kategorie: Programy, Vampire
[#1] G.O.D (port OpenBOR)
coś takiego podobno ma powstać, co wyczytać możemy na jutubie/fejzboku/stronce Daniele'a Spadoni (to taki kolo, co lubuje się w produkowaniu różnych fan-made gierek w OpenBOR, typu jakaś fuzja Ghostbusters z Monkey Island, Turrican VS Terminator, International Karate++ itp. - długa lista dostępna na https://danielespadoni82.blogspot.com/).


wymagania: szybka Amiga z układem AGA lub RTG, zalecane 68060 z RTG lub wompierz 2 i 32 MB RAM.
osiągi (liczba FPS-ów):
- A4000 z Warp Engine 040/40 i AGA - ok. 5-10 :/
- A4000 z Warp Engine 040/40 i RTG - ok. 10-18 :/
- A1200 z Blizzardem 1260 50MHz i AGA - ok. 17-20 :/
- A600 z wompierzem Gold 2.5 - ok. 60-100. ok, racja

na muminecie istnieje już co prawda jeden port OpenBOR-a, ale on podobno ma jakieś błędy dot. kompatybilności. Tak twierdzi autor. Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem. ¯\_(ツ)_/¯
póki co poza powyższym wiadomo niewiele.
[#2] Re: G.O.D (port OpenBOR)

@snajper, post #1

Czyli na a4k z bfg i rtg będzie podobnie jak na v2. Pojawi się to potestujemy
[#3] Re: G.O.D (port OpenBOR)

@snajper, post #1




splat
[#4] Re: G.O.D (port OpenBOR)

@selur, post #3

A tu, jakby ktos nie wiedzial o co kaman LINK do jego wspanialych "gier" ...

moja dobra rada, nie dotykac !!
[#5] Re: G.O.D (port OpenBOR)

@selur, post #4

po pierwsze primo: sprawdzałem kilka z jego gier i byłyby całkiem spoko, gdyby nie ograniczenie w ruchach postaci, mające wynikać z samego silnika, a powodujące uciążliwość rozgrywki (przynajmniej w strzelankach/platformersach).
po drugie primo: czemu wyraz "gier" ująłeś w cudzysłów?
po trzecie primo: temat nie jest o grach, tylko o openborze, więc:


a nie mi tu ludzi płoszysz.