[#1] Dyskietki workbench 3.0 - pomoc
Witam

Jestem zupełnie nowy w amidze i na portalu. Zdobyłem A1200 (kickstart 3.0) z dyskiem twardym ale nie mam dyskietek systemowych więc niewiele mogę zrobić. Czy zechciałby ktoś podesłać mi kopie Workbencha 3.0 na dyskietce żebym mógł coś popróbować? Na dysku podobno jest zainstalowany system ale się nie uruchamia.
Po włączeniu komputera pokazuje się prośba o włożenie dyskietki a po naciśnięciu Ctrl+A+A jest czarny ekran świeci się lampka hard disk i po chwili miga Power i tak w kółko - nic się nie uruchamia.

Koledzy Amigowcy pomóżcie - jestem na razie, jak to się kiedyś chyba mówiło, lamerem w sprawach amigi.

Z góry bardzo dziękuję
[#2] Re: Dyskietki workbench 3.0 - pomoc

@silverbud, post #1

Istnieje możliwość, że w Ami była karta turbo, ale została wyjęta. W Startup-Sequence masz wywołanie programu, który tej karty wymaga i przez to się wiesza.

Spróbuj wcisnąć Ctrl+A+A a następnie szybko obydwa klawisze myszy. Powinno pokazać Ci się ekran, w którym wybierz guzik opisany "Boot With No Startup-Sequence". Jeżeli pokaże Ci się okno CLI, to wpisz w nim:

Assign Env: RAM:
Assign T: RAM:
LoadWB
EndCLI


Jeżeli te polecenia odniosą skutek, to pomyślimy co dalej.



Ostatnia modyfikacja: 10.07.2009 15:58:52
[#3] Re: Dyskietki workbench 3.0 - pomoc

@APC74, post #2

Nie radze tu pisać prośby o podesłanie dyskietek systemowych, bo zaraz poleci w twoją stronę tekst "kup sobie, nie bądź złodziejem itp itd.". Jeżeli chcesz zainstalować system, to chyba najprosciej byłoby (oczywiście poza kupieniem, co w sumie nie jest takie bardzo trudne), podpiąć dysk do blaszaka i zainstalować system pod WinUAE korzystając z obrazów dyskietek systemowych (a bardzo łatwo jest je znaleźć w sieci). Tak przygotowany dysk podpinasz do Ami i gotowe.

[#4] Re: Dyskietki workbench 3.0 - pomoc

@OSH, post #3

Ale ja nie mam zamiaru prosić nikogo o dyskietki z OS.