Komentowana treść: Styczniowe spotkanie GGUA - kolejny raport
[#1] Re: Styczniowe spotkanie GGUA - kolejny raport
"Szybkość była również zadowalająca jak na procesor 603 i 175 MHz"

A podobno mialo byc wolno.... :)



""'Wszystkie trzy przeglądarki WWW działały nieźle pod AmigaOS 4, nawet i Voyager! Strony jednak czasami ładowały się wolno (zwłaszcza na początku spotkania transfer w kafejce był słaby)"



A podobno bylo jeszcze wolniej?nie ma sie co wykrecac wolnym, łaczem w kafejce uzywalem tam netu kiedys i nie bylo wolno, pozniejsze przyspieszenie moze byc spowodowane tym ze strony byly juz w cache (choc w PIO-0 to roznie mogloby być)



"Uruchomiliśmy kilka gier w SDL'u i w tym momencie przypomniałem sobie jak działa SDL pod moim AmigaOS 3.9 - różnica w szybkości jest niesamowita! "



Jakies argumenty na popracie slowa "niesamowita"??



To tyle :)

[#2] Re: Styczniowe spotkanie GGUA - kolejny raport

@Brodek, post #1

W odpowiedzi na komentarz #1


"Jakies argumenty na popracie slowa "niesamowita"??"



Nie wiem czy probowales kiedys SDL'a pod AmigaOS 3.9, pewnie nie.



[#3] Re: Styczniowe spotkanie GGUA - kolejny raport

@SZAMAN, post #2

W odpowiedzi na komentarz #2


Ja kiedys odpalilem DOSBoxa 0.58 - bylo woooolno, a mialem 060/66Mhz i Voodoo3. Zreszta nic pod 68k i SDLa nie mialo sensu wiekszego. Potwierdzam to, ze "klasycznie" odpalony SDL jest nieuzyteczny. Jak jest na OS4 - nie wiem, nie widzialem.
[#4] Re: Styczniowe spotkanie GGUA - kolejny raport

@mcbarlo, post #3

W odpowiedzi na komentarz #3


http://olofson.net/kobodl/ - SDL



http://www.exec.pl/relacje/ggua-skrinszoty/kobo.jpg - Amiga Arka i ta gra dzialajaca normalnie



O czyms takim pod AmigaOS 3.9 moge sobie tylko pomarzyc i na tym polega wlasnie ta niesamowita roznica.
[#5] Re: Styczniowe spotkanie GGUA - kolejny raport

@SZAMAN, post #2

W odpowiedzi na komentarz #2


dołączam się do narzekań, robię (robiłem bo teraz mi się nie chce ;) ) pewną grę logiczną (http://liza.umcs.lublin.pl/~mzukowski/sdl_football/index2.htm)i jeśli grafika nie jest dynamiczna (to znaczy ni zmienia się ileśtam klatek na sekundę) to sdl pod 68k może być. Problem był, gdy chciałem zrobić edytor terenu (np. dla warcrafta itp itd) - przewijanie, blitowanie wychodzi strasznie wolno na 40/25mhz i dlatego pod sdl wolę się bawić pod linuxem (pod ppc hehe). Największy koszmar był jednak wtedy jak musieliśmy z kolegami (i koleżanką) zrobić demo na zaliczenie grafiki na studiach, sdl w sam sobie do najszybszych nie należy ale to co było pod 68k to nawet paru klatek nie miało (pod linuxem te parę klatek było).
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem