kategorie: A1200, Prometeusz
[#1] Brak internetu na A1200 po podłączeniu do innego routera
Witam.
Nabyłem A1200 z netem PCMCIA PO KABELKU.
U sprzedawcy net działał a u mnie już nie.
Wpisuje:
cli
startnet
login i hasło
wyskakują mi 2 linijki jakiegoś tekstu
uruchamiam ibrowse i lipa
nie moze załadować żadnej strony.
Nie znam się kompletnie na necie w amidze i nie mam pojecia co robić.
Sprzęt ten sam. U niego działa a u mnie nie.
Czy nie czasem zmiana routera nie wymaga wpisania gdzies jakiegos adresu ip czy jakis tam cyferek?
AMITCP nie ma w katalogu zadnego wejscia w preferencje.
Czy ktoś pomoże?





[#2] Re: Brak internetu na A1200 po podłączeniu do innego routera

@Maxsoft, post #1

A spróbuj inny stos TCP/IP. Miami albo MiamiDX.
Bardzo dobry tutorial MiamiDX w wykonaniu Jenota.
[#3] Re: Brak internetu na A1200 po podłączeniu do innego routera

@Sir_Lucas, post #2

Ładnie ale nie mam miami dx.
czeski film
[#4] Re: Brak internetu na A1200 po podłączeniu do innego routera

@Maxsoft, post #3

Jest na Aminecie.
[#5] Re: Brak internetu na A1200 po podłączeniu do innego routera

@Maxsoft, post #1

No przecież widać, że bramę przypisuje 192.168.0.1 a u ciebie na pewno jest 192.168.100.252
Dlatego bodej nie działa.
[#6] Re: Brak internetu na A1200 po podłączeniu do innego routera

@Maxsoft, post #1

https://www.ppa.pl/programy/instalacja-i-konfiguracja-amitcp.html
Tu masz opis AmiTCP.
Interesujący Cię fragment zaczyna się od"Potem edytujemy plik startnet."
[#7] Re: Brak internetu na A1200 po podłączeniu do innego routera

@Maxsoft, post #1

"Czy nie czasem zmiana routera nie wymaga wpisania gdzies jakiegos adresu ip czy jakis tam cyferek?"

Tak, wymaga. Masz tu sporo zmiennych:

Najpierw sprawdź, pod jakim adresem działa router w Twojej sieci lokalnej. Router jest z punktu widzenia Amigi "gatewayem" więc wpis przy gateway powinien odpowiadać adresowi routera.