kategoria: A1200
[#1] Uszkodzony port joya w A1200
Mam A1200 zakupioną jakieś 2 lata temu. Po zakupie, była w niej cała masa felerów. Od czasu zakupu WARP nie używałem myszy przewodowej a ostatnio chciałem podłączyć drugi joy. Efekty:

- joy nie działa
- mysz nie działa
- na programie diagnostycznym (nie pamiętam jakim) przez port joya przechodzi jakiś jeden sygnał

Jak kupiłem A1200 to był "fire wciśnięty" (inny port) i kolega to naprawił mówiąc że "ktoś nieźle pojeździł wcześniej po tych ścieżkach". Płyta to rewizja 2.B.

Moje pytania zatem:

- Czy wspomniany problem da radę być naprawiony przez elektronika nie biegłego w retro a mającego schematy?
- Jakie układy typujecie do wymiany (U34? co jeszcze?) i czy da radę kupić takie pojedyncze układy?
- Co może być przyczyną? Drugi (pierwszy czyli) joy działa dobrze, mysz po USB i klawiatura działa.

Z góry dziękuję za odpowiedzi. Nie znam się na elektronice ale wolę to naprawić "lokalnie"; wysyłanie InPostem rozbudowanej Amigi (mam znajomego dobrego serwisanta ale daleko), to według mnie, mimo wszystko ryzyko.
[#2] Re: Uszkodzony port joya w A1200

@_DiskDoctor_, post #1

Multimetr w dłoń i przedzwoń piny do padów na płycie głównej.
[#3] Re: Uszkodzony port joya w A1200

@Stoopi, post #2

Czyli co, oddać do elektronika od razu?

A jak trzeba wymienić układy jakieś, skąd to brać?
[#4] Re: Uszkodzony port joya w A1200

@_DiskDoctor_, post #3

Z innej płyty dawcy
[#5] Re: Uszkodzony port joya w A1200

@Bartek2075, post #4

Jaki koszt?
[#6] Re: Uszkodzony port joya w A1200

@_DiskDoctor_, post #5

Na serio pytasz ? :D To jak gadać z dentystą o leczeniu mówiąc mu że Cię zęby bolą i pytać ile będzie do zapłaty w razie co :D
Najpierw diagnoza a potem wycena. Tak to działa.
4
[#7] Re: Uszkodzony port joya w A1200

@mikecios, post #6

Koszt płyty na części to chyba nie informacja tajna.

Poza tym jak coś naprawiam, wolę z góry wiedzieć czy to kosztuje 200, 500 czy 1000 zł. Bo to nie to samo.

Łatwiej tak planować wydatki.