@waldiamiga,
post #14
Gdyby było więcej RAMu, pamięci graficznej i grafika zostałaby przygotowana w mniejsze liczbie kolorów (tutaj pewnie są to jakieś 24-bitowe PNGi, czasem nawet z kanałem alpha) to powinna jakoś działać. Tylko oczywiście trzeba byłoby ją bardzo zgrabnie napisać specjalnie dla Amigi.
Wersja smartfonowa jest w Javie Micro Edition więc właściwie wykorzystuje ułamek mocy tych mega-smartfonów (jak na tamte czasy), które wymieniłeś. Aplikacje w Javie działają na maszynie wirtualnej, a nie natywnie na dawnym sprzęcie. To trochę tak jakby na bardzo specjalizowanym emulatorze maszyny, która nie istnieje w postaci sprzętowej (zaraz fani maszyn wirtualnych mnie zjedzą za to określenie). 😃 Jest to co prawda Java Micro Edition, ograniczona, mniej wymagająca i stworzona z myślą o mniej wydajnych urządzeniach, ale mimo wszystko to wciąż jest Java, co wielokrotnie zwiększa wymagania. Gry z tamtych lat pisane w C/C++ pod Symbiana, BREW czy Mophuna naprawdę pokazywały co ten sprzęt potrafi, a aplikacje w Javie po prostu jakoś działały. 😃
Ostatnia aktualizacja: 16.05.2024 20:08:38 przez MDW