Komentowana treść: Mortal Kombat - recenzja
[#1] Re: Mortal Kombat - recenzja
FINISH HIM!
[#2] Re: Mortal Kombat - recenzja
Bardzo fajnie napisana recenzja. Dzięki.
[#3] Re: Mortal Kombat - recenzja
Witamy nowego recenzenta "Strefy gier".
[#4] Re: Mortal Kombat - recenzja
Jako ciekawostke moznaby podac ze Ermac znany z pozniejszych czesci (Ultimate i Trilogy) pojawil sie juz w MK1. Po prostu programistom testujacym postac (chyba) Scorpiona za ktoryms razem wyskoczyl blad i wynikiem byl czerwony ninja a na pasku energii widniala nazwa Ermac (od Error Macro).
[#5] Re: Mortal Kombat - recenzja
Jakoś zawsze wolałem Brutal Paws of Fury, niż te mortale, blowsy czy inne fightery. :]
[#6] Re: Mortal Kombat - recenzja

@Lorak, post #4

pojawil sie juz w MK1.

Gdzie można go zobaczyć?
[#7] Re: Mortal Kombat - recenzja
Giera jak i Muzyka Filmowa sa OK, zas filmy stoja na dosc srednim poziomie :).
Fajnie bylo sobie pograc:).
[#8] Re: Mortal Kombat - recenzja

@mailman, post #6

W arcadowym MK1. Podobno ludzie ktorzy grali na automatach i wyskakiwal im Ermac byli przekonani ze odkryli nowa postac stad juz za czasow MK1 bylo mowione o Ermacu.
[#9] Re: Mortal Kombat - recenzja
Poza wspomnianymi już wykończeniami (Fatalities), co trzy wygrane walki mamy możliwość rozegrania minigry "Test Your Might" polegającej na takim machaniu joystickiem, by przepołowić deskę, kamień, stal, rubin i diament.


Hmm... ja pamiętam, że zawsze do rozwałki była stal. Byłem pewien, że to wynik nieudolnej konwersji, czy ktoś może potwierdzić, że występowały wszystkie te elementy?
[#10] Re: Mortal Kombat - recenzja

@mailman, post #6

Ja zawsze bylem ciekaw czy ten smok rozdzielajacy postaci w menu gry to miejsce dla reptile'a, ukrytego zawodnika, i czy mozna go bylo jakos odblokowac... ;)
[#11] Re: Mortal Kombat - recenzja

@koodlaty, post #9

Potwierdzam. Trzeba gracz dużo na dwóch graczy.
[#12] Re: Mortal Kombat - recenzja

@Lorak, post #8

W arcadowym to pewnie i milion innych rzeczy było. To opis wersji na Amigę :D
[#13] Re: Mortal Kombat - recenzja

@_arti, post #10

W MK3 lub UMK te smoki faktycznie przy odpowiednich kodach zmieniały się w ukryte postaci.
[#14] Re: Mortal Kombat - recenzja
Były jakieś kody/chety na to aby można było zagrać reptilem,goro,shang tsungiem??


Benedykt
[#15] Re: Mortal Kombat - recenzja

@Benedykt Dziubałtowski, post #14

Z tego co pamiętam to nie. Jedynie można było aktywować cheat, który pozwalał walczyć z Reptilem.
[#16] Re: Mortal Kombat - recenzja

@mailman, post #15

Dokładnie. Ale tylko Liu Kangiem. Konkretnie, jak sięgam pamięcią musiałeś na planszy THE PIT wygrać dwie rundy pod rząd z Flawless Victory, a następnie zrobić fatala (młot) tak, aby przeciwnik spadł z mostu. Wtedy walczysz z Reptilem...

Hmmm. Ermac w MK1??... Lorak, o jakiej wersji MK1 mówisz? Na którą platformę znaczy się??...


Tak się zastanawiam... MK1 były na Ami dwie wersje. Jedna na 3ch dyskach, wymagająca 1.5MB lub drugiego FDD. Jednak krzaczyła się tam postać Sonii (była właśnie na 3 dysku). Potem wyszedł fix, czy wersja poprawiona, z której startowało się z dysku 3, a potem dyskoteka z 1 i 2 i wszystko śmigało (na 1.5MB)...

Potem wyszła wersja działająca na 1MB, ale pozbawiona syntezy mowy... Miała dwie dyskietki.

[#17] Re: Mortal Kombat - recenzja

@quantor, post #16

Juz zpisalem wczesniej ze to byl bug na automatach. A co do gry z Reptile to z tego co pamietam to nie mozna bylo jeszcze podczas decydujacej rundy uzywac bloku (albo przeciwnik nie mogl zablokowac ani jednego ciosu, juz nie pamietam). Co do Test You might to rzeczywiscie trzeba bylo grac na dwoch graczy, ewentualnie wejsc do cheat menu i ustawic sobie z jaka czestotliwoscia pojawia sie T.Y.M. Domyslnie jest utawione co trzy walki, przez co wysokosc "wierzy" nie pozwala na rozwalenie Ruby i Diamond.
[#18] Re: Mortal Kombat - recenzja

@quantor, post #16

Dokładnie. Ale tylko Liu Kangiem.

Nie tylko.

Konkretnie, jak sięgam pamięcią musiałeś na planszy THE PIT wygrać dwie rundy pod rząd z Flawless Victory, a następnie zrobić fatala

Plus, jak pisze Lorak, nie można używać bloku. Co prawda krążą jeszcze informacje, że na księżycu w tle musiał pojawić się odpowiedni symbol. Nigdy tego nie potrafiłem zweryfikować, ale do Reptile'a się parę razy dostałem.

Tak się zastanawiam... MK1 były na Ami dwie wersje. Jedna na 3ch dyskach, wymagająca 1.5MB lub drugiego FDD. Jednak krzaczyła się tam postać Sonii (była właśnie na 3 dysku). Potem wyszedł fix, czy wersja poprawiona, z której startowało się z dysku 3, a potem dyskoteka z 1 i 2 i wszystko śmigało (na 1.5MB)...

Potem wyszła wersja działająca na 1MB, ale pozbawiona syntezy mowy... Miała dwie dyskietki.


To chyba jakieś piraty były. Mortal Kombat od zawsze był na dwóch dyskach. Nie było żadnych fixów, ani okrojonych wersji.
[#19] Re: Mortal Kombat - recenzja
Oby wiecej recenzji takich gier. Ktora nastepna, Montezuma Revenge czy Pong? Prosze tylko o dokladne wyzczegolnienie plusow i minusow, aby rozsadnie zdecydowac czy kupic/sciagnac ten program.
[#20] Re: Mortal Kombat - recenzja

@pjk, post #19

Czyżbym wyczuwał ironię w temacie pracy innych ?
A może kolega tak by błysnął talentem i opisał jakąś nowość.. hę ?
[#21] Re: Mortal Kombat - recenzja

@pjk, post #19

Doom35 i Wolfstein4000pre778
Kolega pomylil portale. Pecetowy jest pod innym linkiem
[#22] Re: Mortal Kombat - recenzja

@mailman, post #18

> Plus, jak pisze Lorak, nie można używać bloku

Bo wówczas już nie było "Flawless Victory". Zablokowany cios też pozbawia energii, tylko mniej... :) Jak się "na sucho" zrobiło blok a potem puściło, to zdaje się nie było to liczone...
Acha, przy dwóch graczach trick też działał. ;)


> To chyba jakieś piraty były. Mortal Kombat od zawsze był na dwóch dyskach. Nie było żadnych fixów, ani okrojonych wersji.

Chyba nie. Oryginałek MK1 miał AFAIR 3 dyskietki. Z tych trzech wersji o których pisałem miałem dwie (z czego ta działająca na 1MB bo był pirat).
[#23] Re: Mortal Kombat - recenzja

@quantor, post #22

No wlasnie chodzi o to ze nie mozna bylo zrobic bloku nawet na sucho :D

Ostatnia edycja: 20.09.07 08:31:53
[#24] Re: Mortal Kombat - recenzja

@quantor, post #22

Chyba nie. Oryginałek MK1 miał AFAIR 3 dyskietki. Z tych trzech wersji o których pisałem miałem dwie (z czego ta działająca na 1MB bo był pirat).

Nie miał. Chyba, że to jakaś wersja amerykańska lub innonarodowa, o której wypadałoby nawet chłopaków z HOL poinformować. Przydałyby się skany oryginalnych dysków, bo to jakieś istne rarytasy.
[#25] Re: Mortal Kombat - recenzja

@quantor, post #22

po włączeniu reptila w cheat menu, walczyło się z nim za każdym razem jak pokonało się przeciwnika w the pit
[#26] Re: Mortal Kombat - recenzja

@quantor, post #22

Hmm. Był ostatnio na allegro oryginał MMK na dwóch dyskietkach.

Miałem pirata na 3. Ale te 3 dyskietka była potrzebna tylko na samym początku.


Benedykt

Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem