[#5]
Re: Barkanoid 2 dla MorphOS-a
@Prince,
post #2
Nie zauważyłeś chyba na jaki komputer jest ta gra napisana. Jest to wersja dla Pegasosa z MorphOSem i wymaga NAJSŁABSZEGO Pegasosa ze starą wersją MorphOSa. Nie da się znaleźć gorszego Pegasosa niż G3/600 + 128MB RAM + jakaś karta graficzna za 30 zł. :)
Chcesz powiedzieć, że jeżeli gra jest mało skomplikowana to od razu programista MUSI ją pisać w wersji na jakieś zdołowane sprzęty z "epoki kilku megahertzów"? Czy to oznacza, że autorzy mają też obowiązek zrobić wersję na Atari XL/XE? Na pewno by się dało, bo gra nie jest skomplikowana. Nie uważasz, że to ich sprawa na jakie platformy robią? Jak chcesz to zgłoś się do Epic Interactive i powiedz, że chcesz zrobić wersję na 030+AGA. Pewnie się zgodzą i udostępnią materaiły, kod źródłowy, grafikę. Tak się składa, że akurat wiem, że bardzo chętnie chcą coś wydać na różne platformy amigowe (nie wiem skąd u nich się bierze ta ochota).
"Trendy" i "wolny moloch" to jest Java, a nie C. :) Dzisiaj C (nie C++) jest uważane za język niskiego poziomu, a ludzie, którzy programują w czystym C są uważani za hardkorowców z poprzedniej epoki. Chyba gdzieś przespałeś ostatnie 10 lat. :)