Komentowana treść: PowerSDL 11.10
[#1] Re: PowerSDL 11.10
Lamerskie pytanie - skoro Freespace 2 jest na SDLu, to dlaczego potrafi ładnie chodzić na Pentiakach 266 MHz? SDL wszak znany jest z tego, że gra w kółko i krzyżyk może wymagać Amigi z PPC ;).
[#2] Re: PowerSDL 11.10

@Malin, post #1

A ile mają amigowe PPC jak nie ~200Mhz właśnie? :P
[#3] Re: PowerSDL 11.10

@Malin, post #1

SDL sam w sobie nie jest jakos szczegolnie wolny. Ale jest bardzo prosty, dzieki czemu nawet taki Malin moze napisac w nim gre a po takim Malinie cudow sie nie ma co spodziewac i szybkiej gry to on nie stworzy
[#4] Re: PowerSDL 11.10

@marcik, post #3

wszystko zalezy jak szybko bedzie wciskal klawisze przy pisaniu:)
[#5] Re: PowerSDL 11.10

@Malin, post #1

wyświetlanie we freespace2 działa na gl wiec jest szybkie

a co do kółka i krzyżyka:
nowe gry są w rozdziałkach większych niż 320x240
np. rozdziałka 640x480 daje 4 razy wiecej danych do przetworzenia
nowe gry mają także grafe 32 bit a nie 8 => 4 razy wiecej danych do przetworzenia
do tego dochodzi muzyka np.w ogg

W sumie wychodzi ze dla kazdej klatki w grze jest 16 razy wiecej danych do przetworzenia niż dla gry na age. Nawet dzieląc megaherce pegaza przez mnożnik ilosci danych czyli 600/16=37.5 otrzymujemy częstotliwosci znane z klasyków .
[#6] Re: PowerSDL 11.10

@quaint, post #4

Np. tak http://users.kymp.net/cabl2634/nopeuspeli.mpg
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem