Komentowana treść: 3d Realms uwalnia źródła gry Shadow Warrior
[#1] Re: 3d Realms uwalnia źródła gry Shadow Warrior
hmm... Prawde mowiac wolalbym, zeby Duke wyszedl poza stadium 0.3 niz zeby ktos robil kolejny rozbabrany port - ale to tylko moje zdanie
[#2] Re: 3d Realms uwalnia źródła gry Shadow Warrior
Jeszcze przed Duke3D, 3D Realms wypuscil zrodla do Rise Of The Triad i do dziś nie doczekaliśmy się portu. Pamietam jak na Toronto Meeting 2003, pytałem wystawiających czy będzie MOSowy port Duk'a, odpowiedzieli ze raczej nie. Mysle wiec ze to niemal cud ze w koncu doczekalismy sie portu Duke Nukem 3D na Amige. To juz niestety nie te czasy kiedy w tydzień po wypuszczeniu zrodel mielismy chyba z 8 portow Dooma. Dlatego tez na amigowy Shadow Warrior za bardzo nie licze.



BTW! To jakis dziwny zbieg okolicznosci, news o 3D Realms mial miejsce akurat dzis kiedy po 9 miesiacach ukonczylem w koncu calego Duke Nukem 3D. Heh czlowiek sie starzej i coraz rzadziej gra, za starych dobrych czasow pewnie zajeloby mi to gora 2 tygodnie ;)

[#3] Re: 3d Realms uwalnia źródła gry Shadow Warrior

@Mufa, post #2

W odpowiedzi na komentarz #2


pytałem wystawiających czy będzie MOSowy port Duk'a,



A jakie to ma znaczenie dla użytkownika OS4?
[#4] Re: 3d Realms uwalnia źródła gry Shadow Warrior
A jakie to ma znaczenie dla użytkownika OS4?



W kwietniu 2003r nie miałem jeszcze AONE. W przeciwieństwie do Ciebie zanim utwierdziłem sie w swoim wyborze, najpierw postanowilem sprawdzic co wart jest sprzet i system konkurencji.

Pojechalem wiec na pokaz pobawilem sie troche pegiem, no i zadalem kilka pytan o przyszlosc. Jednym z nich ktore nasunelo mi sie gdy gralem w MOSowego Quake, bylo to o port Duk'a. Ot co.

[#5] Re: 3d Realms uwalnia źródła gry Shadow Warrior
wow, teraz wiemy czemu masz terona w domu:)

duke forever
[#6] Re: 3d Realms uwalnia źródła gry Shadow Warrior

@Mufa, post #4

W odpowiedzi na komentarz #4


W przeciwieństwie do Ciebie zanim utwierdziłem sie w swoim wyborze, najpierw postanowilem sprawdzic co wart jest sprzet i system konkurencji.



Dobre, bardzo dobre.
[#7] Re: 3d Realms uwalnia źródła gry Shadow Warrior

@stefkos, post #5

W odpowiedzi na komentarz #5




1. Nie mam i nigdy nie mialem Terona

2. G... wiesz co mna kierowalo przy wyborze sprzetu.

3. Duke Nukem 3D na MOSa byl chyba z pol roku wczesniej niz na OS4, wiec trafiles jak kula w plot.

4. Rozumiem ze to was smieszy jesli czlowiek sprawdzi najpierw zanim cos kupi. Coz szkoda tylko ze ci co wydali kupe kasy w ciemno z okrzykiem Pegaz Rulez na ustach w wiekszosc przypadkow nie sa juz posiadaczami swojej ukochanej maszynki.

5. Gratuluje zatrzesienia nowosci w Twoim super systemie. Podobno dziala juz rename i mozna czytac PDFy 1.5 ;) To jak ile lat OS4 jest za tym 8 cudem swiata 5 , 10 ;)

6. Szkoda ze ongis zamiast byc w goracej wodzie kapany nie potrafiels pomyslec. Byc moze zamiast pisac coraz bardziej zalosne komentarze w celu oslodzenia sobie goryczy porazki, bylbys dzisiaj tak samo zadowolony z systemu jak ja.

[#8] Re: 3d Realms uwalnia źródła gry Shadow Warrior

@Mufa, post #7

W odpowiedzi na komentarz #7


Przy okazji takiej kłótni chętnie zapytam o coś. Czy mam planować wypuszczenie wersji dla AmigaOS4 swojego dziwnego programu, który piszę od 4 lat? Chodzi mi o to czy będzie w AmigaOS 4.0 jakiś OpenGL dorównujący przynajmniej MorphOSowemu TinyGLowi sprzed roku? MiniGL mnie nie obchodzi, bo on nie ma świateł i GL_LINE. Jeżeli coś takiego będzie i znalazłby się ktoś chętny do pomocy to ja bym chętnie zrobił wersję. Oczywiście jeżeli mi starczy motywacji i skończę najpierw wersję dla MorphOS, a potem dla Windows. :) Już rózne wersje słyszałem. Jedi mówili, że już jest taki OpenGL, inni że będzie w 4.0, inno znów że dopiero w 4.1.
[#9] Re: 3d Realms uwalnia źródła gry Shadow Warrior
MiniGL mnie nie obchodzi



Spoko nie bedzie MiniGL, bedzie jego nastepca.
[#10] Re: 3d Realms uwalnia źródła gry Shadow Warrior

@Mufa, post #7

W odpowiedzi na komentarz #7


Ja jestem z systemu BARDZO zadowolony. Niby nic się nie dzieje ale jednak przez ostatni rok poprawiono sporo bugów (i udostępniono poprawione wersje) i wyszło sporo rzeczy. Po ostatnich update'ach (np. AHI nareszcie działa normalnie) tak mi się pegaz spodobał, że zupełnie nie używam już peceta. :) Musisz zrozumieć pewną sprawę - z systemu pegazowcy są zadowoleni. Nie są zadowoleni z sytuacji w jakiej się znalazł. Cała ta sytuacja zupełnie podłamała środowisko, zdezorganizowała pracę developerów i zniechęciła kilka(naście) osób do tej platformy. Jednak w tej chwili wszystko zaczyna wracać do normy. To prawda, że już nigdy nie będzie tak jak było za czasów dobrego wujka (Genesi). Jednak wszystko mimo wszystko ciągle się rozwija. W porównaniu z Amigą Classic to jest rozwój wręcz niesamowity. :) Możesz wierzyć albo nie ale mi tak naprawdę dopiero dzisiaj zaczął się podobać Pegasos z MorphOSem. Jest to najlepsza Amiga jaką kiedykolwiek miałem i w tej chwili nie zamieniłbym jej na nic innego.
[#11] Re: 3d Realms uwalnia źródła gry Shadow Warrior
Ja jestem z systemu BARDZO zadowolony. Niby nic się nie dzieje ale jednak przez ostatni rok poprawiono sporo bugów



Ok. Wierzę Ci, tylko powiedz mi jak wytłumaczyć komenty niektorych ludzi, ktorzy naokraglo szukaja zaczepki. Pmietam jak po jednym z niezbyt dla Was milych oswiadczen Genesi, wyraziles zdziwienie ze nikt z userow OS4 nie dolewa oliwy do ognia. Niestety nie moge tego samego powiedziec o Waszej stronie. Pamietam jak kilkanascie miesiecy temu po przejeciu Amigi przez KMOS, Fei napisal jakies obrazliwe opowiadanko na ACP. Wszyscy wlacznie z Toba mieliscie niezla polewe. Przy okazji zmiany KMOSa z powrotem w Ainc i oswiadczenia Garrego Hare, znowu wielu nie ukrywalo swojej radosci z powodu smierci AOS4. Podobnie dzialo sie jeszcze przy wielu innych okazjach. Nie wiem dlaczego tak sie dzieje, nie jestem psychologiem, ale chyba najprostsze wyjasnienie jakie przychodzi do glowy to typowa dla Polaka reakcja rozdraznienia i zlosci "ze drugiej stronie dzieje sie lepiej niz mi".

I jeszcze na koniec o moich wrazeniach z Toronto Meeting. Moze niektorzy sie zdziwia, ale byly jak najbardziej pozytywne. Nie wpadlem moze w jakis hurra zachwyt, ktory zrewidowalby moje plany dotyczace zakupu nastepcy mojej A1200, ale tez na pewno nie bylo tak ze po pokazie jeszcze barziej zniechecilem sie do Pega. Wprost przeciwnie naprawde mi sie podobalo.
[#12] Re: 3d Realms uwalnia źródła gry Shadow Warrior

@Mufa, post #11

W odpowiedzi na komentarz #11


Rozroznij ataki na firme Amiga Inc (ktora jest najwiekszym przekeretem w amihistorii imo) od atakow na OS4.
[#13] Re: 3d Realms uwalnia źródła gry Shadow Warrior

@Mufa, post #7

W odpowiedzi na komentarz #7


ty to serio piszesz czy z nas se jaja robisz?

1. naklejka to nie wszystko no ale tak sobie tlumacz (tak ze moj pegaz sie nie nazywa amiga, wiesz nie grzeje mi to amiga to a1000 do a4000 koniec).

2. Rzeczywiscie, Ravek odkryl bledy ale hurra! Teraz masz sloty pci zalepione ale hurra!! na slepo bo juz kupilem i nie da sie zmienic.

3. I co to dowodzi? Ze wiecej developerow zaufalo mosowi, a ty ufasz naklejce.

4. Kupilem w polsce jako jedna z pierwszych osob, Kaczy tez, ci co kupili na poczatku dalej pegazy maja, ci co kupywali pomiedzy a to narzekali a to cos jeszcze. Ludzie ktorzy glwonie sie przesiedli to ludzie ktorzy przyszli z niebieskiej strony, ktorzy chcieli miec cos innego.

5. Ty chyba nie jestes na biezaco. Ja nie wypisuje co niedziala w os4 i workbenchu ale wiadc ze ty wiesz co sie dzieje z mosem, no coz pogratulwac, masz lepsze "wtyki" niz ja....

6. Pomyslec mogles ze jednak Ravek mial racje i sprzet ma bledy.
[#14] Re: 3d Realms uwalnia źródła gry Shadow Warrior

@Mufa, post #2

W odpowiedzi na komentarz #2


ROTT jest tez w wersji SDL, którą sobie skompilowałem (na MOSIe) ale wynikły problemy - menu, dzwięki są ok alw engine 3d nie wygląda prawidłowo (coś tam sie rusza ale grac sie nie da bo prawie nic (ścian) nie widać
[#15] Re: 3d Realms uwalnia źródła gry Shadow Warrior

@stefkos, post #13

W odpowiedzi na komentarz #13


Naklejka, teron, naklejka, teron i tak w kolko... masz jakis uraz do tych wyrazow? Czy w prawie kazdym komentarzu musisz to do znudzenia powtarzac, jakies kompleksy?

BTW: zrob fajny test - w googlach wpisz swoj nick i "naklejka" lub "teron" - wynik - przynudzasz juz troche.
[#16] Re: 3d Realms uwalnia źródła gry Shadow Warrior

@MDW, post #8

W odpowiedzi na komentarz #8




hmm.. jak już pisałem, w znienawidzonym ;) OS4 będzie NOWA MESA i NOWY MiniGL, które to najprawdopodobniej ujrzą światło dzienne w tej aktualizacji os4 [tzn. tej ktora ma właśnie nastąpić]. Te bryły w jakimś ostatnim propagandowym filmiku Crisot'a chodziły już pod nowym MiniGL]



W os4.1 ma być zupełnie nowa wersja (daleeko bardziej idąca poza OpenGL), coś w stylu odpowiednika windycznego directX'a. Jeden Frieden -całkiem słusznie chyba- "tłumaczył się" ;) z tego tym, że OpenGL ustala komisja standaryzująca [czy coś w tym stylu, nie mam o niej za dużego pojęcia], dzięki temu rozwój OpenGL się nieco wlecze i technologiczna rzeczywistość zaczyna go prześcigać (co zresztą widać gołym okiem).



BTW: A na kiedy przewidujesz globalną premierę Twego interaktywnego kreatora światów określonych w trójwymiarowej przestrzeni czasu rzeczywistego? ;) [jesli to o to chodzi :), i (tym razem poważnie) jeśli za bardzo pofolgowałem to od razu odszczekuję.]



BTW2: Czy MiniGL nie ma [może powinienem napisać "miał"? Niech ktoś oświeci] świateł - w sensie GL_świateł ;) -no, "rzeczywistych" żrodeł światła [wiesz o co mi chodzi ;)]??



A co do tradycyjnej niebiesko-czerwonej batalii na słowa - czy mielenie tego samego schematu po raz 138. wciąż nikogo nie nudzi ?? Czy ktoś tutaj ma nadzieję na przechszczenie jakiejś MOS/OS4 owcy na stronę "przeciwną"?

Czy nie lepiej potrollować sobie o tym na jakimś onecie czy wp? -Może przynajmniej ktoś z zewnątrz by tu zajrzał, by zobaczyć o co tym kosmitom chodzi ;)

[nie mówiąc o produkowaniu np. linijek kodu pod ukochanego OS'a miast flejmłor ami-flegmy, która - jak często bywa - prowadzi efektem kuli śnieżnej tylko do jeszcze większego zacietrzewienia uczestników tej rytualnej zabawy ]
[#17] Re: 3d Realms uwalnia źródła gry Shadow Warrior

@reactor, post #15

W odpowiedzi na komentarz #15


nie mam kompleksow, po prostu wierze ze amigowa atmosfere tworza amigowcy nie naklejki.

btw. gdzie masz swojego terona?
[#18] Re: 3d Realms uwalnia źródła gry Shadow Warrior

@stefkos, post #17

W odpowiedzi na komentarz #17


btw. gdzie masz swojego terona?

No comment.
[#19] Re: 3d Realms uwalnia źródła gry Shadow Warrior

@Mufa, post #2

W odpowiedzi na komentarz #2




Mysle wiec ze to niemal cud ze w koncu doczekalismy sie portu Duke Nukem 3D na Amige



No niby jest ale takie dziadostwo ze prawie kazdy Amigowiec gra pod emulowanym Macintoshem a i podobno chodzi szybciej niz amigowy port...(nigdy nie odpalilem "APortu" z braku odpowednich wadow a i kto by sie przejmowal wersja 68k?
[#20] Re: 3d Realms uwalnia źródła gry Shadow Warrior

@stefkos, post #17

W odpowiedzi na komentarz #17


po prostu wierze ze amigowa atmosfere tworza amigowcy



Amigowa atmosfere tworzy cale srodowisko ogolnoamigowe, czyli uzytkownicy Amigi, Pegaza, Emulatorow, Arosa, itp. a takze sfrustrowani byli Amigowcy...To jest nasza wspolna "zupa" i kazdy z nas jest odpowiedzialny za atmosfere.
[#21] Re: 3d Realms uwalnia źródła gry Shadow Warrior
No niby jest ale takie dziadostwo ze prawie kazdy Amigowiec gra pod emulowanym Macintoshem a i podobno chodzi szybciej niz amigowy port...(nigdy nie odpalilem "APortu" z braku odpowednich wadow a i kto by sie przejmowal wersja 68k?



No jakby liczyc moje proby z 68k, to przechodzilem Duk'a nie 9 miesiecy a ponad 5 lat ;)

Najpierw gralaem w wersje na Maca, ale jako tako grac mozna bylo tylko na malym okienku, co z lekka mnie wkurzalo po kilku poziomach odpuscilem to sobie. Potem po uwolnieniu zrodel wyszla wersja mosowa i 68k. Odpalilem wersje dla starych motorolek, lecz predkosc byla tragiczna nawet w porownaniu do tej macowej. Potem wyszla wersja WOS, ktora za zadne skarby nie chciala dzialac na mojej Bvision. Wreszcie wersja dla OS4 ktora dzialala dobrze lecz tylko przez 3 miesiace do aktualizacji systemu. Wowczas giera zaczela sie notorycznie zawieszac i trzeba bylo czekac na nowa poprawiona wersje Duk'a. Na szczescie najnowszy port na najnowszym uaktualnieniu dzialal jak w zegarku, co spowodowalo ze w koncu sie wzielem i uwolnilem swiat od swiniopolicji oraz innego plugastwa ;)
[#22] Re: 3d Realms uwalnia źródła gry Shadow Warrior

@Mufa, post #11

W odpowiedzi na komentarz #11




...powiedz mi jak wytłumaczyć komenty niektorych ludzi, ktorzy naokraglo szukaja zaczepki




Brak kultury, po prostu.
[#23] Re: 3d Realms uwalnia źródła gry Shadow Warrior

@pini, post #22

W odpowiedzi na komentarz #22


Jakie proste, subiektywne rozumowanie.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem