kategoria:
[#31] Re: parse error before '&'

@snajper, post #30

no to Panie, niewiele brakuje. W wolnej chwili zrobię ;)
[#32] Re: parse error before '&'

@teh_KaiN, post #31

a w ogóle to nad jaką grą pracujesz?
u mnie niestety się okazało, że te 15FPS (a na początku nawet 20, jak teraz uruchomiłem) to co prawda jest, ale jak się włączy JIT i emulację CPU "Fastest possible". Jak się to powyłącza, to muza tnie jeszcze bardziej niż poprzednio, a sama gra nie wiem jak wygląda, bo już mi się nie chciało czekać, zanim to wszystko by się wczytało. :P No i nie wiem jakim sposobem uzyskać jakąś normalną wagę binarki - po skompilowaniu zajmuje 15MB, a ta w oryginalnym SuperTuxie ma tylko 500kb. edit: tu coś znalazłem na ten temat, zobaczymy, jak mi wyjdzie...

Ostatnia aktualizacja: 01.03.2018 09:08:29 przez snajper
[#33] Re: parse error before '&'

@snajper, post #32

OpenFire, to z RK17, masz na GitHubie i wątek tutaj chyba też był.

ixemul jest mocno ociężały, bo zapewnia dość mocną kompatybilność wszystkich niuansów funkcji posixowych. Noixemul czyli libnix jest lekką implementacją, która daje Ci wszystkie funkcje, tylko jeśli czegoś OS Amigi natywnie nie przewiduje, to danej rzeczy po prostu te funkcje nie robią. ;)

Co dokładnie rozumiesz przez "niż poprzednio"? Sprawdź czy w kompilatorze masz optymalizacje włączone (parametr "-O3"), możesz do linkowania dorzucić "-lto" (el te o, link time optimizations) żeby na samym końcu wywalił nieużywany kod - powinno dość mocno odchudzić z SDLa.

W ogóle byłoby milion razy wygodniej jakbyś sobie założył repo na githubie:
0. ściągnij gitkraken lub zrób tutorial na stronie git-scm
1. załóż konto w github
2. Wciśnij fork tutaj, po drodze możesz zmienić nazwę na superturr
3. sklonuj to do siebie na kompa, załóż branczę superturr-main czy coś, co będzie Twoją główną gałęzią
4. wklej swoje obecne pliki gry, git Ci pokaże zmiany względem obecnych źródeł supertuksa, puść commit i push

Dzięki temu będziesz widział co się w samym supertuksie zmienia i będziesz mógł się synchronizować, przy okazji też będzie historia Twoich zmian w grze.

Ostatnia aktualizacja: 01.03.2018 10:48:10 przez teh_KaiN
[#34] Re: parse error before '&'

@teh_KaiN, post #33

ixemul jest mocno ociężały, bo zapewnia dość mocną kompatybilność wszystkich niuansów funkcji posixowych. Noixemul czyli libnix jest lekką implementacją, która daje Ci wszystkie funkcje, tylko jeśli czegoś OS Amigi natywnie nie przewiduje, to danej rzeczy po prostu te funkcje nie robią. ;)


no właśnie niestety z -noixemul kompilacja do końca nie dochodzi, sprawdzałem też tamte wersje ixemul działające bez FPU, to gra przy nich wykłada się z komunikatem EMT trap.

Co dokładnie rozumiesz przez "niż poprzednio"? Sprawdź czy w kompilatorze masz optymalizacje włączone (parametr "-O3"), możesz do linkowania dorzucić "-lto" (el te o, link time optimizations) żeby na samym końcu wywalił nieużywany kod - powinno dość mocno odchudzić z SDLa.


przez "niż poprzednio" rozumiem niż przed zbudowaniem SDL-a z flagą -noixemul - wtedy działało to może z 3fps. Enyłej, sam SuperTux muli tak samo, więc tu już chyba nic nie ugram.
Gierkę kompiluję właśnie z -O3, poza tym teraz dodałem -s zamiast -g i z 15MB zrobił się 1. Chociaż zauważyłem, że gra coś często zaczęła się wykrzaczać, informując: "free: start of block corrupt", a wcześniej tego nie zauważyłem, więc nie wiem, czy to nie efekt uboczny tych moich kombinacji z flagami.

Co do githuba, to przyjrzę się tematowi później. Ale Super Turr jest tworzony na bazie gałęzi 0.1.3 - gdzieś z roku 2005, dawno nie rozwijanej - obecna to bodajże 0.3.coś. Dla porównania już 0.2 miała np. pionowe scrollowanie, czego w 0.1.3 brak.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem