[#1] Konfiguracja grafiki BVision na Blizzardzie
Jako, że jestem początkującym użytkownikiem Amigi mam mały problem. Ostatnio dokupiłem kartę graficzną BVision do mojego BlizzardaPPC200/060/60 i po zainstalowaniu sterowników CGX3 i restarcie komputera nie mam obrazu na monitorze VGA. Po podpięciu monitora C1084 obraz miga. Po wybraniu dowolnej rozdzielczości z BVision na monitor VGA dalej nie uzyskuję na nim obrazu. W instrukcji do karty jest napisane aby uaktualnić biblioteki do wersji 45.6 lub wyższej ze strony www.decom.de ale ta strona jest po niemiecku !!! i nie wiem jak się po niej poruszać!!!
Proszę o pomoc
[#2] Re: Konfiguracja grafiki BVision na Blizzardzie

@Rocco, post #1

Jezeli Blizzard ma najnowsza flashke to podobno CGX3 nie ruszy. Osobiscie tego nie sprawdzilem, poniewaz przed instalacja CGX3 zainstalowalem przedostatnia wersje. Teraz uzywam CGX4, jednak juz mi sie nie chce tego sprawdzac. Dodatkowo jezeli uzywasz Blizzkicka z modulem BPPCFix040, to prawdopodobnie takze nic nie zobaczysz (a przynajmniej u mnie BVision wtedy nie startuje). Zapraszam na priv, chyba mam wszystko co ci potrzba.
[#3] Re: Konfiguracja grafiki BVision na Blizzardzie

@Andrzej Drozd, post #2

Dobrze. Od czego zacząc i jak się z Panem skontaktować?
[#4] Re: Konfiguracja grafiki BVision na Blizzardzie

@Rocco, post #3

andrzejdrozd@interia.pl
[#5] Re: Konfiguracja grafiki BVision na Blizzardzie

@Andrzej Drozd, post #4

Bardzo dziekuje za wyczerpujace opisy i pomoc.
[#6] Re: Konfiguracja grafiki BVision na Blizzardzie

@Rocco, post #5

podpinam sie pod temat :) . Czy ktos moglby mi opisac jak prawidlowo i bezbulowo zainstalowac BlizzardVision ? Mam OS 3.5 + CGX4

[#7] Re: Konfiguracja grafiki BVision na Blizzardzie

@PrzemasIII, post #6

Użyj po prostu skryptu instalacyjnego z płytki CGX v4 (w głównym katalogu płyty) wybierając podczas instalacji kartę graficzną BVisionPPC, a następnie koniecznie zainstaluj łatkę z Aminetu: