[#1] Joystick z grami
Witam ,
Jestem totalnie zielony jeśli chodzi o Amigę , jednak znalazłem na necie cośtakiego -> 185 Amiga Classix Games & Competition Pro USB Joystick , piszą , że do joystika załączonych jest 185 gier i że jest pod USB2 , w związku z tym mam małe pytanko , czy będę mógł go podłączyć do mojego laptopa i grać w gry załączone do niego ? Jak to wygląda .
Przepraszam z góry jeśli pytanie jest głupie , ale nie znam się na tym kompletnie .
[#2] Re: Joystick z grami

@bodzio, post #1

[#3] Re: Joystick z grami

@bodzio, post #1

Do joysticka dołączony jest emulator Amigi WinUAE (w dosyć starej już wersji) oraz 185 gier, w większości bardzo słabych, poza kilkoma wyjątkami nie ma wśród nich prawdziwych amigowych klasyków.
Sam joystick jest bardzo specyficzny, ja np. nie lubię tego typu joysticków (bardzo twarde mikroprzełączniki, krótki "automatowy" drążek, przyciski na podstawce), ale jest to rzeczywiście pod względem konstrukcji i materiałów wierna replika Competition Pro z pierwszej połowy lat 80-tych - jak ktoś posiadał/lubił to na pewno jest to atrakcja. Ja nie posiadałem i nie lubiłem.

Przy okazji - być może kogoś zainteresuje informacja, że w 3 minuty można z tego joya zrobić zgrabną (3cm x 3cm) przejściówkę na dowolnego klasycznego joya w standardzie Atari (od Amigi, Commodore itd.). Wystarczy wyciągnąć malutką płytkę drukowaną, z której z jednej strony wychodzi kabel USB a z drugiej wyprowadzenia kabelków z mikrostyków, wyjąć te kable i przylutować tam albo nawet wpiąć wyprowadzenia odpowiednich pinów z ż męskiego wtyku DB9 (koszt ok. 1zł). Działa i jest plug and play ;)