Komentowana treść: Mariusz Pawluk - wywiad
[#1] Re: Mariusz Pawluk - wywiad
Dzięki za kolejny mocny wywiad! OK
[#2] Re: Mariusz Pawluk - wywiad
Benek skąd ty ich wyłapujesz ?? (wiem, wiem... z sieci :) )
Ktoś Ci pomaga ich namierzyć ?
Kolejny fajny wywiad, kolejna osoba - Team która/y odsunął/ęła się od Amigi.
Czekam na kolejne wywiady i pozdrawiam OK
[#3] Re: Mariusz Pawluk - wywiad
Słodkości :) genialny ten wywiad.
Ech "parę godzin" Franko z życiorysu mi wyrwał. Szkoda, że nigdy nie wysła wersja "uncut" - to byłoby prawdziwe szaleństwo. :D
[#4] Re: Mariusz Pawluk - wywiad
Już kiedyś o tym chyba pisałem ale teraz to tak bardzo pasuje do newsa
i wywiadu, że się powtórzę.

W 1995 roku jak jak pojechaliśmy do Mirage zademonstrować naszą
pierwszą koszmarną AMOSową produkcję to "Franko" był już na topie. Po
prezentacji naszej gry chwilę pogadaliśmy z szefem Mirage. No i wtedy
zapytałem go dlaczego Franko ma taką grafikę jaką ma. ;) Facet się
uśmiechnął, pokręcił głową i powiedział:

"...aaaaa, bo we Franko to nie chodziło o grafikę..." :D

To były fajne czasy. Żałuję, że tak słabo je wykorzystałem. Chociaż z
drugiej strony teraz też nie są tak bardzo złe czasy, a nie
wykorzystuję ich jeszcze bardziej. :)

Dzięki za fajjjjny wywiad! Jak tak dalej pójdzie to Benedykt odkopie
wszystkie dinozaury. Proponuję Benedyktowi przyznać tytuł nadwornego
archeologa PPA. ;)
[#5] Re: Mariusz Pawluk - wywiad

@MDW, post #4

noooo jestem za ;)
[#6] Re: Mariusz Pawluk - wywiad
Swietny, kolejny material, milo sie to czytalo. Az lezka sie w oku kreci ile wspomnien moze obudzic jeden tytul gry :) Milo widziec ze kolejny tworca nie porzucil swojej pasji i nadal ja rozwija w innym kierunku ale zawsze do przodu.
Co do GBA, jako wieloletni posiadacz tej konsolki, rowniez twierdze ze ma potezne, i mocno niedocenione mozliwosci w dziedzinie 2D. Co do polityki "N" w stosunku do przemocy, zdazylem sie przyzwyczaic od mojej pierwszej konsolki nesa czyli od 1989 roku. Coz jako potentat na rynku gier stac ich na to zeby powiedziec "NIE" praktycznie kazdemu i w kazdym momencie. Mocny przyklad, Midway i hit "Mortal kombat I" albo Disney i "Aladdin", oba dla konsolki SNES.

Ostatnia edycja: 10.12.07 22:09:53
[#7] Re: Mariusz Pawluk - wywiad
Eeeeh... miałem cichą nadzieję na Franko 3D ale jak widać nic z tego ;)
[#8] Re: Mariusz Pawluk - wywiad

@koodlaty, post #7

A bron cie Panie Boze, w 3D!
[#9] Re: Mariusz Pawluk - wywiad
Wielkie dzićki dla Benedykta. "Franko", aż łezka w oku sić krćci, gierka super, miodność wyśmienita, jednak co do grafiki to szkoda gadać.
[#10] Re: Mariusz Pawluk - wywiad

@Werner, post #9

We Franko "nie chodzilo o grafike".
[#11] Re: Mariusz Pawluk - wywiad
Czy zachowała się nieocenzurowana wersja "Franka"?

Niestety tego nie wiem. Musiałbym sprawdzić, a jest to raczej w tej chwili niemożliwe, gdyż mieszkam teraz parę tysięcy kilometrów od domu. Niewykluczone, że dyski jeszcze przetrwały.
. To kto pisze petycje o udostepnienie "brudnej" wersji Franciszka, ja z checia nawet zaplace za takowa:D.
[#12] Re: Mariusz Pawluk - wywiad

@Koyot1222, post #8

only 3d makes it possible ;)
[#13] Re: Mariusz Pawluk - wywiad

@koodlaty, post #12

eee tam, mnie sie raczej po nocach zawsze sni skrolowany beatemup, z recznie rysowana grafika i wykonaniem na poziomie "Aliens vs predator" z cpsa. A 3D? Eeee, takich gierek w 3D jest multum, jedne lepsze inne gorsze, ale nic przelomowego, po prostu co roku masz kolejne numerki z poprawiona grafika... i tyle... A niepowtarzalnych i przelomowych gier w 3D jest tyle co kot naplakal. Ostatni nowatorski tytul, jesli chodzi o grafike, jaki widzialem to "Parappa the raper" na PSX (piesone jak kto woli).
Wszyscy czepiaja sie grafiki we franko, moim zdaniem byla (jest) awangardowa, niepowtarzalna, ordynarna, i miala (ma) to cos :P Do tego grywalnosc byla swietna bo pomysly byly super.
[#14] Re: Mariusz Pawluk - wywiad

@Fazior, post #11

JESTEM ZA!! Pozdpisuję się wszystkimi koniczynami!!!!
[#15] Re: Mariusz Pawluk - wywiad
Franko - The Crazy Revenge - jak grałem w ta grę to dziewczyna mnie rzuciła - a tak na poważnie to słabo wypadłem grając ze swoja ukochana :( - ona to miała szybkie ruchy w zadawaniu ciosów i te chwyty dżojstika w likwidowaniu klientów ...ech :)

Doman - ciekawe, ciekawe było ale nie przeszedłem do końca :(

Street Hassle - lepiej nie pisać co sie działo ;) oczywiście z dżojstikiem ;P

Pamiętam jak dwie pierwsze gry kupowałem w sklepie to od razu wywaliłem kasę na dwa dżojstiki heh :P - były czasy.

[#16] Re: Mariusz Pawluk - wywiad
Bardzo fajny wywiad, przyjemnie się czyta. Ciężko uwierzyć, że ilustracje dołączone do wywiadu oraz grafika "Franko" i "Domana" to dzieło tej samej osoby.
[#17] Re: Mariusz Pawluk - wywiad

@Koyot1222, post #13

> eee tam, mnie sie raczej po nocach zawsze sni skrolowany beatemup,
> z recznie rysowana grafika i wykonaniem na poziomie "Aliens vs predator" z cpsa

A co znaczy "ręcznie rysowana grafika"?

Pozatym, osobiście nie narzekam na brak "chodzonych bijatyk" dzięki MAME :D
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem