[#4]
Re: Rise of the Triad - odsłona druga
@Sventevith,
post #3
Ściany to nie wszystko. Zacytuje tutaj fragment recenzji gry ŚGK 4/95. A więc napisanej w dwa lata po wypuszczeniu Dooma.
Przede wszystkim należy wyróżnić grafikę i dźwięk, czyli tak zwaną oprawę zewnętrzną gry. Obydwa te czynniki są w grze dopracowane do perfekcji. Zwłaszcza grafika zasługuje na pochwałę, gdyż jej poziom przewyższa wszystko, co dotychczas powstało w dziedzinie doomideł. Wystarczy tylko popatrzeć na ogień lub wybuchy, aby wpaść w absolutny zachwyt. Całości dopełniają zróżnicowane tekstury, świetnie animowane postacie przeciwników, detale w rodzaju proporców, czy wreszcie widok nieba (nareszcie odkryta przestrzeń!)...
No i może fragment recki dotyczący wymagań gry, który sugeruje że jednak 030 + AGA to powinno być trochę mało.
Na koniec zastrzegam, że cały urok Rise of the Triad, włącznie z możliwością docenienia jej wszystkich walorów, odczuwalny jest dopiero na PC 486 66MHz...