Komentowana treść: OpenSUSE 10.3 także dla Efiki
[#1] Re: OpenSUSE 10.3 także dla Efiki
warto dodac ze nie ma wersji cd, jest tylko dvd i instalacja z sieci.a linkdo obrazu jest na http:://download.opensuse.org
[#2] Re: OpenSUSE 10.3 także dla Efiki
a czy ktoś wie, czy obraz ISO dla PPC jest już poprawny?
bo wczoraj zainstalowałem sobie wersję x86 z DVD i muszę powiedzieć, że jest zupełnie OK... chyba się uruchamia szybciej, i obsługuje MP3 na dzień dobry (nie wiem jak z innymi multimediami, ale to i tak spory postęp :) )
[#3] Re: OpenSUSE 10.3 także dla Efiki

@wali7, post #2

hmm. nie wiem jak ppc, ale na x86 od wersji 7.3 mp3 zawsze mi gralo z kopa. starszych nie pamietam
[#4] Re: OpenSUSE 10.3 także dla Efiki

@Valwit, post #3

w 10.1 był plugin do Amaroka wykorzytujący do dekodowania MP3 RealPlayera, w 10.2 zniknął...
nie znalazłem nic od MP3 (ale możliwe że coś było - jestem całkowicie zielonym linuksowcem), radziłem sobie kompilując pełne Xine-lib (co niestety nie udało mi się na PPC)
[#5] Re: OpenSUSE 10.3 także dla Efiki

@wali7, post #4

hmm. tak sobie mysle ze moze u mnie nie bylo tego problemu bo sb live sprzetowo dekoduje mp3. ale w sumie na laptopach tez nie bylo problemu nigdy
[#6] Re: OpenSUSE 10.3 także dla Efiki

@wali7, post #4

xmms,audacious nie wymagaja xine do odtwarzania mp3 ,a sa zawarte w opensuse 10.3 ppc

oba to swietne klony winampa 2.x coprawda xmms jest juz leciwy ,ale za to audacious i beep media player sa swieze

dodatkowo w pakietach 10.3 widzialem pakiet amarok-xine dla ppc


Ostatnia edycja: 07.10.07 14:12:16
[#7] Re: OpenSUSE 10.3 także dla Efiki
No i co - nie linuxbox?
Linuxbox jak jasna cholera!
;)
[#8] Re: OpenSUSE 10.3 także dla Efiki
Linux Dosc fajny, mozna sobie dodac repozytoria...(sa niezaznaczone), aczkolwiek YAST mnie irytowal.
Moze ktos da Screeny jak to pracuje na EFICE ? glxgears moze ktos poda ? Jesli wgral stery do ATI lub Nvidii.

Ostatnia edycja: 07.10.07 14:12:23
[#9] Re: OpenSUSE 10.3 także dla Efiki