[#2]
Re: Eternal Lands i stabilność systemu
@FOrest,
post #1
Teoretycznie w softach pisanych pod Amiga-like każda alokacja pamięci powinna być sprawdzana czy się udała. EL jest portem z linuxa i bardzo wątpię czy to jest robione - pod linuchem jest swap, czyli trudno aby zabrakło RAMu a nawet jeśli tak się stanie, to linuch zabije proces bez utraty stabilności systemu. Pod AROSem natomiast (i386 native), jeśli zabranie RAMu to program nadal będzie działał tylko że będzie zapisywał pamięć innych procesów (w bardzo dużym uproszczeniu) i na końcu doprowadzi do crasha systemu.
Jeśli dobrze pamiętam, EL potrzebuje około 200 MB, więc 192 MB na całą maszynę to za mało. Cieszę się, że gierka Ci się podoba - niestety aby działała z jakąś normalną prędkością musiałem ostro pociąć jakość gfx. Dopóki AROS nie będzie miał hardware 3D niewiele da się tutaj zrobić :(
BTW, tutaj jest filmik pokazujący szybkość ("wolność") obecnego renderingu na AROSie:
http://www.youtube.com/watch?v=0HpCMdA0NtI
Ostatnia modyfikacja: 20.09.2009 15:06:25