[#43]
Re: Arcymag - Drugie demo wydane!
@selur,
post #42
Myślę Selur, że pół roku roboty nad czymś pozostawia dużą gorycz. Wiem coś o tym, gdy pomyślę, o rzeczach, nad którymi siedziałem przez tydzień wytrzeszczając już oczy i w efekcie nie przyniosło to wymiernych korzyści - a co dopiero pół roku!!
Ale generalnie Koyot jest przecież autorem, który ową prezentację wykonał przy udziale swej żony - może więc przynajmniej posługiwać się nią jako swoim dorobkiem artystycznym prezentując ją w swoim portfolio - co nie?
Jest to duży atut jeżeli znalazłaby się firma, która chciałaby jakąś animację właśnie Tobie Koyot zlecić.
Wierzę w Twoją ambicję Koyot a Twoja twórczość przemawia do mnie (w 70,64% procentach) więc życzę samych sukcesów!
Odnośnie Arcymaga - wygląda bardzo apetycznie - myślę, że jeszcze trochę pracy właśnie jest przed Wami, ale jesteście na dobrej drodze, żeby pokazać naprawdę dobrą grę (produkt jak kto woli) i mam nadzieję, że wiele godzin dobrej rozrywki. Z tego co widziałem na filmiku z YouTube - rzeczywiście drzwi, przez które przechodzi się poziomo nie są zbytnio widoczne, myślę, że jeszcze wypadałoby Koyota zaprzęgnąć do jego działki. I mała uwaga - coś te poziomy zbyt łatwe się wydają - z tego co widziałem - nietoperze nie stwarzają większej trudności. Przypomniało mi to niezapomnianą grę na c64: Mutant Monty, proszę:
http://www.youtube.com/watch?v=8FJc39CD8CA
do czego zmierzam: może by tak ruchy naszego bohatera były nieco wolniejsze od nietoperzy? Innymi słowy - gdyby przyspieszyć prędkość poruszania się nietoperzy (bądź też dodać jakieś szybsze stworki jak szczury etc.) to może i poziom trudności znacznie by wzrósł.
Generalnie zasada działania Mutant Monty jest podobna do Arcymaga, co nie? ;) Heh, trochę tam nawiedzonych lata przeszkadzajek ;). Złote czasy c64!!
Stój bo strzelam!
/