@snajper,
post #3
w godocie robione, więc ma największą szansę ze wszystkich "dużych" engine'ów żeby przeportować to na amigowe systemy, zwłaszcza NG i/lub pistorm jak tylko będą umieć gles3 i/lub vulkan. Sam silnik wraz z edytorem (który działa na tymże silniku!) waży 50 mega, więc to jest stosunkowo lajtowa rzecz. Generalnie jak ktoś lubi lepić gierki, to polecam - co prawda nie ma takiego fotorealizmu jak w unrealu, ale też można dość szybko składać produkcje bez zbędnych śmieci. Sam się teraz go uczę i jakiegoś prostego RTSa uklepuję po godzinach od amigowego gamedevu. ;) Pikselowy scrolling jest jak najbardziej do ogarnięcia.
Myślę, że jak dobrze z gościem zagadasz, to może później puści projekt jako open source (jak to dość często godotowe projekty mają w zwyczaju) i sobie będziesz mógł przerobić głównego bohatera.
Ostatnia aktualizacja: 12.01.2024 11:43:17 przez teh_KaiN