Komentowana treść: PacMan05
[#1] Re: PacMan05
No proszę - nie tylko porty SDLowe wychodzą na AOS4 ;)
[#2] Re: PacMan05
Aaaargh... Właśnie wyobraziłem sobie, że jakiś nie-Amigowiec zagląda przez przypadek na PPA (to byłaby chyba pierwsza ofiara śmiertelna portalu) :(

[#3] Re: PacMan05

@recedent, post #2

A ja wszedłem na stronę macworld.pl i co zobaczyłem? Pac the man X, czyli też pacmana ;)
[#4] Re: PacMan05
Brawa dla Jurgena! W końcu ktoś coś napisał jak Bóg przykazał, a nie robił jakieś SDL-owe szroty.



Jeśli ktokolwiek uruchamiał jakąś SDL-ową gierkę (dowolną) na CPU 603 lub 604 (MorphOS PowerUP) ten wie, że do wyświetlenia byle kreski taki procesor ledwo się wyrabia. (Przy dwóch kreskach juz się ni wyrabia).
[#5] Re: PacMan05

@Prince, post #4

Tak, optymalizacja SDLa na 603 ssie i to baaaardzo.
[#6] Re: PacMan05

@Andrzej Drozd, post #5

To nie wina SDLa a gier pisanych pod niego.
[#7] Re: PacMan05

@Prince, post #4

i znowu wypowiadasz sie na tematy na ktorych kompletnie sie nie znasz. w wielu przypadkach sdl sluzy jedynie do otworzenia ekranu i obslugi wejscia (klawiatura i inne). to ze cos jest wolne to nie wina sdl'a (moze on to jedynie 'ulatwic').



[#8] Re: PacMan05

@kiero, post #7

i znowu wypowiadasz sie na tematy na ktorych kompletnie sie nie znasz.



Czy forum nie jest miejscem na którym możemy się wiele nauczyć, dowiedzieć, sprostować? Przyznaję się, faktycznie nic nie wiem na temat SDL-a i nie będę się głupio wymądrzał i szedł w zaparte.



to ze cos jest wolne to nie wina sdl'a



Cokolwiek uruchomiłem wykonane przy pomocy SDL, było strasznie powolne. Możliwe, że to czysty zbieg okoliczności.

[#9] Re: PacMan05

@kiero, post #7

Bije sie w czolo, padam na kolana,

przepraszam za moja niewiedze i oszczerczego glana

Juz nie bede sie wymadrzal

Juz nie bede watpil

Gdyz wszystko jest cacy

i podane na tacy



Ejmen i pozdrowienia od ssacego SDLa na 603 :P
[#10] Re: PacMan05

@Andrzej Drozd, post #9

A wracajac do tematu. Jezeli to nie wina SDla, to w takim razie jaki ma sens wersja pod 603? Jezeli to tylko obsluga ekranu i klawiatury ktora pewnie pociagnie naslabsze 68k ( :P )?
[#11] Re: PacMan05

@Andrzej Drozd, post #10

to co moze zamulac to sposob w jaki gra sie rysuje. jak autor idzie na latwizne to sdl ani nie zaszkodzi ani nie pomoze. w przypadku gier ktore uzywaja akceleracji 3d, sdl nie robi kompletnie nic poza wlasnie otwieraniem ekranu, obsluga wejscie i dzwieku. jak ktos chce zeby dzialalo szybko na 68k to albo uzywa akceleracji sprzetowej (blitter agi albo karty graficznej) albo bawi sie we wlasne rysowanie. a to ze ludzie uzywaja wolnych funkcji sdl'a wynika z tego ze tak jest latwiej. sdl udostepnia plaszczyzne sprzetowe ktore znajduja sie bezposrednio w pamieci video i z ktorymi mozna robic co tylko sie chce.

[#12] Re: PacMan05

@grxmrx, post #3

Tak nawiasem mówiąc, Pac the Man X to chyba najlepszy klon PacMana jaki istnieje. Na prawdę świetna gra.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem