[#1] Nowe wyścigi samochodowe dla AOS4
Firma proostsoftware planuje przeportować pod OS4 wyścigi samochodowe:
http://proostsoftware.com/
Niebawem więcej informacji.



Ostatnia modyfikacja: 31.05.07 15:05
[#2] Re: Nowe wyścigi samochodowe dla AOS4

@Leon, post #1

Firma proostsoftware planuje przeportować pod OS4 wyścigi samochodowe:
http://proostsoftware.com/
Niebawem więcej informacji.


I oczywiscie tradycyjnie unikaja odpowiedzi na pytanie w jaki sposob bedzie to korzystalo z akceleratora 3D w wersji dla AmigaOS4? :)
[#3] Re: Nowe wyścigi samochodowe dla AOS4

@MDW, post #2

Może napisali własne sterowniki do kart z akceleratorami 3D pod OS4? :D

Ps. Na Youtube znalazłem w kategorii Amiga następującą grę firmy BGAMES
Lethal Judgment
http://www.youtube.com/watch?v=ZTcpqo19CQY
Nie wiem czy to przypadek, że się tam znalazła czy może później po wersji na PC będzie dostępna też na Amigę. Ale widząc wymagania na PC to myślę, że to pierwsze. :(

[#4] Re: Nowe wyścigi samochodowe dla AOS4

@Leon, post #3

" Może napisali własne sterowniki do kart z akceleratorami 3D pod OS4? "

o tak, szczegolnie ze szukali kogos kto by zrobil port dla amigi za friko:)

[#5] Re: Nowe wyścigi samochodowe dla AOS4

@Leon, post #1

Tia ciekawe ile jeszcze dadzą tych zapowiedzi :)

A tak pozatym to ta grafa jest za dobra na to co jest teraz w OS4 .Ja widziałem w działaniu Q3 pod OS4 MASAKA i z grą nie ma to nic wspólnego .. A i tak samo wychodziło z testów jakie były swego czasu na AW.net

[#6] Re: Nowe wyścigi samochodowe dla AOS4

@Drako^lM, post #5

A tak pozatym to ta grafa jest za dobra na to co jest teraz w OS4 .

Pod Warp3D sie zgodze - za dobrze ten screen wyglada.

Ja widziałem w działaniu Q3 pod OS4 MASAKA i z grą nie ma to nic wspólnego ..

Jednak, gdyby udalo Ci sie wiecej wycisnac z radka7500 (bo zapewne widziales port Q3 na microA1?) pod Warp3D to bym pogratulowal... nie wymyslajmy za duzo - wina nie lezy w samym OS4 tylko w Warp3D, ktore mocno "omija" wspomaganie sprzetowe 3D i tylko na tym powinnismy skupic nasza uwage, a nie na (powtorze sie!) OS4. Pozdrawiam.

[#7] Re: Nowe wyścigi samochodowe dla AOS4

@Lokaty, post #6

to idzie na cały obraz systemu

[#8] Re: Nowe wyścigi samochodowe dla AOS4

@Leon, post #1

TAKIE wyścigi na A1 .. hehehe... jakoś nie mogę uwierzyć. Na jakiej karcie że tak się spytam , R8500 .... z jakim wspomaganiem 3D , jakoś nie chce mi się wierzyć, bo patrząc na grafikę to bez karty z dx9.0 z min 128 mb i min 512 mb ram raczej się nie obejdzie ;) ... no ale ja to tylko specetowiały troll i nic nie wiem ;)

[#9] Re: Nowe wyścigi samochodowe dla AOS4

@Olo, post #8

jakoś nie chce mi się wierzyć, bo patrząc na grafikę to bez karty z dx9.0 z min 128 mb i min 512 mb ram raczej się nie obejdzie

Nawet jeśli to co widzimy jest renderowanym intrem? ;)

[#10] Re: Nowe wyścigi samochodowe dla AOS4

@koodlaty, post #9

To tym bardziej :)

[#11] Re: Nowe wyścigi samochodowe dla AOS4

@Olo, post #8

mysle ze radeon 8500 spokojnie pociagnal by taką grafike

[#12] Re: Nowe wyścigi samochodowe dla AOS4

@Drako^lM, post #7

Idac twoim tokiem rozumowania, MorphOS - dla przykladu - nie byl wyjatkiem i chociaz to sie zmienilo uwazam, ze ludzie uzywajacy MOSa (nie wszyscy, ofcoz :) ) powinni (wedlug mnie, zeby nie bylo ... ) troche bardziej sie powstrzymywac o takich uogolnien. Zaraz ktos zapyta - A DLACZEmuuu? ;) Bo dobrze wiecie jak to jest nie miec obslugi 3D z prawdziwego zdarzenia w systemie, a prowadzenie dialogow typu "OS4 jest fuuuuuujjjj bo nie ma implementacji OGLa i dlatego wole rzygnac i miec to w dupie" na pewno nie wplynie dobrze na stosunki miedzyludzkie w naszym swiatku. Z calym szacunkiem dla MOSowiec, ale czy to jest takie trudne? Czy takie podejscie wymaga cholernie wielkich nakladow energii? Wiem jedno - srodowisko pewnie by na tym skorzystalo. Po za tym - przyjdzie czas dla OS4 i porzadna implementacje OpenGL dla tegoz. Wiec to tyle z mojej strony. Trzymajcie sie cieplo. Pozdrawiam!

@ Drako^lM

Wieksza czesc tego posta jest odpowiedzia na Twoj jednak sam uogolnilem troche sprawe (za co sie prosze nie gniewac i oburzac), ale przez to chcialem troche przyblizyc w jaki sposob sam postrzegam rzeczywistosc amigowa.

[#13] Re: Nowe wyścigi samochodowe dla AOS4

@Lokaty, post #12

Ja tam sie nie gniewam bo nie mam czego i zapraszam na jakies party :)

Ja sie tylko domyślam jak by to chodziło :)



Ostatnia modyfikacja: 31.05.07 20:51
[#14] Re: Nowe wyścigi samochodowe dla AOS4

@Drako^lM, post #13

Ja tam sie nie gniewam bo nie mam czego i zapraszam na jakies party

Z checia kiedys sie zintegruje poraz kolejny - ostatnio chlopaki zabrali mnie ze soba na Amimajowke 2006 wiec moze kojarzysz kto jam jest... ??

A co do 3d to jak by nie patrzec jest czescia systemu .

Jest, ale docelowo nie ma (wiekszego) wplywu na ostateczna ocene systemu. A po za tym nie ma sie co czarowac - aplikacji 3D w amiswiatku jest tyle co kot naplakal wiec posluze sie stwierdzeniem - dobrze, ze jest jakie kolwiek (nawet te marne Warp3D)!

I ja sie tylko domyślam jak by to chodziło

Warto miec wyobraznie - tez tak uwazam ;) ...



Ostatnia modyfikacja: 31.05.07 20:53
[#15] Re: Nowe wyścigi samochodowe dla AOS4

@Lokaty, post #14

Ja nie mówie ze OS4 ble :) Ale przez to troszke traci :)

[#16] Re: Nowe wyścigi samochodowe dla AOS4

@Drako^lM, post #15

Ja tez nie mowie, ze mowisz, ze os4 jest ble ;) ... doczekaly sie MOSowce... doczekaja sie OS4owce... .

[#17] Re: Nowe wyścigi samochodowe dla AOS4

@Lokaty, post #16

Wiesz, tylko niektórych świerzbi język, bo tak niedawno słyszeli
1) Morphos nie ma 3d
2) Morphos to jest jedna wielka emulacja - ma duzo programów
korzystających z ixemul, to zle
3) morphos nie ma prawa nazywać się nowym AmigaOSem, a Pegasos nową
Amigą....
4) AmigaOS bedzie obsługiwał karty graficzne, o których mosowcą się
nie śniło.
5) Morphos nie ma nawet workbencha.
6) Morphos to 3.1 na PPC

Cóż to nie było tak dawno właśnie tak pokrzykiwali coponiektórzy. Więc
widzę, że niektórym przychodzi chęć odpłacenia pięknym za nadobne...
WIem nieetyczne to i wogóle, ale może warto co jakiś czas przypominać,
bo teraz ci coponiektorzy udają, jakby słowa tego typu nie padały z
ich ust....

[#18] Re: Nowe wyścigi samochodowe dla AOS4

@Lokaty, post #16

Wiesz, tylko niektórych świerzbi język, bo tak niedawno słyszeli
1) Morphos nie ma 3d
2) Morphos to jest jedna wielka emulacja - ma duzo programów
korzystających z ixemul, to zle
3) morphos nie ma prawa nazywać się nowym AmigaOSem, a Pegasos nową
Amigą....
4) AmigaOS bedzie obsługiwał karty graficzne, o których mosowcą się
nie śniło.
5) Morphos nie ma nawet workbencha.
6) Morphos to 3.1 na PPC

Cóż to nie było tak dawno właśnie tak pokrzykiwali coponiektórzy. Więc
widzę, że niektórym przychodzi chęć odpłacenia pięknym za nadobne...
WIem nieetyczne to i wogóle, ale może warto co jakiś czas przypominać,
bo teraz ci coponiektorzy udają, jakby słowa tego typu nie padały z
ich ust....

[#19] Re: Nowe wyścigi samochodowe dla AOS4

@rzookol, post #11

Myśle że nie. No ale ta gra raczej nie powstanie :)

[#20] Re: Nowe wyścigi samochodowe dla AOS4

@Kaczus, post #17

A moze, czasem warto dopuscic do siebie, ze ludzie zmieniaja swoje zdanie i co najwazniejsze siebie, nieprawdaz? Ja nigdy MOSa nie uzywalem wiec sie nie wypowiadam/wypowiadalem na temat tego systemu. Dla mnie wazne jest, ze jest jakas konkurencja, jest zabawa, specyficzny klimat i wystarczajaca ilosc przestrzeni dla wszystkich ludzi - nawet krzykaczy. Niech kazdy ma zdanie (nawet te nieprawdzie), ale Ludzie, szanujmy sie!!!



Ostatnia modyfikacja: 31.05.07 21:45
[#21] Re: Nowe wyścigi samochodowe dla AOS4

@Olo, post #8

hmmm na radziu 9000pro pod linuxem ta gra wyglada ..lepiej ,porostu do nawet tak starych kartnjak 8500 wystarczylo by gdzby byla porzadnan obsluga hardwareu
[#22] Re: Nowe wyścigi samochodowe dla AOS4

@DRACOX, post #21

9000Pro jest wolniejszy od 8500
[#23] Re: Nowe wyścigi samochodowe dla AOS4

@wali7, post #22

Różnica jest minimalna 1450 pkt (8500) vs 1250 (9000pro) w 3d mark 03. Generalnie to takie same karty jeżeli chodzi o efekty grafiki (tylko dx8.1) .

[#24] Re: Nowe wyścigi samochodowe dla AOS4

@Lokaty, post #20

A moze, czasem warto dopuscic do siebie, ze ludzie zmieniaja swoje zdanie i co najwazniejsze siebie, nieprawdaz?

Dobrze myslisz, ale "betarycerze" z portalu X, pojda w ogien za swoimi fanatycznymi ideami.
[#25] Re: Nowe wyścigi samochodowe dla AOS4

@Andrzej Drozd, post #24

Ciesze sie, ze ktos mysli podobie :D - tylko jedno mnie trapi, bo zapomnialem dodac, ze warto zaczac od siebie. No coz, nic na to nie poradze, zem Bestyja Ludz jezem :P.



Ostatnia modyfikacja: 01.06.07 00:32
[#26] Re: Nowe wyścigi samochodowe dla AOS4

@Leon, post #1

Na stronie Youtube dostępny jest filmik z gry:
http://www.youtube.com/watch?v=MLaH4o0_rbg
[#27] Re: Nowe wyścigi samochodowe dla AOS4

@Leon, post #26

Grafa to poziom mniej więcej Need for Speed 3 : Hot Pursuit, który na ówczesne czasy wymiatał, a było to coś koło 1998 i to na sprzęcie klasy
Cel 333 MHz, 64 MB RAMu i Rivie TNT 16 MB (D 3D bodajże wtedy 6.0), więc raczej AOS 4.0 ze swoim wsparciem dla 3D i na maszynie klasy nawet G3 800MHz, Radkiem 7000 i 256 megsów (mA1) powinien to pociągnąć jeśli odpowiednio ktoś nad tym przysiądzie bo sprzęt jest nieco mocniejszy jakby nie było...

[#28] Re: Nowe wyścigi samochodowe dla AOS4

@Hugen, post #27

To prawda gra podobna graficznie do NFSIII.
Przypomnę, że minimalne wymagania NFSIII to P166Mhz, 16MB Ram, 1MB GFX ale na sprzęcie co napisałeś gra chodziła super w 640*480.

Na Amidze z G3 w 640*480 powinno to fajnie śmigać mimo braku dobrych sterowników do kart GFX z akceleratorami.
[#29] Re: Nowe wyścigi samochodowe dla AOS4

@Leon, post #28

Wiesz mam obawy co do tego

[#30] Re: Nowe wyścigi samochodowe dla AOS4

@Leon, post #28

Baa, nawet w max. rozdziałce: 800x600 było nieźle, tyle, że tam trzeba było karty z 8 albo 12 MB na karcie, żeby móc widzieć kokpit samochodu podczas jazdy, schody zaczeły się dopiero z NFS4 i nowej rozdziałce: 1024x768, ale pamiętajmy, że tamten sprzęt miał czas swojej premiery dawno za sobą, a porównując go nawet z mA1 wypada na korzyść tego drugiego, do sterów natomiast to przecież DirectX w wersji 6.0 nie był niczym rewelacyjnym, swoją drogą, żeby pograć w Unreal Tounrament na full screenie trzeba było DX 7.0...

Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem