Gdy kilka dni temu ukazały się dwa filmy o dyskusyjnej jakości ukazujące Quake III w działaniu na MorphOS-ie można było mieć poważne wątpliwości (tym bardziej, że źródła gry nie były jeszcze dostępne publicznie) czy ta gra już działa na jednym z klonów AmigaOS. Okazało się, że nie był to Quake III tylko niezależny engine, który potrafi obsługiwać mapy m.in. z Quake III.
Minęło pare dni, kody źródłowe Quake III są już dostępne na stronie firmy id Software i jak poinformowano w serwisie ANN po 5 godzinach od uwolnienia źródeł Mark "bigfoot" Olsen wykonał port Quake III Arena dla MorphOS-a.
Niestety nie podano choćby odnośnika do pliku wykonywalnego, a nawet gdyby to i tak żaden normalny użytkownik systemu MorphOS nie mógłby pograć ponieważ sterowniki 3D, na których chodzi gra są dostępne tylko dla wybranych.
Obrazki: 1, 2, 3, 4, 5, 6
Minęło pare dni, kody źródłowe Quake III są już dostępne na stronie firmy id Software i jak poinformowano w serwisie ANN po 5 godzinach od uwolnienia źródeł Mark "bigfoot" Olsen wykonał port Quake III Arena dla MorphOS-a.
Niestety nie podano choćby odnośnika do pliku wykonywalnego, a nawet gdyby to i tak żaden normalny użytkownik systemu MorphOS nie mógłby pograć ponieważ sterowniki 3D, na których chodzi gra są dostępne tylko dla wybranych.
Obrazki: 1, 2, 3, 4, 5, 6