobę, którą dostarczysz do miejsca punktu ewakuacji otrzymujesz wynagrodzenie. Dodatkowo agenci zasilają liczbę Twoich agentów, których możesz wykorzystać w trakcie misji.
  • Karta dostępu (Access Card) - przy jej pomocy jesteś w stanie otworzyć niektóre zamknięte drzwi. Może również posłużyć jako identyfikator policyjny (tak twierdzi dokumentacja, lecz zastosowania w grze to nie znajduje).
  • Skaner (Scanner) - skaner zapewnia możliwość identyfikacji obiektów na radarze. Czerwonym kolorem zaznaczeni są wrodzy agenci, niebieskim policjanci, szarym trupy, żółtym Twoi agenci i osoby zwerbowane, małe białe kropki to cywile, a duże białe kropki pojazdy. Ponadto skaner zawsze wskazuje kierunek, w którym należy podążać, aby dostać się do głównego celu misji.
  • Bomba zegarowa (Time Bomb) - bomba zegarowa wybuchająca po określonym czasie. Wystarczy ją położyć np. przed samochodem, aby dokonała dzieła zniszczenia.
  • Apteczka (MediKit) - apteczka regeneruje nadwątloną w walce energię agenta. Apteczka jest jednorazowego użytku.
  • Tarcza ochronna (Energy Shield) - generator pola siłowego odnawiającego uszczerbioną energię oraz zapewniającego ochronę przed pociskami. Posiada określony czas działania.

Syndicate SyndicateSyndicate

Moduły

Syndicate

  • Nogi (Legs) - zwiększają prędkość poruszania się agenta,
  • Ręce (Arms) - umożliwiają noszenie większej ilości broni jak również jej cięższych rodzajów,
  • Oczy (Eyes) - zwiększają celność oraz możliwość wyczuwania zagrożenia,
  • Klatka piersiowa (Chest) - zwiększa odporność na strzały. Zawiera także mechanizm samozniszczenia uaktywniany kombinacją klawiszy CTRL+D,
  • Serce (Heart) - zwiększa ogólne parametry fizyczne agenta,
  • Mózg (Brain) - zwiększa poziom inteligencji agenta, a także ma bardzo duży wpływ na działanie Persuadertrona.

TIPS'N'TRICKS

Jako nazwę swojej organizacji podaj:
COOPER TEAM - trochę dodatkowych pieniędzy i wszystkie wynalazki są dostępne,
MIKES TEAM - rozpoczynasz z sumą 100 mln kredytów i wszystkimi wynalazkami,
MARKS TEAM - otrzymasz ekipę 18 doskonale wyszkolonych i wyposażonych agentów. Dodatkowo wszystkie wynalazki są dostępne,
NUK THEM - możesz rozpocząć dowolną misję dostępną na mapie,
OWN THEM - wszystkie kraje są Twoją własnością,
ROB A BANK - na początek otrzymujesz 1 mln kredytów,
WATCH THE CLOCK - zmienia czas gry. Zwykłe misje trwają kilka godzin. Teraz trwać będą kilka dni. Ma to wpływ na czas prac nad nowymi wynalazkami.

Ustal podatki w pierwszym regionie na 100 procent. Niech misja druga zakończy się niepowodzeniem. Wysokie podatki w pierwszym regionie sprawią, że populacja się zbuntuje. Będziesz musiał ją powtórzyć. Z uwagi, że jest bardzo prosta, odzyskanie panowania nad regionem nie będzie trudne. Po pomyślnym zakończeniu otrzymasz przypływ nowej gotówki z regionu. Tę sztuczkę można powtarzać wielokrotnie (nie tylko na pierwszym kraju). Szybko można się wzbogacić.

SyndicateSyndicateSyndicateSyndicate

AMERICAN REVOLT - ROZWIĄZANIE

Z racji, że oryginalny zestaw misji dostępnych w "Syndicate" jest stosunkowo prosty, nie będę zajmował się ich opisem. Postaram się jednak wspomóc Was w misjach z "American Revolt", które do prostych nie należą.

ALASKA: Protect

Syndicate Są dwie metody na przebrnięcie przez tę misję. Każda z nich sprowadza się jednak do tego, aby zniszczyć policyjne samochody, które stoją na drodze od strony wschodniej. Jeżeli zniszczysz te samochody, osoba, którą masz chronić pomyślnie przejedzie przez zagrożone terytorium. W przeciwnym wypadku zatrzyma się i będzie narażona na atak wrogich agentów. Jak wspomniałem, są dwie techniki. Pierwsza - jeden z agentów dostaje się na dach i ustawia się nad bramą wjazdową. Musi zniszczyć blokujące przejazd samochody. Reszta agentów w tym czasie wychodzi z fortecy wyjściem południowo-zachodnim i biegnie na spotkanie agentów. Druga metoda to zmasowany atak wszystkimi czterema agentami. Wychodzimy przez południowo-zachodnie wyjście i biegniemy na spotkanie agentom. Tych spotkanych na początku możemy zlekceważyć. Najistotniejsze - zniszczyć wozy policyjne. W międzyczasie możemy likwidować agentów. Uważaj, gdyż dopóki nie strzelisz we wrogiego agenta, jego głównym celem będzie pojazd, który masz chronić.

Ważnym elementem, niezbędnym do pomyślnego ukończenia tej misji jest posiadanie na wyposażeniu najlepszego modułu nóg (Legs v3) oraz ramion (Arms v3), aby agenci poruszali się bardzo szybko.

ARGENTINA: Assassination

Dosyć czasochłonna misja. Musimy udać się w południowo-zachodni kraniec planszy i zniszczyć znajdującego się tam "oficjela". Jest on bardzo dobrze ochraniany przez bodajże 30 ochroniarzy, a do tego wszędzie kręcą się obcy agenci. Kluczem do sukcesu w tej misji są lasery i Gauss Guny, w które należy się wyposażyć (po 2 na głowę powinny wystarczyć). Na początek biegniemy w kierunku północno-wschodnim i po drodze eliminujemy laserami pierwszą falę agentów. Dochodzimy do budynku na końcu ulicy i stajemy przy jego prawej ścianie. Teraz pozostaje nam czekać, aż obcy agenci wpadną w zastawioną tak pułapkę. Fal będzie kilka (około 8 lub 10) i musimy je po prostu przetrwać. Gdy już agenci nie będą nadbiegać, kierujemy się na zachód, a następnie na południe. Ochrona naszego celu wyposażona jest w Gauss Guny, strzelby i miniguny, więc zalecam ostrożność. Zwarte grupki można eliminować laserem, a rozstrzelone Gauss Gunem.

ATLANTIC ACCELERATOR: Defend Base

Tutaj już chyba kiedyś byliśmy. Pięć Gauss Gunów i trzy lasery dla każdego i ruszamy. W zasadzie w tej misji nie ma jakiejś specjalnej taktyki. Musisz przeżyć pierwszą falę waląc albo z Gauss Gunów (jeżeli agenci są w grupach) lub uderzać z lasera (w pojedynczych agentów).

BRAZIL: Personnel Acquisition

Szybka akcja. Wpakuj się do samochodu i pędź na południe (jeżeli go nie zabierzesz, to wkrótce wybuchnie podłożona pod nim bomba). Zobaczysz strzeżony budynek, wewnątrz którego znajduje się cel. Jeden agent musi zabić strażników, drugi w tym czasie wbiec do budynku i użyć Persuadetrona. Pozostałych dwóch najlepiej wyposażyć w lasery i niszczyć nadbiegających (lub jeszcze stojących) agentów. Gdy już wyczyścisz wschodnią część mapy, możesz spróbować udać się do punktu ewakuacyjnego. Weź dwóch agentów i zapakuj ich do samochodu (jeżeli straciłeś pojazd, znajdujący się zaraz przy starcie, to w tej części mapy jest jeszcze jeden). Przejedź przez bramę. Policjanci wyposażeni w Gauss Guny, którzy kryją się zaraz przy wjeździe i w budynkach, zapewne zniszczą Twój pojazd, ale ty raczej przeżyjesz i szybko biegnij za którykolwiek budynek. Teraz na spokojnie wyczyść tę część mapy. Wsiądź w znajdujący się tam pojazd, wróć po pozostałych agentów oraz osobę, którą miałeś zwerbować i udajcie się do punktu ewakuacyjnego.

CALIFORNIA: Assassination

Zniszcz Gauss Gunem grupę agentów nadciągających od zachodu oraz od północy. Idź na północ. Kilku agentów będzie w budynkach a kilku w samochodach. W budynku położonym najbardziej na północ znajduje się Twój cel.

COLOMBIA: Combat Sweep

Jeżeli nie wykonasz tej misji, nie będziesz mógł kontynuować gry na obszarze Ameryki Południowej. Mapa podzielona jest na dwie części - północną i południową. Oddzielone są murem, za który można wjechać wykorzystując dwie bramy. Samochodów, którymi możesz to uczynić jest cztery, lecz nie wiedzieć czemu po jakimś czasie od rozpoczęcia misji dwa z nich wylatują w powietrze (bomby?). Należy działać szybko i najlepiej być uzbrojonym w lasery, choć miniguny też wystarczą. Najpierw dokonujemy czystki regionu południowego, kierując się na wschód. Znajduje się tam pojazd, którym wjedziemy do części północnej przez zachodnią bramę (wschodnia brama jest dobrze strzeżona). W części północnej wrodzy agenci są trochę ospali w porównaniu z tymi spotkanymi na początku. Po wyeliminowaniu wszystkich agentów okazuje się, że prawdziwym celem misji nie jest elimiacja wszystkich agentów, lecz zabójstwo przebranej za strażnika ważnej osobistości, która znajduje się w budynku, w północno-wschodniej części mapy.

COLORADO: Combat Strike

Ustaw agentów w taki sposób, aby każdy patrzył w inną stronę. Odeprzyj atak i idź na zachód w kierunku długiego budynku. Możesz przez niego przejść drzwiami (ryzykowne) lub przez jego południową ścianę. Proponuję to drugie rozwiązanie. Ustaw się w południowej części budynku i czekaj, aż zaczną nadchodzić agenci i żołnierze (uwaga - są uzbrojeni w lasery i Gauss Guny). Gdy uznasz, że moment jest odpowiedni, pojedynczymi agentami przechodź na drugą stronę budynku, eliminując zagrożenie. W przypadku braku amunicji zgarnij to, co zostało z ofiar. Kieruj się na północny zachód, gdzie znajduje się Twój cel - osiem pojazdów do zniszczenia.

Syndicate GREENLAND: Information Retrieval

Bardzo prosta misja. Zniszcz (najlepiej Gauss Gunem) żołnierzy na wieży znajdującej się nad bramą. Poczekaj na samochód, który przyjedzie. Wsiądź do niego i przedostań się do środka kompleksu. Za drugą bramą wysiądź i powoli rób porządek. Uważaj na żołnierzy na wieżach, gdy są bardzo niebezpieczni (usuwaj Gauss Gunem) oraz patrolujących teren za siatką (mają lasery i broń długiego zasięgu). Gdy wyeliminujesz już wszystkich, wsiądź w wóz policyjny i wyjedź za bramę do punktu ewakuacyjnego.

MEXICO: Assassination

Bardzo trudna misja. Obcy agenci wyposażeni są w Gauss Guny. Powinieneś posiadać lasery oraz Persuadetrona. Na początek odsuń się pod południową ścianę budynku, który widzisz na północ od siebie. W przeciwnym razie za kilkanaście sekund przyjmiesz na siebie kilka pocisków z Gauss Guna. Staraj się werbować cywilów, aby zdobywać punkty perswazji i móc werbować strażników (których jest bardzo dużo - mają lasery) oraz agentów. Gdy zniszczysz dwóch nadciągających od północy zacznij przesuwać się na wschód. Nie wychodź jednak z bramy budynku. Czterej strażnicy, których widzisz niebawem powinni znaleźć się pod Twoją kontrolą. Podobnie jak i nadciągający agenci. Gdy się uspokoi udaj się na północ. Będzie tam stało dosyć sporo samochodów. Nie idź mostem na wschód, lecz ścieżką za nim. Później odbij na północ i znowu na wschód. Powinieneś dotrzeć do samochodu, który powinieneś zniszczyć, a przynajmniej jego kierowcę.

MID-WEST: Multiple Assassination

Umieść agentów w budynku i czekaj na wroga. Laserami wykurz wszystkich i uderz w kierunku celów. Uważaj na policjantów, gdyż są bardzo czujni. Najlepiej wędrować ze schowaną bronią.

NEW ENGLAND: Personnel Acquisition

Na tym etapie niektórzy policjanci noszą na sobie tarczę ochronną przez co, jest ich trudniej zwerbować. Twoim zadaniem jest zwerbowanie człowieka, który znajduje się w północno-zachodniej części mapy.

NEW FOUNDLAND: Personnel Acquisition

Syndicate Tutaj Twoim zadaniem jest pozyskanie pewnego cywila. Znajduje się on w budynku, do którego wejście musisz zapewnić sobie od strony południowej miasta, za linią kanałów (rur?). Na początek wybij agentów na wschód od startu. Kieruj się na północ. Eliminuj kolejnych. Staraj się nie zabijać cywilów, gdyż będą Ci potrzebni. Teraz wędruj na zachód. Dotrzesz do agentów, którzy zaczną na Twój widok uciekać. Postaraj się ich zlikwidować, lecz jeżeli czujesz się na siłach możesz sobie np. jednego lub dwóch oszczędzić. Zauważ, że dopóki w nich nie strzelasz, oni nie atakują. Gdy uznasz za stosowne pozyskaj kilku cywili. Najlepiej tę trójkę, która kręciła się na wschód od startu, a której miałeś nie zabijać. Gdy ich będziesz miał, idź na południe. Tam są kolejni cywile. W ten sposób będziesz miał już czterech i będziesz mógł pozyskiwać policjantów, którzy są bardzo dobrze uzbrojeni (mają Gauss Guny). Wędruj na zachód. Powinieneś być już po południowej stronie rur. Napotkanych policjantów pozyskuj dla siebie, eliminując w ten sposób zagrożenie. Zanim obejdziesz od zachodu system rur, zwróć uwagę, że w okolicznych budynkach jest mnóstwo policjantów. Nie zabijaj ich, lecz pozyskuj. W między czasie może udać Ci się także werbunek jakiegoś agenta, którego wcześniej oszczędziłeś. Przesuwaj się teraz powoli w kierunku celu. Jeżeli wszystko poszło dobrze, powinieneś mieć zwerbowanych wszystkich policjantów z tego regionu, którzy mogli stanowić zagrożenie oraz obiekt Twojego zainteresowania. Punkt ewakuacyjny znajduje się w północno-zachodniej części mapy.

NORTH WEST TERRITORIES: Escort Executive

Zaczynasz na placyku. Do Twojej dyspozycji oddano wóz policyjny, którym przedrzesz się przez bramę. Zatrzymaj pojazd zaraz za bramą, aby VIP, którego masz eskortować nie wyjechał. Nim na razie się nie przejmuj, gdyż jest w miarę bezpieczny. Powinieneś minąć jadący od północy samochód. Zniszcz go czym prędzej (dużo w nim żołnierzy). Niszcz także żołnierzy nadciągających od północy i od zachodu. Gdy uznasz, że teren jest czysty, biegnij na zachód. Po jakimś czasie zauważysz samochód, z którego ktoś będzie do Ciebie strzelał. Zniszcz go, bo jest w nim kilku agentów. Dalej na zachód jest budynek. W nim znajdują się kolejni agenci, którzy za bardzo nie chcą z niego wyjść. Podłóż im jakąś bombę, gdyż mogą stanowić zagrożenie, gdy będzie tędy przejeżdżał VIP. Teraz możesz już odsunąć swój samochód sprzed bramy wyjazdowej i obserwować jak VIP zmierza do swego celu. Uwaga! W tej misji znajduje się również drugi VIP, który nie może zginąć (żona tego pierwszego). Znajduje się ona w budynku na lewo od bramy, którą zablokowałeś.

Drugi sposób na misję jest nieco prostszy, lecz uzależniony trochę od szczęścia. Podejdź agentami do bramy i czekaj. VIP wsiądzie do samochodu i pojedzie. Minie w tym czasie żołnierzy, którzy przejadą przez bramę. Zniszcz ich, a następnie wyjedź samochodem policyjnym i jedź na północ. W 5 przypadkach na 10, VIP dojeżdża do celu bez szwanku.

NORTH WEST TERRITORIES: Hitman Assassination

W tej misji policjanci uzbrojeni są w lasery, a żołnierze w Gauss Guny. Idź na północ w kierunku rzędu drzew. Później na wschód aż dojdziesz do strzeżonego budynku. Zabij strażników i zniszcz blokadę. Dalej na wschód przez most do skrzyżowania. Dojdziesz do klubu, w którym znajduje się Twój cel. Do klubu można wejść na dwa sposoby. Najlepsze jest to od wschodu, przy czym dostajemy się do niego przez zaułek na jego północnej ścianie. Wybierając tę drogę bardzo często znajdujący się wewnątrz żołnierze odpalają pociski sprawiając, że Twój cel również może zostać trafiony. Jeżeli nie odpalą, warto jest ich sprowokować przechodząc obok wschodnich drzwi.

PARAGUAY: Protect

Ochrona cywila nie jest wcale taka prosta. Najważniejsze to nauczyć się trasy, którą podąża. Gdy ją zapamiętasz, reszta to bułka z masłem.

Syndicate PERU: Recon Sweep

W tej misji można zdobyć dużo agentów. Miej przy sobie Persudaetron i zamiast strzelać do agentów, werbuj ich. Musisz dostać się na północ, do kolejki i przejść na wschodnią platformę. Tam jednak czekają strażnicy z laserami i Gauss Gunami. Największą trudnością w tej misji jest pilnowanie się, aby nie spaść, gdyż z poziomu 0 nie ma drogi powrotnej. Dodatkową niespodzianką jest to, że kolejka jest uzbrojona w ładunek wybuchowy, który po pewnym czasie wybucha.

ROCKIES: Escort

Zaparkuj swój samochód przed samochodem Twojego celu. W ten sposób nie odjedzie. Dwoma agentami udaj się na południe, a kolejną dwójką na południowy-zachód ulicą. Gdy już trochę oczyścisz teren, wróć do kobiety, którą masz eskortować i pilnuj jej. Pozostałymi agentami kieruj się na zachód i staraj się pozyskiwać jak najwięcej osób lub eliminować. W ten sposób zawsze będzie trochę prościej. Duże skupisko agentów jest na północnym-zachodzie. Można się z nimi szybko rozprawić laserem. Gdy już będziesz miał pewność, że usunąłeś całe zagrożenie, możesz odblokować drogę pojazdu, który masz eskortować.

SOUTHERN STATES: Data Acquisition

Musisz jak najszybciej dostać się do celu zabijając po drodze wszystkich agentów. Idź na południe, na skrzyżowaniu w kształcie litery T skręć na zachód i idź do kolejnego skrzyżowania. Tam znowu na południe, aż będziesz poza budynkiem, w którym znajduje się cel. Ustaw się wygodnie i czekaj na nadciągających agentów. Gdy już z nimi skończysz, możesz użyć Persuadetronu na celu. Ewakuuj się w kierunku południowym. Przy użyciu Gauss Guna zniszcz drzwi wokół których kręcą się strażnicy.

URUGUAY: Equipment Grab

Wyposaż swoich agentów w pięć laserów, pod dwa Gauss Guny i tarczę. Jednemu zamiast Gauss Gunów daj Miniguna i skaner, a drugiego daj Persuadetron. Dwóch agentów skieruj maksymalnie na wschodnią część miasta. Pozostała dwójka niech również kieruje się w tą stronę, ale po drodze niech nakłaniają ludzi do tego, aby za Tobą podążali. Na skrzyżowaniu, skręć na północ i wejdź do środka budynku. Zabij agentów laserami, a policjantów minigunem. Przy okazji wykoś również tych na platformie i wszystkich innych, którzy będą atakować. Nie wychodź z budynku! Przywołaj drugą dwójkę agentów i przejdź nimi na północ na wschodnią ścianę budynku, w którym są pozostali agenci. Zabij policjantów. Wszyscy agenci powinni teraz udać się na północny-wschód kompleksu - na rampę. Włącz tarczę i atakuj. Gdy pole będzie czyste skieruj się agentem z persuadetron w kierunku celu. Trzymaj się blisko ściany, aby pozostali agenci mogli czyścić teren Gauss Gunami. Łącznie będziesz musiał odeprzeć atak około 50 agentów.

VENEZUELA: Combat Sweep

Bardzo prosta misja. Trzeba wyeliminować wszystkich agentów. Zauważ, że nadciągają oni w rzędach. Jeden strzał z lasera i niszczysz kilku.

YUKON: Escort CIV

Przeprowadź wszystkich agentów na drugą stronę ulicy. Jednego wyślij wokół północnej ściany budynku, a drugiego południowej. Pozostali dwaj kierują się na południe. Jeżeli wykonasz to poprawnie, CIV, którego musisz eskortować nie powinien się ruszyć. Agenci, którzy poszli na południe powinni przejść dokładnie na przeciw alejki. Zabij nimi napierających agentów (około 40) i ruszaj w miasto czyszcząc je z policji. Teraz możesz sprowokować CIV-a, aby się ruszył. Pozostali policjanci nie będą go atakować, ale możesz się ich pozbyć.

Recenzję gry można znaleźć tutaj.


 Syndicate - Bullfrog 1993 
90 4 + 1 (American Revolt) lub 1CD Syndicate - Bullfrog'93
70 ECS, 1 MB
95

1 komentarzostatni: 01.10.2008 12:54
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem