@luk,
post #1
> 1. Jakie ustawienia w zakladce "cpu" bylyby optymalne dla mojego sprzetu?
Warto włączyć kompilator (JIT procesora PSX) i zoptymizowane "silniki". Znacznie przyspiesza emulator, a gier nie działających na tych ustawieiach jest bardzo niewiele (wtedy czeba wyłączyć kompilator i optymizacje). Przydatny też jest SPU Sync (synchronizacja A/V), żeby się dźwięk do obrazu nie rozjeżdżał. Opcje MDEC to opcje odtwarzania filmików z PSX, więc sam sobie musisz zadecydować (ja mam włączone zewnęczne MDEC i w kolorze).
> 2. Jakie ustawienia w zakladce "plugin/GPU beda najlepsze - u mnie jak na razie po wstepnych probach najpewniejsze jest ustawienie "gpupeops" jednak wielkie piksele odstraszaja. Jesli chodzi o ustawienie "gpuw3d" to troche sie rozczarowalem - w niektorych momentach obraz miga, chociaz sama gra juz sie wyswietla normalnie.
GPUW3D to jedna wielka pomyłka - wychodzą braki Warp3D. Niestety autor nie udostępniał dokumentacji, bo ktoś nawet proponował, że zrobi plugin GPU pod TinyGL. w GPUOPS zawsze możesz pokombinować ze skalowaniem i filtrami.
A co do gier (które działają i jak) to jest dosyć pokaźna lista testowanych z FPSE gier
http://www.amidog.com/fpsedb/
Warto tam zajrzeć, żeby niepotrzebnie nie kombinować z daną grą.
Ostatnia modyfikacja: 15.03.2010 12:26:12