SNES ma maksymalną rozdziałkę 512 x 478 w 32tys kolorów, DSP taktowany 21MHz do pomocy, więc bliżej mu możliwościami do AGI niż OCS, a do tego te lepsze gry miały w kartach oprócz 4MB ROMu także dopalacze sprzętowe. Ale w amigowych gazetkach milion razy napisali że w świecie gier Amiga rządzi więc skąd miałbyś o tym wiedzieć.
@BULI, post #2
@ZbyniuR, post #3
@ZbyniuR, post #3
Jak już to w 320x240. Nie płacą mi za promowanie SNESA.
Most games used 256x224 pixels since higher resolutions caused slowdown, flicker, and/or had increased limitations on layers and colors (due to memory bandwidth constraints); the higher resolutions were used for less processor-intensive games, in-game menus, text, and high resolution images.
@mikecios, post #4
@Motyl, post #6
@skofrant, post #8
@HOŁDYS, post #9
@aKlon, post #10
@HOŁDYS, post #9
@UJP, post #14
@UJP, post #14
...nie wiem czy dało by radę bez większego uszczerbku na płynności, jakości grafiki i dźwięku zrobić na gołej A500 z 1MB RAM ?
Atari STe 4 MB memory
Harddrive with >500 kbyte/sec read
@UJP, post #14
@HOŁDYS, post #15
@skofrant, post #23
@skofrant, post #25
Nie wchodze w dalsze dywagacje z Tobą
@viger, post #17
@misiek2, post #29