[#1] Wyciaganie ikonek z systemu?
Nie znam się na AmigaOS 4.1 ale domyślam się że oryginalne ikonki folderów i programów(tego wszystkiego co jest w świeżo zainstalowanej kopii systemu) są w plikach .info(jak to miało miejsce w starszych wersjach AmigaOS). Byłbym bardzo wdzięczny komuś kto wrzucił by te pliki .info z świeżej kopii systemu a potem jeszcze powiedział jak wyciągnąć z nich ikonki w jakimś formacie graficznym(najlepiej PNG). Potrzebne mi one są ponieważ w styczniu kupuje Nokię 6220 Classic która posiada system SymbianOS i chciałem sobie zrobić jakiś ładny Amigowy motyw graficzny(skórkę systemu) właśnie z takimi ikonami, myślę że będą pasowały do symbiana. Gotowym motywem oczywiście się podzielę.

[#2] Re: Wyciaganie ikonek z systemu?

@Roszak, post #1

Ikonka PNG to zwykły obrazek PNG. Dwustanowe ikonki PNG zawierają dwa złączone obrazki PNG (trzeba sobie ręcznie wyciągnąć drugi). Ikonka "amigowa", czyli zaszyta w pliku .info, która nie jest obrazkiem PNG da się oglądać jakimkolwiek programem do edycji ikon (np. Iconian). Posiada on możliwość eksportu do IFF.

Wydaje mi się, że te dołączone do systemu stanowią jego integralną cześć i nie jest stosowne proszenie o ich udostępnienie. Możesz sobie pobrać z OS4 Depot tematy, które zastępują domyślne zestawy.

[#3] Re: Wyciaganie ikonek z systemu?

@Roszak, post #1

Zajrzyj tu: http://masonicons.de/
przerobisz te ikonki hurtem na png (o ile to nie są ikony png) za pomocą PersonalPainta doposażonego w stosowne loadery do ikon, chyba najprościej będzie doinstalować SView5, który doda do PP kilkaset loaderów, w tym dla ikon (wszystko na Aminecie).
Hurtowa przeróbka w PPaincie polega na wrzuceniu wszystkich ikon, które chcesz skonwertować do png, do jednego katalogu, odpalenie PPainta i uruchomienie skryptu ARexxa "All to PNG" (czy jakoś tak...), wskazanie katalogu z ikonami do przeróbki i odczekanie chwilę...