Komentowana treść: BreakPoint 2005 - pierwsze produkcje
[#1] Re: BreakPoint 2005 - pierwsze produkcje
Czterokilówki dają radę. Lepsza jest moim zdaniem produkcja Scarab (muzyki da się przynajmniej słuchać, hehe). Z intrami 64k jest znacznie gorzej. Gdzie te czasy kiedy to chętniej się oglądało amigowe intra niż dema. Czy skończyły się wraz z końcem Potion?

No nic - czekamy na demo-compo i trzymamy kciuki za Mawi. Kiero poświęcił się bardzo żeby ich demo ruszało także na AmidzeClassicPPC. Szkoda, że ucierpią na tym użytownicy dzisiejszych "Amig" na których wszystko mogłoby być 10-20 razy lepsze/szybsze/ładniejsze. :( No ale mam nadzieję, że Mawi skopie co trzeba komu trzeba. :)
[#2] Re: BreakPoint 2005 - pierwsze produkcje
"Amig" - jak słusznie zauważyłeś.
[#3] Re: BreakPoint 2005 - pierwsze produkcje
Jest cos dla ClassicPPC i GFX?
[#4] Re: BreakPoint 2005 - pierwsze produkcje


dema ktore da sie uruchomic na pegasosie sa dwa w takim razie jedno mawi drugie loons'ow... tbl zrobili kile z jednej strony super muza yolk'a z drugiej niektore efekty sa porazka... aha to demo jak zwykle optymalizowane jest pod dragona ;) (no nie przemek )
[#5] Re: BreakPoint 2005 - pierwsze produkcje

@jimiche, post #4

W odpowiedzi na komentarz #4


A skąd wziąć demo Mawi? TBL leży na kloszu właśnie zasysam...



Jak sobie pooglądałem intra 64k to zrozumiałem dlaczego nie ma sensu robić na Classica. Jak to ma tak wyglądać i chodzić to ja już wolę C64 albo Atari XL/XE. Serio - zupełnie przestało mnie kręcić oglądanie tych cudaków wiecznie stojących w miejscu i bez choćby cienia. Jak to oglądam to mi się poprostu robi szkoda Amigi. Albo nowa (niezależnie od tego czy Pegasos czy AmigaONE) albo żadna... Classic już kręcic nie potrafi. Poprostu zbyt to odstaje od świata. W dodatku zero szans na cokolwiek lepszego. Płakać mi sie chce jak widzę prędkość na 060/50, tekstury zniszczone zupełnie podczas dostosowywania ich dla potrzeb AGAtki, "TeBeeLową systemowość". To poprostu nie ten świat, który mnie interesuje. Prędzej znalazłbym motywację na robienie dla Atari XL/XE niż pod coś takiego.
[#6] Re: BreakPoint 2005 - pierwsze produkcje
Multiverse rządzi.
[#7] Re: BreakPoint 2005 - pierwsze produkcje

@Andrzej Drozd, post #3

W odpowiedzi na komentarz #3


Jest cos dla ClassicPPC i GFX?


lvis powinien działać na karcie graficznej albo przynajmniej powinien dać się wypromować. Całkiem przyjemna czterokilówka.
[#8] Re: BreakPoint 2005 - pierwsze produkcje


hmmm... mdw masz duzo racji ale tbl oni cos maja nie tak z tym swoim engine. teraz jak tak ogladam stare dobre dema ziga to deba wlosy staja ten koles potrafil ruszac podobne scenki w ham8 i w 1x1 (np. datablade czy nadia). niewiem jezeli prawda jest ze tbl dostali znowu pierwsze miejsce to juz naprawde tylko za to ze sa... szkoda bedzie roboty kiero (ale sam nie wiem co on wystawil :) ) trudno to poprostu jest juz zmieszch amigowej demosceny bardzo malo jest na pewno mlodych chetnych ktorzy by od tak sie przesiedli z pc na ami :) (chodzi mi tu tylko o koderow bo reszta tzn. muzycy graficy etc. to nawet nie maja po co sie przesiadac, za duzo juz jest na pc programow typu "samograj" od tych rzeczy). niewiem moze cos na assembly bedzie jakis taki nastepny killer w ham8 2x2 ... poczekamy zobaczymy :).
[#9] Re: BreakPoint 2005 - pierwsze produkcje

@MDW, post #5

W odpowiedzi na komentarz #5




No tak. Dlatego tez zapytalem czy jest cos dla Clssica z PPC i GFX. Co za przyjemnosc ogladac cos co chodzi na cwierc gwizdka? (czyt.68k+AGA)...

[#10] Re: BreakPoint 2005 - pierwsze produkcje

@sordan, post #6

W odpowiedzi na komentarz #6




Rzeczywiscie Multiverse jest fajne...tylko szkoda ze nie od PPC i bez wygladzania. Dosc mocno rwie na 040/40 (na AGA pewnie bedzie rwalo jeszcze bardziej. Szkoda, zmarnowana produkcja przez uzycie 68k. Jest jeszcze cos co chodzi na GFX? (bo wiekszosc dem nie ma dokumentacji na scene.org a nie bede niepotrzebnie sciagal.



PS. Czy mozna juz sciagnac skads Mawi?

[#11] Re: BreakPoint 2005 - pierwsze produkcje


Demo mawi nie dzialalo na maszynie organizatorow (nie dziala emulacja PUP). Poszlo na pegazosie, jednak demo DZIALA na maszynach klasycznych. Przez maszyne klasyczna nalezy tu rozumiec szybkiego CyberstormaPPC. Chetnie dowiem sie jak dziala na Blizzardach:)



Plik z wersja dema konczona na party (nie final) jest do sciagniecia z: http://www.binaryriot.com/kiero/mwi-glare.lha



Jezeli nie dziala na czyjejs maszynie prosze o email.
[#12] Re: BreakPoint 2005 - pierwsze produkcje

@kiero, post #11

W odpowiedzi na komentarz #11




Niestety Glare nie dziala na emulacji. System twierdzi ze plik nie jest programem. To juz drugi program ktory tak twirdzi (to samo mam z APDF_PUP). Inny soft pod PUP na emulacji zawsze sie odpala (co ni znaczy ze dziala poprawnie.



Sprobowalem na drugim systemie wywalic wszystko co uzywa WOS i wykasowalem PowerPC.library oraz wylczylem takze BlizKicka.



SnoopDOS w dalszym ciagu wypluwal ze chce powerpc.library. Zauwazylem takze ze asyncio.library ktore umiesciles w archiwum z demem jest w wersji WOS. Dlaczego? No nic, podminilem na 68k ale dalej potrzebny jest powerpc.library. Czyzby mpega.library ktory umiesciles takze byl pod WOS? (tego juz nie moglem sprawdzic bo moj pod WOS ma inna wielkosc). No nic poszukam jeszcze tej biblioteki w wersji PUP na Aminecie bo zwykla chyba nie uciagnie MP3.



PS. Z jakich plikow systemowych korzysta jeszcze to demo? (moze tez cos mam jeszcze pod WOS?)
[#13] Re: BreakPoint 2005 - pierwsze produkcje


Zakladalem ze demo dziala pod wosem z emulacja pup:) biblioteki podmienie na wersje pup pozniej. jezeli pisze, ze plik nie jest programem wykonywalnym to poszukaj programiku runelf i uruchom przez niego.
[#14] Re: BreakPoint 2005 - pierwsze produkcje

@Andrzej Drozd, post #12

W odpowiedzi na komentarz #12


kup pegasosa ;)
[#15] Re: BreakPoint 2005 - pierwsze produkcje

@Andrzej Drozd, post #10

Rzeczywiscie Multiverse jest fajne...tylko szkoda ze nie od PPC i bez wygladzania. Dosc mocno rwie na 040/40




Loonies chwali sie zawsze tym ze ich produkcje (jak np. "impossible") chodza one frame na 060/50/aga i pod takie konfigi sa optymalizowane.



[#16] Re: BreakPoint 2005 - pierwsze produkcje

@kiero, post #11

W odpowiedzi na komentarz #11




Plik z wersja dema konczona na party (nie final) jest do sciagniecia z: http://www.binaryriot.com/kiero/mwi-glare.lha




Jakim LHA to jest spakowane? Ciagle mam CRC error, albo wypakowywuje sie np. polowa plikow (bez empetrojki).
[#17] Re: BreakPoint 2005 - pierwsze produkcje


tym dolaczonym do mos'a. zaraz wrzuce tez zipa.
[#18] Re: BreakPoint 2005 - pierwsze produkcje


zip na stronie. http://www.binaryriot.com/kiero/mwi-glare.zip

moze bedziesz mial wiecej szczescia. wywalilem chyba wszystko wymagajace warpos'a. jak nieco odpoczne to moze zrobie exec pod wos'a tez. oczywiscie jezeli nie bedzie problemow....
[#19] Re: BreakPoint 2005 - pierwsze produkcje


wlasnie udalo mi sie skompilowac wersje pod warpos. niestety ma pewne problemy. jutro moze poprawie.
[#20] Re: BreakPoint 2005 - pierwsze produkcje

@kempy, post #16

W odpowiedzi na komentarz #16






Ja razpakowalem XADem za pomoca Dopusa4.
[#21] Re: BreakPoint 2005 - pierwsze produkcje

@rzookol, post #14

W odpowiedzi na komentarz #14






kup pegasosa



Dobra, gdy bedzie AOS4 a poki co zostaje Classic ;)
[#22] Re: BreakPoint 2005 - pierwsze produkcje

@kiero, post #13

W odpowiedzi na komentarz #13



runelf

A ma sens uzycie tego na emulacji? Na "nie emulacji" oczywiscie plik jest wykonywalny.

A poki co i tak narazie nie mam runelfa ani elfloadseg
[#23] Re: BreakPoint 2005 - pierwsze produkcje


tutaj akurat amulacja nie powoduje spowolnienia. jutro powinna byc wersja pod wos'a wiec nie bedzie kombinowania. przed party nie mialem czasu zeby sie w to bawic niestety.
[#24] Re: BreakPoint 2005 - pierwsze produkcje

@kiero, post #23

W odpowiedzi na komentarz #23




Odpalilem na emulacji za pomoca runelfa. Niechodzi zaszybko czesto bardzo rwie i demo wywala WOSa gdzies w polowie (scenka z jakby kwiatem (?) z bialymi plamami.



Mam 603/210 z BVision dopalona oscylatorem 80MHz (z 040/25 do 040/40).

[#25] Re: BreakPoint 2005 - pierwsze produkcje


hmmm, wywalic sie nie powinno. ale wiem ze jest jeden maly babol. fajnie ze dziala. a ze nie za szybko to wiem:) tzn dziala szybko na moim sprzecie (~70fps). na csppc powinno byc 70/4 czyli wystarczajaco.
[#26] Re: BreakPoint 2005 - pierwsze produkcje

@kiero, post #25

W odpowiedzi na komentarz #25






Moze to bedzie przykre ale musze cos powiedziec. Wlasnie przegladnalem prawie wszystkie Wasze produkcje pod PPC. Sa super i bardzo przyzwoicie (a nawet super) dzialaja na mojej slabej karcie PPC. Jest cos w tych demach. Niestety w porownaniu z poprzednia tworczoscia Glare to jakies nieporozumienie, chodzi wolniej i jest bardziej pixelowate na PPC603+BVision niz produkcja TBL na 040/40+AGA. Mam nadzieje ze Glare bedzie jeszcze poprawione (czyli rozdzialka 400x300 z akceleracja 3D (wygladzanie pixeli oraz optymalizacja pod PPC)...Mam nadzieje ze nie pojdziecie w strone pecetowych grup...czyli im lepszy/szybszy sprzet tym bardziej tandetne dema "bez inwencji tworczej". Trzymam kciuki aby tak nie bylo.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem