[#7]
Re: Golizna w grach na Psx, Saturna i Nintendo 64
@ZbyniuR,
post #6
Mi wydaję się że nintendo odpuściło sobie kontrolę tych gier arcade bo sprzedało technologię. Firma SETA mogła produkować swoje automaty aleck64 oparte o hardware z n64 i wydawać takie gry jakie tylko chciała. Łącznie powstało 11 gier wykorzystujących ten hardware, część z nich to porty z n64 a część to gry oryginalne. Czy jest to imponujący wynik nie wiem, ciężko mi ocenić. Arcade w latach 2000 już nie były tak popularne.
Sega z Saturnem miała podobnie, tyle że sami produkowali ST-V, zaczęli produkcję parę lat wcześniej i udało im się wydać około 60 gier. Ponieważ jest to Sega to na pewno był tam jakieś rozbierany Mahjong.
Sony z Namco przeniosło hardware PSX'a do automatów arcade jako Namco System 11. Później też Taito, Konami i Capcom zaczęli używać hardware z PSXa w swoich automatach.