Zamieścił: grxmrx
Spektrum portów gier opartych na bibliotece SDL zasilił kolejny, tym razem jest to nietypowa strzelanka napisana przez Kenta Cho (port dla MorphOS-a przygotował Nicolas Sallin). W rRootage jak w każdej strzelance zadaniem gracza są dwa cele. Pierwszym jest jak najdłuższe utrzymanie sterowanego obiektu przy życiu, a drugim skuteczne zniszczenie lub unieszkodliwienie wroga. Tak jest i tym razem, więc dlaczego nietypowa? W rRootage nie zwiedzamy kolejnych światów, nie podziwiamy żadnych krajobrazów czy zróżnicowania terenu, nie połykamy gadżetów w celu ulepszenia siły rażenia. W grze zadaniem gracza jest niszczenie kolejnych wielkich statków przeciwnika, po pokonaniu jednego przybywa inny. Przeciwnika wykończyć można strumeniem energii (zwany laserem) emitowanym przez nasz nietypowy statek lub trybem specjalnym (są 3 do wyboru). Dodatkowo po uzyskaniu odpowiednio 200 tys. oraz 500 tys. punktów uzyskujemy nowy, lepszy statek.
Nietypowa jest grafika, całość jest zbudowana z nasyconych energią, pulsujących i poruszających się w różnych kierunkach wielokątów (można odnieść wrażenie, że to co widać w grze zostało stworzone w oparciu o wygląd wirusów ze zdjęć wykonanych mikroskopem), wszystko to wykonane z zastosowaniem funkcji 3D (OpenGL).

Wymagania:
- MorphOS 1.4.5 ze sterownikami 3D z najnowszej aktualizacji,
- najnowsza wersja biblioteki PowerSDL,
- vorbisfile.library v2 (używana przez powersdl_mixer.library)
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem