kategoria: A2000/A3000
[#1] do kupienia A2000 (Star Trek mod) ;)
cześć,

niczym uczestnik programu, w którym ludzie kupują różne śmieci z garażu, chciałbym zapytać, czy ktoś jest w stanie powiedzieć mniej więcej co może siedzieć w środku tej dwutysiączki ocalałej z USS Enterprise, bo na pierwszy rzut oka nie wydaje się całkowicie goła (nie znam się na dużych Ami) ?
Warte to jest więcej niż sześciopak piwa? ;) Szczególnie intryguje mnie to urządzenie z potencjometrem (sampler? moduł zakłócający urządzenia podsłuchowe w restauracjach ?)


link

link

link

link

link

Ostatnia aktualizacja: 08.07.2014 13:26:40 przez charliefrown
[#2] Re: do kupienia A2000 (Star Trek mod) ;)

@charliefrown, post #1

A czemu te zdjęcia takie małe?

Szczególnie intryguje mnie to urządzenie z potencjometrem... dobre i na czasie.
Pewnie się mylę, ale mnie to wygląda na dysks przerabiający sygnał Video RGB na Composite lub RF. Poka z drugiej strony.



Ostatnia aktualizacja: 08.07.2014 13:34:46 przez APC74
[#3] Re: do kupienia A2000 (Star Trek mod) ;)

@charliefrown, post #1

co może siedzieć w środku tej dwutysiączki ocalałej z USS Enterprise

Jest jakaś karta Zorro, pewnie kontroler SCSI.
[#4] Re: do kupienia A2000 (Star Trek mod) ;)

@APC74, post #2

[#5] Re: do kupienia A2000 (Star Trek mod) ;)

@charliefrown, post #1

Mi się wydaje że w środku jest jakiś kontroler na ide, tylko na te stare dyski znane z komputerów XT i coś jeszcze, albo jest to emulator i coś jest wsadzone w isa. Ta obudowa to home made. Amiga w takiej obudowie jest bardziej poręczna. Jeśli się wahasz i myślisz że sześć piw to dużo mogę ci zaproponować dziesięć piw i pokryje koszty wysyłki.
[#6] Re: do kupienia A2000 (Star Trek mod) ;)

@amizet, post #5

Dzisiaj Amiga w takiej obudowie jest mniej warta. W dodatku kiepska rozdzielczość zdjęć może sugerować że sprzedawca szuka frajera który zaryzykuje w nadziei że w środku są wartościowe karty.


Pozdrawiam
[#7] Re: do kupienia A2000 (Star Trek mod) ;)