kategorie: A1200, A2000/A3000, A4000, A500, A600, Sprzęt
[#1] Samplowanie z syntezatora na Amidze
Sprezentowałem sobie jakiś czas temu syntezator YAMAHA SY35 (za którego załatwienie będę dozgonnie wdzięczny Virago pokłony). I tak plumkam sobie wieczorami. Któregoś razu zakorciło mnie żeby zsamplować jakiś dźwięk z tegoż syntezatora poprzez HDP Sampler Mono. Wynik był ... bardzo kiepski. Mimo ustawionej maksymalnej głośności na wyjściu dźwiękowym syntezatora, sampel w Amidze był bardzo cichy i zaszumiony. Nie oczekuję cudów po sprzęcie "z epoki", ale ciekawi mnie w jaki sposób najlepiej zsamplować dźwięk z syntezatora na Amidze. W końcu jakoś ludzie to robili w latach 90 . Ja jestem totalnie zielony więc z chęcią przygarnę garść rad, a wiem, że na forum są osobniki które pozjadały całe uzębienie w tym temacie
[#2] Re: Samplowanie z syntezatora na Amidze

@MarX, post #1

Raczej widzę to inaczej.
Korzystaj sampli już zgranych na komputerze.
Jakiś tam czas temu kupiłem klawiaturę MIDI i Syntezator YAMAHA PSR400 (IN i OUT MIDI)
Podpinając to do Amigi przez interfejs midi można bardzo łatwo np. w OctaMED coś komponować.
Choć grać nie potrafię, to fajnie jest zestawić sprzęt tak jak robiono to ćwierć wieku temu.
[#3] Re: Samplowanie z syntezatora na Amidze

@Risc, post #2

Korzystaj sampli już zgranych na komputerze.

Hmm... raczej nie o to mi chodzi. Ta Yamaszka potrafi wygenerować naprawdę fajne brzmienie. Chciałbym je wykorzystać np. przy zabawie ProTrackerem. Mam interfejs MIDI i oczywiście mogę grać samplami którę wyrippuję z jakichś modułów, ale to zupełnie inny temat
[#4] Re: Samplowanie z syntezatora na Amidze

@MarX, post #3

Nie prościej (lepiej, szybciej) zsamplować to na PC i przekonwertować na format Ami?
[#5] Re: Samplowanie z syntezatora na Amidze

@MarX, post #3