kategorie: A2000/A3000, A500, A600, NatAmi, Sprzęt
[#31] Re: Vampire 500/600 - Apollo Core 68080 GOLD 2.7

@skipp, post #27

Tak, jak przewidywalem :)

flype
3.03.2018 23:31


Ok, thanks ALB42 and Chain-Q for the inputs.
The Round() issue is now fixed in the next Vampire core.
MUIMapparium runs well now, both CPU and FPU versions are OK.


Pozostaje tylko sprawdzic, czy podmienili pliki JIC, czy dopiero bedzie jakis oficjalny news.
[#32] Re: Vampire 500/600 - Apollo Core 68080 GOLD 2.7

@polutuje, post #30

Cd testów, niestety widzę troche bugów:

Earth 2140, zarówno w 640x480 jak i 800x600 nie jest widoczny kursor.
Genetic Species - migający ekran w 640x480, gra smiga ale można dostac padaczki
Nemac IV - bez zarzutu, plynnie w 640x480

Fusion/Shapeshifer - Dark Forces ktore dziala mi na 1200/060+GFX, za to Marathon2 bardzo grywalny w 800x600 na ekranie o 1 stopien mniejszym niz max. Duke Nukem grywalny w 640x480 detale high, podobnie Hexen.
[#33] Re: Vampire 500/600 - Apollo Core 68080 GOLD 2.7

@twardy, post #32

Earth 2140, zarówno w 640x480 jak i 800x600 nie jest widoczny kursor.

A sprobuj w DEVS:Monitors/SAGA.info (albo VampireGFX.info) ustawic Tooltype "SoftSprite=YES" i daj znac, czy pomoglo.
[#34] Re: Vampire 500/600 - Apollo Core 68080 GOLD 2.7

@skipp, post #33

Kursora nadal nie ma, dodatkowo gra po odpaleniu sie freezuje po wczytaniu stanu gry (klikam "na slepo" po menu)...
[#35] Re: Vampire 500/600 - Apollo Core 68080 GOLD 2.7

@skipp, post #31

Wedlug mnie troche zle testuja wsad w Apollo. Najpierw powinna byc Closed Beta, czyli wsrod zwyklych testerow. A potem przez 1 do 2 miesiecy Open Beta dla wszystkich chetnych. I dopiero final release. Ludzie maja rozne zainteresowania. Przeciez problem z Protrackerem tez powinien byc wczesniej znaleziony.
[#36] Re: Vampire 500/600 - Apollo Core 68080 GOLD 2.7

@twardy, post #34

Tu raczej problem jest z ECS pointer nie może byc w hires
Dokladnie taki sam efekt uzyska sie na UAE z ECS i GFX
[#37] Re: Vampire 500/600 - Apollo Core 68080 GOLD 2.7

@skipp, post #1

Kioea by MadWizards - Vampire 600 v2 vs Amiga A1200 060/50: link

Amiga v600 core 2.7 - Amiga 1200 BlizzardPPC 060 50Mhz
v600 RTG HDMI output - A1200 Indivision MK2cr DVI output
[#38] Re: Vampire 500/600 - Apollo Core 68080 GOLD 2.7

@Don_Adan, post #26

Już naprawione:


Niestety, z tego co wiem, póki co nie ma nowego rdzenia do pobrania. Czekamy :)
[#39] Re: Vampire 500/600 - Apollo Core 68080 GOLD 2.7

@skipp, post #1

Pojawiła się aktualizacja sterowników "SAGA". Obecna wersja to 1.1 i wprowadza przede wszystkim poprawkę do SDNet.device dla rdzeni x12, a ponadto możliwość włączenia scanlines dla Picasso96/VampireGFX.card dla podwajanych trybów lo-res (320x240, 320x200, 640x240, etc.) za pomocą ToolTypes, których szczegółowy opis również znajduje się w archiwum.





SAGADriver 1.1
[#40] Re: Vampire 500/600 - Apollo Core 68080 GOLD 2.7

@sid777, post #37

68060 na 50MHz strasznie się wlecze tzn. klatkuje.

Ostatnia aktualizacja: 07.03.2018 12:00:14 przez ] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [
[#41] Re: Vampire 500/600 - Apollo Core 68080 GOLD 2.7

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #40

68060 na 50MHz strasznie się wlecze tzn. klatkuje.

Za to na Falconie jak śmiga! :)


Ostatnia aktualizacja: 07.03.2018 12:53:34 przez skipp
[#42] Re: Vampire 500/600 - Apollo Core 68080 GOLD 2.7

@skipp, post #41

Z czego wynika ta roznica w plynnosci ? Leonardo lepiej sobie poradzil os Agaty ? I to i to jest 24 bit.
Nie znam sie, dlatego pytam :)
[#43] Re: Vampire 500/600 - Apollo Core 68080 GOLD 2.7

@mikecios, post #42

Takie głupie pytanie: a myślą o dużych Amigach?
[#44] Re: Vampire 500/600 - Apollo Core 68080 GOLD 2.7

@skipp, post #41

A ten Falcon na CT60 to czasem nie ma 060 podłączonego do SDRAM przez FPGA? :)
[#45] Re: Vampire 500/600 - Apollo Core 68080 GOLD 2.7

@abcdef, post #44

Nikt nie zakazuje zrobić dopałki do Amigi z pamięciami SDRAM :D
[#46] Re: Vampire 500/600 - Apollo Core 68080 GOLD 2.7

@hrw, post #45

Kto powiedział, że nie ma.
Na GBA chodzi podobnie jak na tym Falkonie. Przy 100MHz SDRAM 133MIPS powinno hulać lepiej, ale nie hula. Zastanawiam się czy są jakieś zależności jeśli chodzi o wersję na Atari/AGA/RTG.
[#47] Re: Vampire 500/600 - Apollo Core 68080 GOLD 2.7

@Kilos, post #46

Niestety muszę to napisać, tj. Atari Falcon jest lepszym komputerem od Amigi tylko pod względem ilości oprogramowania Amisia wygrywa
[#48] Re: Vampire 500/600 - Apollo Core 68080 GOLD 2.7

@polutuje, post #47

Możliwością rozbudowy
Oprogramowaniem
zobacz na blat amigi !


Ostatnia aktualizacja: 07.03.2018 19:03:34 przez Dorian3d
[#49] Re: Vampire 500/600 - Apollo Core 68080 GOLD 2.7

@Kilos, post #46

Noże być inaczej skompilowane
[#50] Re: Vampire 500/600 - Apollo Core 68080 GOLD 2.7

@skipp, post #41

Vampir to wymiata. Czekam na wersję standalone.
[#51] Re: Vampire 500/600 - Apollo Core 68080 GOLD 2.7

@polutuje, post #47

tylko pod względem ilości oprogramowania Amisia wygrywa
. No tak, w sumie to można sobie flakona z tym całym ct jako grzejnik zainstalować. Po co komu soft, skoro komp cudny:D.
[#52] Re: Vampire 500/600 - Apollo Core 68080 GOLD 2.7

@fazior, post #51

póki co jeżeli nie wyjdzie nowy soft na Vampire, to będziemy odgrzewać kotlety w postaci obecnego softu więc też będzie można traktować Vampa jako kaloryferok, racja
[#53] Re: Vampire 500/600 - Apollo Core 68080 GOLD 2.7

@polutuje, post #52

Jest chłodniejszy od 060;). A kotletów jest o niebo więcej niż na flaku.
[#54] Re: Vampire 500/600 - Apollo Core 68080 GOLD 2.7

@fazior, post #53

temat /I\ vs C= to na inny wątek, nie zaśmiecam już
[#55] Re: Vampire 500/600 - Apollo Core 68080 GOLD 2.7

@Kilos, post #46

Jak odpalasz na RTG to trzeba zmienić na lowres, bo na RTG domyślnie odpala w 640x480.
[#56] Re: Vampire 500/600 - Apollo Core 68080 GOLD 2.7

@Sventevith, post #50

Vampir to wymiata. Czekam na wersję standalone.


...to kup RPi3, to tańszy emulator :D
[#57] Re: Vampire 500/600 - Apollo Core 68080 GOLD 2.7

@Drakon, post #56

Stać mnie na droższy, RPi3 jest dla plebsu.
[#58] Re: Vampire 500/600 - Apollo Core 68080 GOLD 2.7

@Sventevith, post #57

Nie uchwyciłeś sensu .
[#59] Re: Vampire 500/600 - Apollo Core 68080 GOLD 2.7

@Sventevith, post #57

Plebsu powiadasz, arystokrata czy co ?
[#60] Re: Vampire 500/600 - Apollo Core 68080 GOLD 2.7

@skipp, post #39

a ponadto możliwość włączenia scanlines dla Picasso96/VampireGFX.card dla podwajanych trybów lo-res (320x240, 320x200, 640x240, etc.) za pomocą ToolTypes


Super sprawa OK

Przydała by się taka opcja w P96 lub CGX ok, racja
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem