if (dst->format->BitsPerPixel == 8) //because CGX fillpixelarray dont work on 8 bit screens { if (this->screen->hwdata->lock) { UnLockBitMap(this->screen->hwdata->lock); SetAPen(&temprp,color); RectFill(&temprp,dstrect->x,dstrect->y,dstrect->w + dstrect->x ,dstrect->h + dstrect->y); this->screen->hwdata->lock=LockBitMapTags(temprp.BitMap,LBMI_BASEADDRESS,(ULONG)&this->screen->pixels, TAG_DONE); return ; } SetAPen(&temprp,color); RectFill(&temprp,dstrect->x,dstrect->y,dstrect->w + dstrect->x ,dstrect->h + dstrect->y); } else tu ----> FillPixelArray(&temprp,dstrect->x,dstrect->y,dstrect->w,dstrect->h,color);
@snajper, post #1
FillPixelArray(0, 0, 0, 0, 0, 0);
FillPixelArray(0, dstrect->x, dstrect->y, dstrect->w, dstrect->h, color);
struct RastPort rp; FillPixelArray(&rp, dstrect->x, dstrect->y, dstrect->w, dstrect->h, color);
@snajper, post #1
@teh_KaiN, post #2
- znalazł i wywalił linijkę stwarzającą problem, czasem można się zdziwić gdy kompilator wskazuje numer linii inny niż rzeczywisty błąd
@snajper, post #4
#define FPA(a,b,c,d,e,f) FillPixelArray(a,b,c,d,e,f)
FPA(&temprp,dstrect->x,dstrect->y,dstrect->w,dstrect->h,color);
@teh_KaiN, post #9
@teh_KaiN, post #10
@teh_KaiN, post #12
@snajper, post #13
make -f Makefile.bax
@teh_KaiN, post #14
Ja budowałem komendą:
make -f Makefile.bax
btw. witamy w piekle kompilacji czegokolwiek na 68k. Zacznij czerpać z tego przyjemność bo inaczej wyrwiesz sobie wszystkie włosy z nerwów. ;)
@snajper, post #15
@teh_KaiN, post #16
Yyy... Jak otworzyć?
@teh_KaiN, post #14
btw. witamy w piekle kompilacji czegokolwiek na 68k. Zacznij czerpać z tego przyjemność bo inaczej wyrwiesz sobie wszystkie włosy z nerwów. ;)
@teh_KaiN, post #18
@snajper, post #20
__attribute__((__interrupt__)) void myInterruptHandler() { ... }
__interrupt void myInterruptHandler() { ... }
@teh_KaiN, post #21
@teh_KaiN, post #23
@snajper, post #28
@teh_KaiN, post #29
Making all in src make[1]: Entering directory `/Programs/ADE/home/superturr-0.1.3/src' g++ -g -noixemul -O3 -fomit-frame-pointer -m68020-60 -I/usr/include/SDL -DDATA_PREFIX='"/usr/local/share/supertux"' -o supertux badguy.o bitmask.o button.o collision.o configfile.o intro.o gameloop.o globals.o high_scores.o level.o leveleditor.o lispreader.o menu.o particlesystem.o physic.o player.o scene.o screen.o setup.o sound.o special.o supertux.o text.o texture.o timer.o title.o type.o world.o worldmap.o tile.o mousecursor.o resources.o gameobjs.o sprite.o sprite_manager.o music_manager.o musicref.o -noixemul -lz -lSDL_image -lSDL_mixer -L/usr/lib -lSDL -ldebug -lpng -ljpeg -lz -lGL -lpthread -lm /usr/lib/libz.a(gzio.o)(.text+0x1d0): undefined reference to `fdopen' collect2: ld returned 1 exit status make[1]: *** [supertux] Error 1 make[1]: Leaving directory `/Programs/ADE/home/superturr-0.1.3/src' make: *** [all-recursive] Error 1