[#10]
Re: "Gry, których nie było" - aktualizacja
@Dziadziomiecio,
post #4
według jakiegoś numeru MA konwersje na ami przygotowywał Titan i nawet pokazywał demo na jakiś targach. Posiadając już gotowy engine coś poszło zle i sprawa padła przez brak licencji na dane.
Skoro engine istnieje to można poprosić chyba Titana o jego upublicznienie (za opłatą).
poza tym dodam swoje 4 grosze:
cos z grami amigowymi ostatni licho. Epic miał wydać pare gier ale cały czas przy nich dłubią i nic z tego nie wychodzi. Dodatkowo wlasnie sprawa licencji zabija większość projektów (drugie co zabija to brak mocy przerobowych)
dla przykładu:
Heretic 2 na allegro kosztuje 8 zł
Quake2 kosztuje 10zł
wersje dla amigi kosztują w sklepie 10x więcej, szkoda więc, że producenci amigowych gier bawią się w licencje na cały produkt zamiast wykupić kod, przepisać go i sprzedawać o wiele taniej (zarobek bedzie taki sam bo nie dochodzi tak duzo kosztów wlasnych )