Hej, od jakiegoś czasu mam problem z odpaleniem Civilization II na macu, wcześniej działała normalnie, problem z tym, że nie wiem co mogłem zmienić, że przestała działać. Jak próbuję uruchomić pojawia się "CHK ERROR" i jedyna opcja to restart.
O to co próbowałem robić, be żadnego efektu, zawsze jest chk error:
- rozpakowywałem plik sit od nowa na dwie różne partycje i plikopartycje, sprawdzałem nortonem (w razie uszkodzenia pliku), przywróciłem nawet jakąs swoją starą plikopartycję c Civ II z płyty
- próbowałem uruchamiac z maco os 7.0.1, 7.5.3 i 8 , jedyna różnica taka, że na 7.01 od razu resetuje ami, na pozostałych chk error
- próbowałem na sterowniku gfx picasso96 zewnętrznym, p96/cgx wewnętrznym i muevd którego używam na codzień
- włączałem i wyłączałem zmienne mmu i voodoint mediatora
- próbowałem prepare emul zamiennie z mumove4k z pakietu mmu lib
- wyłączałem muredox w s-s, wyłączałem blaze wcp
- kompinowałem z tooltypami noqdaccel i nocopyback
- wyłączałem sterownik sieciowy w shapku
i nic... wszystko działa, tylko nie civ II . Używam wersji Shapeshiftera 3.11 i 3.10 (na obu to samo), Fusion mi nie działa wogóle (zamraża system przy próbie uruchomienia emulacji), więc tam nei sprawdzę.
Jakies pomysly ? Mial ktos taki problem ?
Ostatnia aktualizacja: 10.01.2014 15:11:35 przez twardy