Komentowana treść: ScummVM 0.7.1 dla 68k i WarpOS-a
[#1] Re: ScummVM 0.7.1 dla 68k i WarpOS-a
To znaczy, że będzie można w końcu na Ami zagrać w Broken Sword 2. Jak dla mnie świetnie ;)



Przeglądając stronę ScummVM zauważyłem, że wspiera ona również Beneath a Steel Sky, Simon the Sorcerer 1 & 2 - po co skoro te gry (i chyba Flight of the Amazon Queen też) ukazały się na Amigę?

[#2] Re: ScummVM 0.7.1 dla 68k i WarpOS-a

@amigafan, post #1

a na karcie graficznej sobie w nie pograsz czy nie ?
[#3] Re: ScummVM 0.7.1 dla 68k i WarpOS-a
Mam gdzieś Broken Sword 2 w wersji remasterowanej na 1CD (pierwotnie była na 2CD) był to dodatek do jakiejś gazety - ciekawe czy taka wersja też pójdzie na Ami? Jak sprawdzę dam znać...
[#4] Re: ScummVM 0.7.1 dla 68k i WarpOS-a

@rzookol, post #2

Mam CyberVisionPPC - na AGA bym nawet nie próbował ;)
[#5] Re: ScummVM 0.7.1 dla 68k i WarpOS-a

@rzookol, post #2

Sorki, nie załapałem o co Ci chodzi - pytasz czy można zagrać np w Beneath a Steel Sky na karcie graficznej - kiedyś w nią grałem jak miałem jeszcze PicassoIV ale teraz nie pamiętam, czy szła na karcie czy przez wbudowany w PIV ScanDoubler z FlickerFixerem.

Co do Simon the Sorcerer 2 to zgodnie z tym co jest napisane na matay.pl do tej gry jest wręcz zalecana karta graficzna.

[#6] Re: ScummVM 0.7.1 dla 68k i WarpOS-a

@amigafan, post #1

Po co? Po to, że choćby ładniej wyglądają w trybach skalowania i wygładzania dostępnych w ScummVM, gra w okienku w przypadku Simon 2 nie powoduje efektu negatywu (jak to jest w wersji amigowej), no i pewnie troche innych cech by się znalazło.
[#7] Re: ScummVM 0.7.1 dla 68k i WarpOS-a

@amigafan, post #5

Mam Simona 2 i moim zdaniem jednak lepszym programem do odpalania tej gry jest wg mnie ScummVM (który obsługuje wersję amigową między innymi).
[#8] Re: ScummVM 0.7.1 dla 68k i WarpOS-a

@grxmrx, post #6

Po co? Po to, że choćby ładniej wyglądają w trybach skalowania i wygładzania dostępnych w ScummVM, gra w okienku w przypadku Simon 2 nie powoduje efektu negatywu



Ja myślę że jednak najprostrzym wyjaśnieniem jest fakt że orginał tak ma. Nikt więc specjalnie nie będzie wypruwał z amigowego portu możliwości odpalenia tych gier, tylko dla tego że można je na Amy odpalić również bez SCUMMa. Zresztą tak po prawdzie to prawie wszystkie większe gry, może poza Monkey Island 3 i Full Throttle istniały w wersji na Amigę. Ja może niektórych zaskoczę ale wogóle nie używam SCUMMa do odpalania przygodówek. Dla mnie to przede wszystkim podkładka pod Fatty Bear Fun Pack i Putt Putt Fun Pack, dwóch gierek edukacyjnych dla dzieciaków z przedziału 3-6 lat, których to zawsze na Amidze brakowało.

[#9] Re: ScummVM 0.7.1 dla 68k i WarpOS-a
Na liscie obslugiwanych gier widze gre Gobliiins, czy ona jest zrobiona na silniku Scumm ?, czy moze do ScummVM zaczynaja dodawac obsluge gier nie opartych na nim.
[#10] Re: ScummVM 0.7.1 dla 68k i WarpOS-a

@Pawelek, post #9

To drugie.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem