@BULI,
post #12
No więc przeredagowałem trochę fragment, który pierwotnie brzmiał tak:
"O ile domyślni odbiorcy wersji WOS, czyli posiadacze Amig klasycznych z PPC narzekają, że nawet przy "turbinach" taktowanych 300MHz produkcja w rozdzielczości 640x480 jest niegrywalna, a całość działa tylko nieznacznie szybciej od kompilacji dla 68k, to posiadacze Amigi One mają tutaj pełen komfort. Na mojej A1-X1000, gra wręcz fruwa w zaproponowanej domyślnie przez Hadeona rozdzielczości 1024x768, oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, by tę rozdzielczość jeszcze zwiększyć, choć nie wiem, czy w przypadku gier, które nie są w 100% zbudowane na obiektach 3D ma to jakiś sens."
W taki sposób że z jednej strony nie zmienia to sensu mojego pierwotnego przekazu, a z drugiej strony docenia też zalety wcześniej pomijanego Seonneta, informując o cełkiem niezłych osiągach jakie można w tym wypadku uzyskać w opisywanej grze.
"Wśród dominującej grupy użytkowników wersji WOS, czyli posiadaczy Amig klasycznych z kartami PPC produkcji Phase 5 słychać narzekania, że nawet przy "turbinach" taktowanych 300MHz produkcja w rozdzielczości 640×480 jest niegrywalna, a całość działa tylko nieznacznie szybciej od kompilacji dla 68k. Wydaje się, że komfortowa gra zaczyna się dopiero na poziomie procesorów z serii G3. Świadczą o tym relacje posiadaczy Amig z kartami Sonnet, sam Hadeon uzyskiwał zadowalające 50fps w rozdzielczości 800x600, już przy procesorze taktowanym 450MHz. Rzecz jasna im mocniejsza konfiguracja, tym lepiej, zatem użytkownicy Amigi One mają największe powody do satysfakcji. Na mojej A1-X1000, gra wręcz fruwa w zaproponowanej domyślnie przez autora portu rozdzielczości 1024×768, oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, by tę rozdzielczość jeszcze zwiększyć, choć nie wiem, czy w przypadku gier, które nie są w 100% zbudowane na obiektach 3D ma to jakiś sens".