kategoria: Dyski twarde
[#1] Błąd "Błędny typ nagłówka" co/czy można coś zrobić ?
Witam
po uruchomieniu systemu z W3.2 z karty SD, dostaję błąd "Błąd aktualizacji wolumenu Dane, Blok 17 941 785 błędny typ nagłówka" partycja jest dostępna ale wolnego miejsca 0 czy da się to jakoś naprawić ?
Zaznaczam nie znam się zrobiłem kopię karty i odpaliłem DiskSalv, tryb repair dałem skanowanie karty ale to 15gb i po całej nocy przeskanował może 1/4 partycji, działam na "czuja", może jest inny sposób na znalezienie i usunięcie problemu ?
1
[#2] Re: Błąd "Błędny typ nagłówka" co/czy można coś zrobić ?

@mike100, post #1

Jaki filesystem ?
[#3] Re: Błąd "Błędny typ nagłówka" co/czy można coś zrobić ?

@mike100, post #1

Podłącz w pececie, albo w maku z Morphosem to przemieli walidacje szybciej jesli to FFS, jesli to SFS (w co wątpie) to na morphosie jest SFS Doctor. FFS powinno sie stosować do małych partycji żeby uniknąć oczekiwania na walidacje.

btw. w 3.2 jest chyba poprawiony diskdoctor jakby walidacja sama z siebie sie nie naprawiła

Ostatnia aktualizacja: 29.11.2022 01:08:32 przez michal_zukowski
[#4] Re: Błąd "Błędny typ nagłówka" co/czy można coś zrobić ?

@Norbert, post #2

Filesystem FFS, jak wrócę z pracy odpalę kartę pod winuae i przetestuje,.
Tak z ciekawości jakie powinny być ustawienia dla większych dyskow ? np. Maxtransfer ?
[#5] Re: Błąd "Błędny typ nagłówka" co/czy można coś zrobić ?

@mike100, post #4

wielkosc karty sd nie ma znaczenia, powinno byc 0x1fee
dopiero kontrolery w stylu aca500 pozwalaja na cos wiecej :)

Ostatnia aktualizacja: 29.11.2022 09:07:16 przez juen